Gå til innhold

Erfaring med Imraldi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere erfaring med Imraldi? * Hvor fort merket du bedring?
* Har det oppstått noen problemer/bivirkninger underveis? 
* Har noen av dere som går på Imraldi eller annen biologisk medisin, tilfeldigvis fibromyalgi i tillegg til leddgikt/annen autoimmun sykdom? Har dere merket bedring på fm også når dere går på biologisk medisin? Jeg spør fordi det nylig har blitt gjort forsøk som kan tyde på at fm også er en autoimmun tilstand.

Blir glad om dere vil hjelpe med erfaringer😊

Anonymkode: a63c7...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter😊

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt 

Anonymkode: b4b64...9ea

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 0.18):

Dytt 

Anonymkode: b4b64...9ea

Takk for dytting😊 Dytter en gang til her jeg også, samtidig som jeg utvider «erfaring med Imraldi» til «erfaring med biologiske medisiner».

Jeg har nå gått på Imraldi i fire uker, og har fortsatt ikke merket noe bedring. De siste fem dagene har jeg vært verre i flere ledd, så nå er jeg redd for at at Imraldi ikke virker på meg😔 Jeg skjønner at det tar tid å få full virkning, men burde jeg ikke merket litt bedring etter 4 uker, og iallefall ikke forverring? 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sender denne opp igjen, i håp om at noen vil dele erfaringer. Min status pr idag, etter 6 uker på Imraldi: Gradvis mer aktivitet i leddgikten i flere ledd, de siste to ukene. Ikke så positiv utvikling, akkurat. Dere som tar biologiske medisiner (uansett hvilken type), merker dere forskjell på effekt om dere setter den i magen eller i låret? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...