AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Ja det er helt fantastisk hva jeg har klart på 10 måneder. Kun livsstil endring med mat har ført meg ned i vekt, og slik skal jeg klare å holde meg resten av livet. Vurderte å ta slankeoperasjon men var bekymret for bivirkninger og slikt av operasjonen. Så valgte å legge om livsstilen min i stedenfor og har holdt det og klart å gå ned jevnlig hver uke. Er blitt et nytt menneske med ny fin lettere kropp. Stolt av meg sjøl. Jeg hadde overspising i mange år som gjorde jeg var tung, men klarte å snu det heldigvis. Og kan unne meg litt godt og slikt og bare i mindre porsjoner. Har vært overraskende lett å holde dette og. Anonymkode: 610fd...844 10 5
Gjest ti10 Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Gratulerer, veldig bra gjort, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du sier "kun". Å gjennomføre en livsstilsendring er ikke bare bare eller "kun", det er jo selve nøkkelen til vektnedgang.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 Oi, gratulerer! Ned 5kg i måneden er vel noe over anbefalt vektnedgang, spesielt over tid, og nesten så jeg lurer på om du har noen sykdom som har «hjulpet» deg på veien. Men flott for deg, selvfølgelig. Håper du holder en sunn vekt framover. Anonymkode: 6339e...e28
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Oi, gratulerer! Ned 5kg i måneden er vel noe over anbefalt vektnedgang, spesielt over tid, og nesten så jeg lurer på om du har noen sykdom som har «hjulpet» deg på veien. Men flott for deg, selvfølgelig. Håper du holder en sunn vekt framover. Anonymkode: 6339e...e28 Først og fremst, gratulerer TS, godt jobba! Hvor lenge har du klart å holde vekten? Jeg gikk ned over 50 kilo i løpet av 6 måneder, og fikk aldri beskjed av legen om at det var over anbefalt vektnedgang. Hun var tvert i mot veldig fornøyd. Jeg gikk også ned "kun" ved livsstilsendring, og jeg har holdt vekten i snart 5 år. Anonymkode: 462d1...611 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Jeg har ingen sykdom som har hjelpet meg ned i vekt nei. jeg spiser mindre enn jeg gjorde men kan unne meg godt og kake og da. men ikke slik som før. skal klare å holde dette stabilt resten av livet mitt. har holdt vekten i 4 måneder men det går fint. Anonymkode: 610fd...844
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Jeg også gikk ned 47kg kun ved livsstilsendring. Det tok meg ca to år å bli normalvektig. Og så tok det meg tre år å bli overvektig igjen. Har gått opp 35kg igjen og hater meg selv! Anonymkode: e3d55...b2e 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg også gikk ned 47kg kun ved livsstilsendring. Det tok meg ca to år å bli normalvektig. Og så tok det meg tre år å bli overvektig igjen. Har gått opp 35kg igjen og hater meg selv! Anonymkode: e3d55...b2e Jeg brukte 10 måneder på å gå ned de 48 kg nå hurra. Bare prøve meg frem og se hvor mye mer jeg kan spise daglig uten å gå opp eller ned i vekt. Skal holde meg til denne vekten så godt jeg kan. Trist du har gått opp igjen i vekt, men du kan jo klare å gå ned igjen i vekt siden du har klart det før. Lykke til. Anonymkode: 610fd...844
Drizzt Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 14.27): Oi, gratulerer! Ned 5kg i måneden er vel noe over anbefalt vektnedgang, spesielt over tid, og nesten så jeg lurer på om du har noen sykdom som har «hjulpet» deg på veien. Men flott for deg, selvfølgelig. Håper du holder en sunn vekt framover. Anonymkode: 6339e...e28 Det spørs hva utgangspunktet er. Starter man på 130 kilo er 5 kilo i måneden ingenting. Gratulerer, TS! 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Så flinke folk!! Veldig godt jobbet TS! jeg bare lurer, med «kun livsstilsendring», vil det si spisevaner? Eller trener du også? Eller hva legger du i det? Jeg er nysgjerrig! Anonymkode: d799a...514 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så flinke folk!! Veldig godt jobbet TS! jeg bare lurer, med «kun livsstilsendring», vil det si spisevaner? Eller trener du også? Eller hva legger du i det? Jeg er nysgjerrig! Anonymkode: d799a...514 Jo takk. Har gått ned i vekt kun ved spisevaner. Har ikke trent nei. Anonymkode: 610fd...844 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 Du er kjempeflink! Jeg kan skrive under på at det ikke er lett å endre vaner. Anonymkode: 3258c...0bd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #13 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 18.03): Jeg også gikk ned 47kg kun ved livsstilsendring. Det tok meg ca to år å bli normalvektig. Og så tok det meg tre år å bli overvektig igjen. Har gått opp 35kg igjen og hater meg selv! Anonymkode: e3d55...b2e Ikke hat deg selv, du kan snu i dag! Du vet hvordan du går ned i vekt. Gjør det igjen, men nå har du verdifull erfaring på at vedlikehold er vanskelig og krever ekstra innsats. Kanskje kontakte en klinisk ernæringsfysiolog når du har gått ned de kiloene du ønsker? Så kan hun følge deg opp under vedlikehold? Anonymkode: e25a0...b30 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #14 Skrevet 5. april 2023 Javel, flott det. Hva er hensikten med denne tråden? Anonymkode: 8edc1...fdb 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #15 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Javel, flott det. Hva er hensikten med denne tråden? Anonymkode: 8edc1...fdb Hva er hensikten med svaret ditt? Hvis du ikke takler å lese at noen kan lykkes i noe så syns jeg synd på deg. Er det kun negativitet som skal deles her inne? Stakkars å være så tragisk. Hva er hensikten med deg?? Anonymkode: 610fd...844 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #16 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva er hensikten med svaret ditt? Hvis du ikke takler å lese at noen kan lykkes i noe så syns jeg synd på deg. Er det kun negativitet som skal deles her inne? Stakkars å være så tragisk. Hva er hensikten med deg?? Anonymkode: 610fd...844 Takler det helt fint, men jeg skjønner ikke helt nytteverdien i å vite at en anonym person har gått ned x antall kilo. Hadde det vært et spørsmål eller tips i innlegget, så hadde det vært interessant for andre å vite. Sånn som det står nå, er det bare støy. Anonymkode: 8edc1...fdb 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #17 Skrevet 5. april 2023 Jeg må bare le av slike tragiske greier fra deg. stakkars folk har det ikke lett skjønner jeg. missunnelse. Anonymkode: 610fd...844
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #18 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Javel, flott det. Hva er hensikten med denne tråden? Anonymkode: 8edc1...fdb Det gir jo både håp og motivasjon? Personlig skal jeg bare ned 5kg, og tenker nå at det skal jeg da virkelig klare når ts har vært såå flink! Også er det jo et spark til alle de negative her inne som mener fedme er kronisk og ikke noe man kan gjøre noe med. For de har jo spiseforstyrrelse må vite, så da er det jo baaare å gi opp. Heia Ts!! Anonymkode: e25a0...b30
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #19 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Javel, flott det. Hva er hensikten med denne tråden? Anonymkode: 8edc1...fdb Jeg skal ned 20kg, og har en hverdag der det er vanskelig å prioritere trening 1 time hver dag for å få resultater(når jeg ikke har trent på flere år)… så jeg vil si at dette var en skikkelig fin tråd som viser at det er mulig, og jeg synes TS har vært skikkelig flink. Og jeg synes det er skikkelig fint at TS skryter av dette, fordi det er virkelig noe å skryte av. TS skal være fornøyd med egen prestasjon, uavhengig av hvor mange kilo TS har mistet - og det må det være rom for, selv her inne på kg. Anonymkode: d799a...514
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #20 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 15.10): Først og fremst, gratulerer TS, godt jobba! Hvor lenge har du klart å holde vekten? Jeg gikk ned over 50 kilo i løpet av 6 måneder, og fikk aldri beskjed av legen om at det var over anbefalt vektnedgang. Hun var tvert i mot veldig fornøyd. Jeg gikk også ned "kun" ved livsstilsendring, og jeg har holdt vekten i snart 5 år. Anonymkode: 462d1...611 Fikk du hjelp av legen underveis? Jeg er 175 og 90 kilo, og burde ned ca 20. Men jeg klarer det bare ikke. Anonymkode: d9ab3...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå