AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Del Skrevet 31. mars 2023 For kropp og sinn, sies det at en balanse er viktig. Men om vi tenker for kroppen, rent fysisk? Er det noengang positivt å spise usunt? Anonymkode: 23735...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Del Skrevet 31. mars 2023 Tviler på det, dessverre Kanskje hvis du skal ut på ekstreme fysiske anstrengelser (gå over Sydpolen eller noe). Da kan det sikkert være greit med noe energirikt (hvis det er det du mener med "usunt"). Jeg tviler også på at det er sunt for hodet å skeie ut for ofte og for mye. Det har ikke jeg godt av i alle fall. Det blir for mange rotete tanker av det. Det beste for meg er normalt sunt kosthold, og mindre utskeielser (en bolle på café, litt sjokolade og vingummi til lørdagsgodt, et glass vin eller to iblant). Anonymkode: 51e25...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For kropp og sinn, sies det at en balanse er viktig. Men om vi tenker for kroppen, rent fysisk? Er det noengang positivt å spise usunt? Anonymkode: 23735...afb En balanse mellom sunt og usunt er selvsagt ikke bra eller optimalt for kroppen. Men for kosens skyld kan det være bra. Og for livskvaliteten om noen bare må ha sjokolade og potetgull. Jeg lever litt sånn, spiser sunt 6 dager i uka og skeier ut en kveld i helga. Anonymkode: b43c4...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå