AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #21 Del Skrevet 1. april 2023 Utrolig teit og slitsom. Som noe en førsteårs filmstudent har kokt sammen hjemme på hybelen mens han gratulerer seg selv med å være så dyp og spesiell. Anonymkode: 501a0...9a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #22 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg slo også av etter ca tre kvarter. Ville virkelig prøve å like den, men det er noe med den stilen som ikke passer for meg. Altfor masende, støyete og kaotisk, rop og bråk. Kampsport-scener synes jeg er HELT uinteressante. Denne asiatiske sjangeren fungerer ikke for meg, var bare så vidt jeg komm meg gjennom første episode av Squid game, av samme årsak. Anonymkode: 45e6a...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #23 Del Skrevet 3. april 2023 En veldig bra film, men som ikke helt levde opp til mine astronomisk høye forventninger. Jeg elsker film som kødder med tid, rom, og dimensjoner. Anonymkode: 1d531...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå