AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Eller gjelder dette bare kvinner? Anonymkode: 5677a...be3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Har aldri hørt om konkrete tilfeller, men jeg har kjent selv, at det er lett å begynne å fantasere om behandlere og terapeuter, som man får en åpen tone med. Trikset er å ikke møte dem for ofte. Anonymkode: 0b521...4ed
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 Som hetrofil mann med bare mannlige fastleger, har jeg slitt litt med å se det romantiske i et legebesøk, men for all del, hvis han en dag skulle bli erstattet av en vakker kvinne, ser jeg ikke bort ifra at det kunne skjedd. Hvorfor tror du at bare kvinner kan bli forelseket i fastlegen sin? Er du en av dem som tror menn ikke har følelser? Anonymkode: 20e79...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 Om menn blir forelska i slike flyktige forbindelser som en lege-pasient-relasjon vet jeg ikke, men de er vel klare for harve over hvem det skal være de møter på sin vei, slik jeg opplever det. Jeg jobber også med folk. Anonymkode: bd006...5b8
Phoenix Heart Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Jeg er kvinne og har aldri blitt forelsket i fastlegen min, ikke andre leger heller. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 Aldri opplevd, men ble forelsket i psykologen en gang, klarte knapt tenke på noe annet enn henne Anonymkode: f988b...120
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Dette minner meg om hun som var forelsket i fastlegen sin og som lagde flere tråder her på KG over et par år 😂 Til TS: alle kan falle for noen de møter ansikt til ansikt. De fleste leger er jo intelligente og det er det mange menn som faller for. Anonymkode: 7ad29...e37
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #8 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om menn blir forelska i slike flyktige forbindelser som en lege-pasient-relasjon vet jeg ikke, men de er vel klare for harve over hvem det skal være de møter på sin vei, slik jeg opplever det. Jeg jobber også med folk. Anonymkode: bd006...5b8 Hvorfor måtte du ødelegge en romantisk tråd med vulgærsnakket ditt? Anonymkode: 0b521...4ed
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Skrevet 31. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor måtte du ødelegge en romantisk tråd med vulgærsnakket ditt? Anonymkode: 0b521...4ed Fordi så mange kvinner her inne ser på alle menn som det lille utvalget av udannede griser som de selv har erfaring med. Anonymkode: 20e79...8ee 2
Gjest Abendstern Skrevet 31. mars 2023 #10 Skrevet 31. mars 2023 Jeg foretrekker eldre mannlige fastleger, da jeg ikke tar imot råd fra unge jyplinger som tror de er noe. Så svaret er nei. Hadde fastlegen vært ei platina blond babe på 25 med store pupper og lav iq, så kunne det muligens vært ja.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #11 Skrevet 31. mars 2023 1 minutt siden, Abendstern said: Jeg foretrekker eldre mannlige fastleger, da jeg ikke tar imot råd fra unge jyplinger som tror de er noe. Så svaret er nei. Hadde fastlegen vært ei platina blond babe på 25 med store pupper og lav iq, så kunne det muligens vært ja. Ingen spurte deg om det du svarte på. Er det vanskelig å lese? Anonymkode: 7ad29...e37
Gjest Abendstern Skrevet 31. mars 2023 #12 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen spurte deg om det du svarte på. Er det vanskelig å lese? Anonymkode: 7ad29...e37 Grrrr
Rosakatt Skrevet 31. mars 2023 #13 Skrevet 31. mars 2023 Abendstern skrev (3 timer siden): Jeg foretrekker eldre mannlige fastleger, da jeg ikke tar imot råd fra unge jyplinger som tror de er noe. Så svaret er nei. Hadde fastlegen vært ei platina blond babe på 25 med store pupper og lav iq, så kunne det muligens vært ja. Det at du tror IQ er forbundet med alder og utsende sier jo litt om din evne til å tenke 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #14 Skrevet 31. mars 2023 Jeg er kvinne og har aldri vært forelsket i leger eller terapeuter. Jeg er også terapeut selv, og har opplevd både at menn har forelsket seg i meg og har forsøkt å sjekke meg opp eller som har gitt uttrykk for at de vil ha sex med meg. Som terapeut som oppfører meg profesjonelt kan jeg håndtere det så lenge pasienten det gjelder også aksepterer at det ikke kan bli noe mer ut av relasjonen enn den rent profesjonelle. Har forresten også opplevd at en fastlege jeg akkurat hadde sluttet hos pga. elendig jobb (objektiv elendig jobb, glemte å skrive henvisninger, selv etter flere purringer, nektet for at jeg hadde diagnose flere spesialister hadde satt, grove feilføringer i journal som ga meg andres diagnoser/sammenblanding av journaler, brudd på taushetsplikt). Første gang jeg var ute på byen etter å ha avsluttet og vært tydelig på hvorfor jeg sluttet forsøkte han å sjekke meg opp. "Lykkelig gift" mann med den gangen små barn hjemme. Anonymkode: 44097...f9f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #15 Skrevet 31. mars 2023 Nei! Kun damer som blir forelsket i mannlige leger. Regler på sånt! Anonymkode: 3f14b...faa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå