AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Del Skrevet 31. mars 2023 Tør ikke bestille med annet enn Klarna hos Zara, pga. alt tullet de har gjort med returer (i følge Trustpilot og media). Noen som vet om de er bannet av Klarna? Anonymkode: cf5c6...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg kan fortsatt velge Klarna. Anonymkode: 26a66...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Del Skrevet 31. mars 2023 Mulig det er du som ikke får handle på kreditt hos Klarna? Har du noen ubetalte regninger /betalingsanmerkninger? Anonymkode: 4fcf3...713 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Del Skrevet 31. mars 2023 Hva slags tull med returer? Anonymkode: d037d...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg kan bruke klarna hos Zara Anonymkode: bfd00...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Del Skrevet 31. mars 2023 Det kan være du som er utestengt fra å bruke Klarna hos dem. Det kan skje hvis du har ubetalt regning, eller hvis du har returnert veldig mye. Anonymkode: 7d607...fd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #7 Del Skrevet 31. mars 2023 Tror det med returer kan stemme. Det er en nettbutikk jeg ikke får brukt faktura hos lenger, jeg har returnert mye. Venninnen min kan bestille med faktura hos samme nettbutikk, hun har aldri returnert noe hun har bestilt. Jeg kan fortsatt bestille, men bare dersom jeg betaler med kort. Anonymkode: 710d6...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #8 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg får ikke bestilt to like plagg i forskjellig størrelse hos Zara plutselig! Måtte prøve å trykke gjennom en skjorte, og det gikk. To like dressjakker i ulik størrelse - NO! Veldig rart Anonymkode: 9a3f3...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 31. mars 2023 #9 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg får ikke bestilt to like plagg i forskjellig størrelse hos Zara plutselig! Måtte prøve å trykke gjennom en skjorte, og det gikk. To like dressjakker i ulik størrelse - NO! Veldig rart Anonymkode: 9a3f3...f30 Det er ikke rart i det hele tatt. Siden mange gjør det og returnerer den ene, er det overveiende sannsynlig at den ene blir returnert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #10 Del Skrevet 31. mars 2023 Brunello skrev (39 minutter siden): Det er ikke rart i det hele tatt. Siden mange gjør det og returnerer den ene, er det overveiende sannsynlig at den ene blir returnert. Såpass mener jeg man burde kunne, når man bestiller på nett! Her jeg bor, har de ikke Zara, så jeg har ikke mulighet til å prøve i butikk. Jeg vipper også mellom to størrelser (og Zara sine størrelser er jo ganske uforutsigbare), så for meg er det ganske avgjørende å kunne bestille flere størrelser og velge mellom. Anonymkode: 3cb8c...114 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #11 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Såpass mener jeg man burde kunne, når man bestiller på nett! Her jeg bor, har de ikke Zara, så jeg har ikke mulighet til å prøve i butikk. Jeg vipper også mellom to størrelser (og Zara sine størrelser er jo ganske uforutsigbare), så for meg er det ganske avgjørende å kunne bestille flere størrelser og velge mellom. Anonymkode: 3cb8c...114 Enig, tror de skyter seg i foten om det er en ny taktikk. Da ender folk opp med å ikke handle. Anonymkode: 035d9...394 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #12 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Såpass mener jeg man burde kunne, når man bestiller på nett! Her jeg bor, har de ikke Zara, så jeg har ikke mulighet til å prøve i butikk. Jeg vipper også mellom to størrelser (og Zara sine størrelser er jo ganske uforutsigbare), så for meg er det ganske avgjørende å kunne bestille flere størrelser og velge mellom. Anonymkode: 3cb8c...114 Fikk fakturanekt hos Zalando når jeg prøvde å finne sko, ble mye retur. Tok ca 6 mnd før faktura var greit igjen. Anonymkode: 071f8...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #13 Del Skrevet 31. mars 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, tror de skyter seg i foten om det er en ny taktikk. Da ender folk opp med å ikke handle. Anonymkode: 035d9...394 Tja hvis de bare retinerer allikevel så taper de jo penger Anonymkode: 47152...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 31. mars 2023 #14 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk fakturanekt hos Zalando når jeg prøvde å finne sko, ble mye retur. Tok ca 6 mnd før faktura var greit igjen. Anonymkode: 071f8...e81 Jeg får forsatt ikke bruke faktura hos Zalando. Ikke kunnet siden 2018 Har hverken bestilt eller returnert spesielt mye hos Zalando. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 31. mars 2023 #15 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Såpass mener jeg man burde kunne, når man bestiller på nett! Her jeg bor, har de ikke Zara, så jeg har ikke mulighet til å prøve i butikk. Jeg vipper også mellom to størrelser (og Zara sine størrelser er jo ganske uforutsigbare), så for meg er det ganske avgjørende å kunne bestille flere størrelser og velge mellom. Anonymkode: 3cb8c...114 Så lenge dere betaler for det, er det helt greit. Eller egentlig ikke da heller. Det er miljøfiendtlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #16 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror det med returer kan stemme. Det er en nettbutikk jeg ikke får brukt faktura hos lenger, jeg har returnert mye. Venninnen min kan bestille med faktura hos samme nettbutikk, hun har aldri returnert noe hun har bestilt. Jeg kan fortsatt bestille, men bare dersom jeg betaler med kort. Anonymkode: 710d6...5b6 Samme med meg på zalando etter mange returer Anonymkode: d037d...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #17 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tja hvis de bare retinerer allikevel så taper de jo penger Anonymkode: 47152...448 Returnerer stort sett bare ett plagg da, ettersom man har bestilt to størrelser. Anonymkode: 035d9...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 20.38): Tja hvis de bare retinerer allikevel så taper de jo penger Anonymkode: 47152...448 Heeregud. Konseptet til disse nettbutikkene er jo nettopp at man kan returnere gratis om klærne ikke passer. Da er man ikke akkurat slem om man returnerer noe. Anonymkode: 83db1...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå