Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 31 som har falt hodestups i en mann på 50. Vi har kjent hverandre i mange år, og nå er han plutselig singel.

Han har bedt meg på date et par ganger, og vi har også vært på reise sammen en langhelg. Kjemien er god, og sexen er topp.

Kan tenke meg noe mer, men er bittelitt usikker. Han har i tidligere forhold sagt at han er ferdig med barn. Vi har fortsatt ikke snakket om dette (er litt for tidlig ennå). Vil folk tro han er en slags sugar-daddy for meg? Eller er ikke aldersforskjellen for stor?

Han oppfører seg og kler seg som om han skulle vært i slutten av tjue årene, så jeg føler ikke på at han er noen gammel gubbe. Han er glad i fest/alkohol og lever et liv hvor han reiser mye.

Er bare redd kanskje aldersforskjellen vil gjøre utslag etter hvert?

Anonymkode: 4575e...535

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er 50 og glad i fest og alkohol blir du sykepleier for han om ti år og må regne med tidlig død. 

Anonymkode: 4a715...d43

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Aldersforskjellen vil jo gjøre utslag iforhold til det man kan regne med når man er jevnere i alder, kroppen går jo gjennom en del i livet både garantert og uplanlagt. 

Det med barn må du nesten snakke med han om, han er jo kanske i en annen fase en deg, men det kan jo hende du ikke vil ha noe imot det heller 

Vet ikke om noen kommer til å tro at han er din sugar daddy, vet om et par som hadde ca lik aldersforskjell, å tror ikke folk tenkte på det. De tenkte på aldersforkjellen men ikke på han som sugar daddy, mer at han er som du nevner din er, ung oppførsel forhold til alder. Han har også slutten av 20 årene klesstil 

AnonymBruker
Skrevet

Sugar-daddy? Har han godt med penger er det inntrykket folk ha, men om han er en vanlig stakkar i en bil med for store felger så tenker alle bare at han har hatt flaks. Men kult med partyløve på femti, som tror han er tredve og som drekker og fester...blir sikkert et langvarig forhold dette. 

Anonymkode: 51a41...845

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han er glad i fest/alkohol og lever et liv hvor han reiser mye.

Tenker du kommer til å synes at akkurat dette er lite attrkativt innen få år.

Anonymkode: 97c88...291

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk godt gjennom det. Man kan si at det kanskje blir kjipt å være en sprek 61-åring når han er 80, men det kan jo hende dere er skilt flere ganger innen det har gått 30 år. 😅 Det kan også hende at du er den som er minst sprek innen den tid, det kan man aldri vite sikkert, selv om sjansen for å bli skral øker med alder.

Det lover kanskje ikke så godt om det er slik at du vil ha barn og han antagelig ikke? Du vil kanskje begynne med prøving om få år? Da kan det være bedre å bruke denne tiden på å finne noen du kan få en familie sammen med, hvis det er noe du ønsker.

Hva folk vil tro synes jeg ikke du skal legge noe særlig vekt på. Folk tenker så mye rart uansett hva man gjør. Det er vel hva de nærmeste synes som betyr noe. Er de glade i deg så vil de støtte deg når de ser at du er lykkelig.

Anonymkode: 6ad76...447

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er ei jente på 31 som har falt hodestups i en mann på 50. Vi har kjent hverandre i mange år, og nå er han plutselig singel.

Han har bedt meg på date et par ganger, og vi har også vært på reise sammen en langhelg. Kjemien er god, og sexen er topp.

Kan tenke meg noe mer, men er bittelitt usikker. Han har i tidligere forhold sagt at han er ferdig med barn. Vi har fortsatt ikke snakket om dette (er litt for tidlig ennå). Vil folk tro han er en slags sugar-daddy for meg? Eller er ikke aldersforskjellen for stor?

Han oppfører seg og kler seg som om han skulle vært i slutten av tjue årene, så jeg føler ikke på at han er noen gammel gubbe. Han er glad i fest/alkohol og lever et liv hvor han reiser mye.

Selvfølgelig vil den aldersforskjellen utgjøre massiv forskjell om få år, i tillegg til at du risikerer å måtte avstå fra egne barn. Få litt selvtillit og finn deg en kjekkas på egen alder og i egen livssituasjon. 

Anonymkode: d60ca...6ea

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan tenke meg noe mer, men er bittelitt usikker. Han har i tidligere forhold sagt at han er ferdig med barn.

Er DU ferdig med barn da? For hvis ikke så har du ikke mange år å kaste bort på denne fyren...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du i hele tatt vurdere et seriøst forhold med en utdrukket festløve som er altfor gammel for familie, når du selv ønsker barn. Hva gjør du om har får livstruende kreft i løpet av få år også står du der med unger og pleiepassient. 

Anonymkode: 74da1...d85

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet her er ikke aldersforskjellen, men at mannen du har funnet deg høres vanvittig umoden ut.

Anonymkode: c0f02...ab1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis han er 50 og glad i fest og alkohol blir du sykepleier for han om ti år og må regne med tidlig død. 

Anonymkode: 4a715...d43

Øh, 10 år? LOL. Kjæresten min er 60, og seltt ikke pleietrengende på noen som helst måte. Er mer aktiv enn meg, som er 40.

Anonymkode: 7053b...346

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Skjønner ikke at du i hele tatt vurdere et seriøst forhold med en utdrukket festløve som er altfor gammel for familie, når du selv ønsker barn. Hva gjør du om har får livstruende kreft i løpet av få år også står du der med unger og pleiepassient. 

Alle aldre kan bli rammet av kreft, så det er ikke et argument! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (3 minutter siden):

Alle aldre kan bli rammet av kreft, så det er ikke et argument! 

Uansett hvor mye alle kan få kreft, så blir faren for kreft høyere og høyere med alderen. 75% av krefttilfeller er blant de over 60 år, og bare 3% blant dem mellom 15 og 35 år. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...