Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser du på krim og leser du krim i påsken? 

Anonymkode: 8c54f...816

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men det er egentlig helårsgreie for meg når jeg har tid.

Anonymkode: e426b...e4e

• Liker 3
Skrevet

Ja, men det gjør jeg hele året. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser påskekrim

Anonymkode: f6101...41a

• Liker 1
Skrevet

Leser mer i ferier og langfri, for da har jeg mer overskudd. Det blir ofte krim, men også fag og annen litteratur.
Ser på krim hele året. Jo verre jo bedre 😂 Men påsken preges nok av britisk stil på krimmen ja 🐥

• Liker 1
Skrevet

Jeg er krim menneske stort sett hele året, men det er noe ekstra med påsken ja. I år har jeg spart og spart på "edderkoppen" av Kepler, så den skal jeg meske meg med, og så blir det krim på streaming, britene har skjønt krim👌

• Liker 1
Skrevet

Ja😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri

Anonymkode: 22367...a19

Skrevet

Ja, men det gjør jeg jo ellers også. Gleder meg til påskekrimmen på NRK i år, den så spennende ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ser du på krim og leser du krim i påsken? 

Anonymkode: 8c54f...816

den eventuelle krimmen jeg leser, den leser jeg selvfølgelig året rundt. :tommelopp2:

uavhengig av om det er påske / jul, eller what ever annet...  

Anonymkode: 77a97...1a4

• Liker 1
Skrevet

Som så mange andre her: ja, både i påsken og resten av året. 🐥

• Liker 1
Skrevet

Ja, i påsken også 🙂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, verken i påsken eller ellers. 

Not my jam. 

Anonymkode: 1f4c8...125

Skrevet

Jeg er ikke så glad i å lese krim, men noe blir det av og til. Jeg liker krimserier så det kommer jeg nok til å se på. Gjør forsåvidt det hele året, men har sett noe som jeg kunne tenke meg å se på 😊🐣

• Liker 1
Skrevet
ti10 skrev (11 timer siden):

Ja, men det gjør jeg jo ellers også. Gleder meg til påskekrimmen på NRK i år, den så spennende ut.

«Händelser vid vatten» du tenker på? Den er bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, verken leser eller ser krim. Det er ikke så interessant for meg, og jeg lurer på hvorfor "alle" andre kvinner ser/leser så mye krim.

Altså jeg har jo sett noen krimserier jeg har syntes vært helt ok i løpet av livet, sist for bare to-tre år siden, jeg bare skjønner ikke hva så mange andre kvinners store fascinasjon ved nettopp denne sjangeren er. Og hvorfor det er så kjønnet.

Anonymkode: f2020...592

Skrevet

Ja, en bok eller to.

Skrevet

Jeg liker at historien er spennende underveis, men at det løser seg til slutt. Skurken i fengsel eller død, og saken oppklart. 
Det er noe med at det både er action eller mysterium, men at man også blir ferdig med det til slutt. I motsetning til virkeligheten... der tar det mer enn førti minutter å avsløre en morder.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg bare skjønner ikke hva så mange andre kvinners store fascinasjon ved nettopp denne sjangeren er. Og hvorfor det er så kjønnet.

Krim handler aller mest om psykologi, om menneskesinnet. Generelt tror jeg at kvinner er mest interessert i mennesker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei liker ikke krim

Anonymkode: 0e7f9...434

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...