Gå til innhold

Oversized/løs t-skjorte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Har ca 10 kg for mye, og er mest komfortabel med løse eller oversized t-skjorter. Men syns alt jeg finner ser så slaskete ut! Finnes det ikke noen løse t-skjorter som er litt elegante eller har litt kvalitetspreg over seg? Noen tips?

Anonymkode: 9c590...491

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og som ikke er ensfarget eller med harry grafisk trygg ala UCLA! 

AnonymBruker
Skrevet

TSKJORTER GENERELT ER J@VLIG Å FINNE. Gud jeg kan ikke engang telle på fingrene hvor mange ganger jeg har hatt bomtur på klesbutikker fordi alle t-skjortene er så stygge. Føler det er ingenting i min stil. Enten er de super-tacky med sånn "Harvard" trykk, eller så er det noe i duren av "Harry Potter", eller fake artist merch som nirvana. De som ikke har trykk i det hele ser ut som pysj-skjorter jeg aldr hadde hatt på meg utenfor døren.
Følte ts, følte

Anonymkode: 69598...357

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TSKJORTER GENERELT ER J@VLIG Å FINNE. Gud jeg kan ikke engang telle på fingrene hvor mange ganger jeg har hatt bomtur på klesbutikker fordi alle t-skjortene er så stygge. Føler det er ingenting i min stil. Enten er de super-tacky med sånn "Harvard" trykk, eller så er det noe i duren av "Harry Potter", eller fake artist merch som nirvana. De som ikke har trykk i det hele ser ut som pysj-skjorter jeg aldr hadde hatt på meg utenfor døren.
Følte ts, følte

Anonymkode: 69598...357

NETTOPP!!!! SPOT ON!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Arket, Cos, Adidas, Nike, Levis er de jeg sverger til, og noen litt dyrere hvis jeg skal bruke de i en enere sammenheng

Anonymkode: 2aa69...32d

AnonymBruker
Skrevet

HM har noen fine oversized. De er helt plain. jeg har de i både svart og grå. 

Anonymkode: 6169f...a47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lisa fra merket Donna som de har hos Match. Verdens beste t-skjorter som holder utrolig godt.

Anonymkode: ac63b...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp noen gode bomulls skjorter i stedet 

Anonymkode: 07c48...987

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøp noen gode bomulls skjorter i stedet 

Anonymkode: 07c48...987

Har du eksempler på noen gode?

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Adidas har de beste, Nike på god andreplass. Du får dem med små logoer. New Balance er heller ikke verst. 

Anonymkode: a0c4f...38f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med akkurat det samme. Umulig å finne de perfekte t skjortene.

Anonymkode: 0c8f4...4d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 13.03):

Hjelp! Har ca 10 kg for mye, og er mest komfortabel med løse eller oversized t-skjorter. Men syns alt jeg finner ser så slaskete ut! Finnes det ikke noen løse t-skjorter som er litt elegante eller har litt kvalitetspreg over seg? Noen tips?

Julie Josephine har noen som er oversized med kvalitetspreg. Hvis du er villig til å betale litt ekstra for en t-skjorte 🥰 jeg synes det er verdt det.

Anonymkode: 797aa...947

AnonymBruker
Skrevet

Gå i herreavdelingen på HM! Passformen og utvalget er mye bedre der syns jeg

Anonymkode: 85922...bce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...