Gå til innhold

Folk flest skjønner ikke hvor viktig AI er, og hvilken brytningstid de lever i akkurat nå.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre har mange teknolgier blitt hypet opp gjennom årene. Blockchain, metaverset osv. har fått massiv oppmerksomhet og blitt omtalt som det nye internett osv. En hype uten grunnlag. Det er som å rope ulv. Folk går lei. Jeg skjønner det.

Men denne gangen er det annerledes. AI og GPT er virkelig noe helt annet. Dere må følge med. Dere lever nå i starten på en ny tidsalder. Disse dagene vi lever nå kommer til å bli omtalt i historiebøkene om 100 år. Som starten på noe helt nytt.

Det er skremmende og spennende på samme tid. Men jeg ergrer meg over at shitcoins og meta-piss har fått så mye oppmerksomhet og ødelagt folks evne til å se at en ny revolusjon har kommet.

Media har ansvaret.

Anonymkode: 9aec7...831

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om AI og GPT når jeg ikke engang kan få fikset iPhonen min. Faen ass!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å tenke at vi lever i den siste tiden før folk begynner å forstå at de er figurer i et dataspill. Det er for mye som ikke henger på greip. 

Anonymkode: 7a35d...7b3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk har nok skjønt det, men det blir rett og slett for mørkt og negativt.

Anonymkode: e8de7...f96

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som veldig mange ikke forstår dette ja. Jeg tror det som vil endre synet til mange, er når det blir vanlig at AI genererte videoer, bilder og stemmer blir et sterkt verktøy for å manipulere befolkningen, vi er inni en tid nå hvor vi straks ikke kan stole på noe av hva vi ser eller hører, den dagen folk forstår dette, så vil synet på AI endre seg drastisk 

Anonymkode: b97b4...288

AnonymBruker
Skrevet

Fra null til 100 millioner ila. 30 dager. Tenk å ha hatt ChatGPT som en app og solgt den for 1 Eur😜

Det vi opplever nå er som svart hvitt fjernsyn, det er så mye som kommer til å skje fremover nå. 
Det kommer duppedingser som du kan putte i øret og som oversetter i sanntid innen få år. Det er helt sjukt hvor stor gamechanger dette er. 
Bare sjekk hva Microsoft planlegger med Microsoft 365 Copilot, eller Viva Sales. 

Anonymkode: b3322...4a3

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Virker som veldig mange ikke forstår dette ja. Jeg tror det som vil endre synet til mange, er når det blir vanlig at AI genererte videoer, bilder og stemmer blir et sterkt verktøy for å manipulere befolkningen, vi er inni en tid nå hvor vi straks ikke kan stole på noe av hva vi ser eller hører, den dagen folk forstår dette, så vil synet på AI endre seg drastisk 

Anonymkode: b97b4...288

Føler at vi allerede kom dit under pandemien. Og man kan jo iblant lure på om politikerne våre er mennesker eller noe dataanimert. 

Anonymkode: 7a35d...7b3

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...