Gå til innhold

flekker i dusj, hvordan få vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har disse flekkene på gulvet i dusjkabinettet som gradvis blir verre. Noen som har noe tips til hvordan man kan få de vekk? Forsøkt zalo/eddik, mange kalkfjerningsrenser osv men ser ikke ut som noe hjelper. Har dere noen tips?

C850005F-23F4-44E8-9878-3DB8CB0E6DB5.jpeg

733FA36B-43EF-4F19-90DE-520E610333EA.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke selve emaljen som er ødelagt da? Og så slipes mer og mer av emaljen bort? 

Anonymkode: 92edb...294

• Liker 1
Skrevet

Skurekrem.

Skrevet

Jeg fikk bort noen flekker i dusjen med C-soap. Men om det er emaljen/overflatebehandlingen som er slitt eller ødelagt så går det antakelig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Wd 40 eller 5-56.

Får det på bensinstasjon 

Anonymkode: 95986...ea3

• Liker 1
Skrevet

Gå til en rørleggerforretning og vis fram bildene. Gjorde det for å få råd til flekkfjerning på badet i et hus jeg skulle selge for en slektning. De hadde spesialmidler som fungerte veldig bra, og sparte meg for mye skrubbing.
De gav råd ut fra materialet som skulle rengjøres, og traff veldig bra.

AnonymBruker
Skrevet

Så et tips å skrubbe med bakepapir. Har ikke prøvd selv, men kanskje det fungerer

Anonymkode: 6a2aa...3ba

Skrevet

Takk for svar, skal høre med en rørlegger😄

Har tenkt tanken på at emaljen er slitt, men for meg føles det som om flekkene går oppover og i mitt hode hadde det ikke føltes som om det ligger oppå gulvet om det var slitt emalje😂

AnonymBruker
Skrevet
camsl skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, skal høre med en rørlegger😄

Har tenkt tanken på at emaljen er slitt, men for meg føles det som om flekkene går oppover og i mitt hode hadde det ikke føltes som om det ligger oppå gulvet om det var slitt emalje😂

Prøv dorens! Men bare la den virke litt, sterk klor! Funker veldig bra mott muggflekker etc

Anonymkode: e5b86...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...