Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er mange her inne som har opplevd noe av det jævligste i verden som det det er å bli sveket, bedratt og nedverdiget av den personen man stolte mest på her i verden. Fyll denne tråden med de innerste hevntankene dere har og la oss fantasere og le litt sammen til tross for hvor jævlig dette er! Del gjerne din hevn historie om du har gjort noe spesielt!

Anonymkode: e05c3...99d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å slå opp og aldri gi personen en eneste tanke eller ord til. Behandle han som luft 

Anonymkode: 2e97a...d34

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste må vel være å bli en enda bedre versjon av seg selv etter å ha forlatt en utro jævel.

Anonymkode: d853b...ad3

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hevn er for svake mennesker 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja typen her har vært utro,men det plager ikke meg siden sex er sex, og vi nok kunne hatt et åpent forhold, MEN hvis jeg hadde ønsket å hevne meg (og det ikke hadde vært ulovlig) så har jeg ganske mange bilder og filmer av han som han definitivt ikke vil at skal spres, det meste er filmer av han, som utad er ultrastraight, har sex med andre menn.

Anonymkode: 1142b...c5c

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja typen her har vært utro,men det plager ikke meg siden sex er sex, og vi nok kunne hatt et åpent forhold, MEN hvis jeg hadde ønsket å hevne meg (og det ikke hadde vært ulovlig) så har jeg ganske mange bilder og filmer av han som han definitivt ikke vil at skal spres, det meste er filmer av han, som utad er ultrastraight, har sex med andre menn.

Anonymkode: 1142b...c5c

Oh My🤭 GOOD one😂

AnonymBruker
Skrevet

Typen min var utro. Jeg lot være å si noe som helst. Jeg lå med en annen mann og fikk han til å komme inni meg.

Dro rett hjem til gubben og ba han om å slikke meg. Han fikk vite alt rett etterpå😂

Anonymkode: 661fd...de3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Typen min var utro. Jeg lot være å si noe som helst. Jeg lå med en annen mann og fikk han til å komme inni meg.

Dro rett hjem til gubben og ba han om å slikke meg. Han fikk vite alt rett etterpå😂

Shiiit bra hevn ! 😂😂

Anonymkode: 76012...c15

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig svar, men jeg tror faktisk den ultimate hevnen er å gå med hevet hode ut av forholdet. Ikke late som om det han gjorde er greit for deg, men at HAN ikke er verdt en dritt for deg lenger. Men lettere sagt enn gjort dette da. Det er så mange aspekter her, som skam og ydmykelse, sorg og håp om å "fikse" det. Å oute han til hele verden slår jo tilbake på deg selv også, da det er vanlig å føle på skam som den bedratte part. Jeg har lyst til å la hele verden se hva han gjorde mot meg, men så er det så ydmykende for meg selv også...

Anonymkode: 42edb...99c

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er mange her inne som har opplevd noe av det jævligste i verden som det det er å bli sveket, bedratt og nedverdiget av den personen man stolte mest på her i verden. Fyll denne tråden med de innerste hevntankene dere har og la oss fantasere og le litt sammen til tross for hvor jævlig dette er! Del gjerne din hevn historie om du har gjort noe spesielt!

Den beste hevnen er å gå og bli den beste versjonen av seg selv

Anonymkode: 57bde...706

• Liker 2
Skrevet

Ja kom igjen og fortell folkens, herlig tråd 🍿

AnonymBruker
Skrevet

Hevn løser ingenting. Gå videre på den ene eller andre måter er en fruktbar måte å gjøre det på. Om man tilgir og får et godt forhold på tross av utroskapet eller om man bare forlater uten å bli en bitter eks, det bestemmer du selv. Men bitre ekser er det mest patetiske og komiske jeg ser, dem ler jeg av. For du skader kun deg selv med å være bitter. Og så må du vite at folk ler av deg og sier at du burde komme deg videre . 

Anonymkode: 87edc...729

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Særlig 😂

Anonymkode: 44efa...905

• Liker 2
Skrevet

Min hevn var å slå opp på dagen. Kvitte oss med leiligheta og få meg ny dame som ikke gjør slik.  

Utroskap finner jeg meg ikke i. Vil hu gjøte det slutt, får hun slå opp og fikse alt det der før hun begynner med noen andre. 

Hbem er så barnslige at de driver med hevn. Hb+va godt kommer det ut av det? 

• Nyttig 2
Gjest Chroma
Skrevet

Hevn er patetisk. Gjør det slutt og finn en bedre partner med høyere moral. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ultimate hevn for utroskap?

Å gå videre med livet. En sikker vinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Planen min er å fake at det går bedre med meg enn det gjør. Kanskje trene mer, se bedre ut og gi inntrykk av at livet mitt stråler etter at jeg ble kvitt ham 😁

Anonymkode: 42edb...99c

AnonymBruker
Skrevet

Ligge med menn han ser opp til. 

Anonymkode: 968eb...6d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis aldri blitt bedratt (som jeg vet om).

Men min hevn hadde nok vært å slå opp, fortelle mora hans rolig, saklig og fornuftig om hva som har skjedd og hvordan det påvirker fremtiden. Vi har barn sammen så det er viktig for besteforeldrene. Så hadde jeg bedt om at han kjøpte meg ut av huset eller at vi solgte det sammen kjapt. 

Deretter hadde jeg slettet han på alle sosiale media, men holdt kontakten på sms/telefon for barna om ting som angår dem. 

Forran barna hadde jeg alltid snakket fint om han. Hadde også behandlet han fint. Veldig fint. For fint. Tatt vare på meg selv. Trent. Spist sunt. Vært raus mot han. Få han til å angre skikkelig og la det sviii for han bak fasaden. 

Ingen skulle kunne være på hans side etter bruddet. Ingen skal kunne kalle meg en bitch, og alt jeg hadde sagt/skrevet til han hadde jeg skulle forventet at alle andre skulle se og høre. 

Anonymkode: f51b3...48a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dro rett hjem til gubben og ba han om å slikke meg. Han fikk vite alt rett etterpå

hvordan reagerte han? 

Anonymkode: 5e441...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...