AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #61 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, han skal ikke leke med dukker eller kle seg ut som jente. Og det hadde han aldri noe interesse til heller fordi at vi oppdrar ham på riktig måte. Vi ønsker at han skal bli en skikkelig mann, ikke sånn som de fleste norske menn er. Og så lenge går det veldig bra. Anonymkode: 4b311...1f9 😂😂 Anonymkode: 59815...96c 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #62 Skrevet 8. april 2023 Jeg hadde ikke akseptert at barnehagen lakket neglet, farget/klippet hår eller sminket barnet mitt. Kjønn er ikke relevant her. Anonymkode: 1b84d...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #63 Skrevet 8. april 2023 Skulle ønsket at det var meg som fikk neglelakk på meg Anonymkode: 964e0...71a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #64 Skrevet 8. april 2023 Rebecca30 skrev (På 31.3.2023 den 13.33): Jeg må si at jeg er enig med deg! Det er helt uakseptabelt at en barnehage tillater en 4 år gammel gutt å leke med giftige kjemikalier som finnes i neglelakk. Dette kan føre til alvorlige helseskader, spesielt hvis han svelger eller inhalerer stoffene. Jeg vil sterkt anbefale at du tar opp denne bekymringen med barnehagen og krever at de stopper denne farlige praksisen umiddelbart. Hvis de ikke tar dette på alvor, bør du vurdere å finne en annen barnehage som tar barnas sikkerhet og helse på alvor. Det finnes egne neglelakker for barn som ikke har farlige kjemikaler og vaskes av med vann. Regner med at det er de barnehagen bruker. Anonymkode: 5d224...837
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #65 Skrevet 8. april 2023 Og du kan lære forskjellen på å/og Anonymkode: 3be8e...0fb
Megplussto Skrevet 11. april 2023 #66 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 15.50): Hvorfor ta sjansen? Det som hevdes å være trygt og giftfritt i dag, kan fint vise seg å være giftig i morgen. Alt i alt er det tryggest å ikke bruke disse produktene altfor ofte. Anonymkode: d7580...34d Hvis man skal tenke sånn så kan man vel ikke spise noe, bruke noe av såper eller lignende da. Med den tankegangen der så er jo alt potensielt farlig..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå