AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 For litt siden ordnet jeg meg Tinder for første gang. Tidligere når jeg har møtt potensielle kjærester har det vært ute på byen. Kom fort i prat med første matchen, å vi la hverandre til kjapt på Snapchat. Praten gikk i ett, etter 4 dager var vi «bestevenner». Det var mye flørting, nesten sann at jeg ble skremt av det, å da er jeg en lidenskapelig person. Plutselig etter en ukes tid endret snappingen karakter, litt mindre flørting og ikke helt samme respons som jeg fikk tidligere på blant annet bilder av meg selv. Men, det er i bunn å grunn like mye skriving, men mindre flørting. Han har også vært åpen om at han er ikke på direkte utkikk, men liker å finne «alternativer» i området.. Men hver eneste morgen får jeg snap med han, der han ønsker meg en fin dag på jobb. Er også i prat stort sett gjennom hele dagen. Jeg har vært av typen som aldri har brydd meg opp i sosiale media, å har syns det har vært latterlig å basere en relasjon på likes og smileys/hjerter på sm. Men nå er jeg her selv, overanalyserer alt han skriver. Vi har pr dags dato chattet hver dag i 22 dager, vi er fortsatt «bestevenner» på snap. Jeg skulle jo gjerne ha spurt han, men jeg er livredd for å virke desperat. Vi bor ett stykke unna hverandre, å vi jobber også om hverandre. For min del syns jeg det er koselig å ha noen å skrive med, men jeg opplever at gutter/menn er litt «enklere» så jeg ser liksom ikke helt hvorfor han gidder å skrive med meg, om det kun er vennskap han er ute etter?! Samtidlig så flørter han mer en det som er vennskapelig i mitt hode.. Anonymkode: 62754...0ec
svartkatt Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Det er stress å være "på" hele tiden/i lang tid. Hva betyr alternativer for noe? Sex? Syns ikke du må legge for mye i denne flørtinga og gode tonen som er i starten. Det er sjelden det fortsetter sånn, og at det er slik når man treffes.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For min del syns jeg det er koselig å ha noen å skrive med, men jeg opplever at gutter/menn er litt «enklere» så jeg ser liksom ikke helt hvorfor han gidder å skrive med meg, om det kun er vennskap han er ute etter?! Samtidlig så flørter han mer en det som er vennskapelig i mitt hode.. Anonymkode: 62754...0ec Overraskende mange menn som kun er ute etter "brevvenner". Har opplevd det flere ganger. Praten går bra, snakker mye og ofte, men det passer aldri å møtes. Hva årsaken til dette er vet jeg ikke. Anonymkode: e4dc9...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva årsaken til dette er vet jeg ikke. Det er definitivt ikke bare en mannegreie. Det er mennesker som har behov for kontakt, og oppmerksomhet, og det skal bare et snev av angst til, før at det er tryggest å aldri møtes. Anonymkode: 40f6f...af7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Du er hans tidsfordriv, ego boost og sexting/runke materiale. Som menn flest fra tinder som spør om å utveksle snap. De vil ikke noe seriøst og sender samme god morgen snap til deg til sytten andre jenter også. De legger ikke chattingen som noe personlig, for de kunne de like gjerne chattet med en robot for underholdning og tidsfordriv og enkel og uforpliktende selskap. Du brenner deg om du legger noe i den type kontakt. Hadde han vært seriøst interessert i deg hadde han spurt deg på date og ikke holdt deg på avstand med evig chatting og nettflørting. Anonymkode: 5e3cf...e81 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For litt siden ordnet jeg meg Tinder for første gang. Tidligere når jeg har møtt potensielle kjærester har det vært ute på byen. Kom fort i prat med første matchen, å vi la hverandre til kjapt på Snapchat. Praten gikk i ett, etter 4 dager var vi «bestevenner». Det var mye flørting, nesten sann at jeg ble skremt av det, å da er jeg en lidenskapelig person. Plutselig etter en ukes tid endret snappingen karakter, litt mindre flørting og ikke helt samme respons som jeg fikk tidligere på blant annet bilder av meg selv. Men, det er i bunn å grunn like mye skriving, men mindre flørting. Han har også vært åpen om at han er ikke på direkte utkikk, men liker å finne «alternativer» i området.. Men hver eneste morgen får jeg snap med han, der han ønsker meg en fin dag på jobb. Er også i prat stort sett gjennom hele dagen. Jeg har vært av typen som aldri har brydd meg opp i sosiale media, å har syns det har vært latterlig å basere en relasjon på likes og smileys/hjerter på sm. Men nå er jeg her selv, overanalyserer alt han skriver. Vi har pr dags dato chattet hver dag i 22 dager, vi er fortsatt «bestevenner» på snap. Jeg skulle jo gjerne ha spurt han, men jeg er livredd for å virke desperat. Vi bor ett stykke unna hverandre, å vi jobber også om hverandre. For min del syns jeg det er koselig å ha noen å skrive med, men jeg opplever at gutter/menn er litt «enklere» så jeg ser liksom ikke helt hvorfor han gidder å skrive med meg, om det kun er vennskap han er ute etter?! Samtidlig så flørter han mer en det som er vennskapelig i mitt hode.. Anonymkode: 62754...0ec Det beste er å spørre rett ut alle er forskjellige og det kan hende han vil ta det med ro, eller at han bare vil være venner. Vanskelig å si…men interessen dabber fort av hvis man ikke møtes irl dessverre. Så spør han rett ut! Anonymkode: ae100...fa2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 17.04): Du er hans tidsfordriv, ego boost og sexting/runke materiale. Som menn flest fra tinder som spør om å utveksle snap. De vil ikke noe seriøst og sender samme god morgen snap til deg til sytten andre jenter også. De legger ikke chattingen som noe personlig, for de kunne de like gjerne chattet med en robot for underholdning og tidsfordriv og enkel og uforpliktende selskap. Du brenner deg om du legger noe i den type kontakt. Hadde han vært seriøst interessert i deg hadde han spurt deg på date og ikke holdt deg på avstand med evig chatting og nettflørting. Anonymkode: 5e3cf...e81 Takk for svar. Det er nesten slik at jeg tenker det jeg også, men forstår ikke hvorfor han da legger så mye energi i meg. Skal sies at det er ikke sexting på noe slags nivå. Men det er snapping døgnet rundt, han er såpass fin å se på at jeg tror nok han kunne like godt dratt ut på byen for å få seg ett ligg. Anonymkode: 62754...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå