AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Har noen av dere erfaring med Imraldi? * Hvor fort merket du bedring? * Har det oppstått noen problemer/bivirkninger underveis? * Har noen av dere som går på Imraldi eller annen biologisk medisin, tilfeldigvis fibromyalgi i tillegg til leddgikt/annen autoimmun sykdom? Har dere merket bedring på fm også når dere går på biologisk medisin? Jeg spør fordi det nylig har blitt gjort forsøk som kan tyde på at fm også er en autoimmun tilstand. Blir glad om dere vil hjelpe med erfaringer😊 Anonymkode: a63c7...763
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 0.18): Dytt Anonymkode: b4b64...9ea Takk for dytting😊 Dytter en gang til her jeg også, samtidig som jeg utvider «erfaring med Imraldi» til «erfaring med biologiske medisiner». Jeg har nå gått på Imraldi i fire uker, og har fortsatt ikke merket noe bedring. De siste fem dagene har jeg vært verre i flere ledd, så nå er jeg redd for at at Imraldi ikke virker på meg😔 Jeg skjønner at det tar tid å få full virkning, men burde jeg ikke merket litt bedring etter 4 uker, og iallefall ikke forverring? Anonymkode: a63c7...763
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #6 Skrevet 13. mai 2023 Sender denne opp igjen, i håp om at noen vil dele erfaringer. Min status pr idag, etter 6 uker på Imraldi: Gradvis mer aktivitet i leddgikten i flere ledd, de siste to ukene. Ikke så positiv utvikling, akkurat. Dere som tar biologiske medisiner (uansett hvilken type), merker dere forskjell på effekt om dere setter den i magen eller i låret? Anonymkode: a63c7...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå