camsl Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Jeg har disse flekkene på gulvet i dusjkabinettet som gradvis blir verre. Noen som har noe tips til hvordan man kan få de vekk? Forsøkt zalo/eddik, mange kalkfjerningsrenser osv men ser ikke ut som noe hjelper. Har dere noen tips?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Det er ikke selve emaljen som er ødelagt da? Og så slipes mer og mer av emaljen bort? Anonymkode: 92edb...294 1
Kamelia83 Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 Jeg fikk bort noen flekker i dusjen med C-soap. Men om det er emaljen/overflatebehandlingen som er slitt eller ødelagt så går det antakelig ikke.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Wd 40 eller 5-56. Får det på bensinstasjon Anonymkode: 95986...ea3 1
Andro Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 Gå til en rørleggerforretning og vis fram bildene. Gjorde det for å få råd til flekkfjerning på badet i et hus jeg skulle selge for en slektning. De hadde spesialmidler som fungerte veldig bra, og sparte meg for mye skrubbing. De gav råd ut fra materialet som skulle rengjøres, og traff veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Så et tips å skrubbe med bakepapir. Har ikke prøvd selv, men kanskje det fungerer Anonymkode: 6a2aa...3ba
camsl Skrevet 3. april 2023 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2023 Takk for svar, skal høre med en rørlegger😄 Har tenkt tanken på at emaljen er slitt, men for meg føles det som om flekkene går oppover og i mitt hode hadde det ikke føltes som om det ligger oppå gulvet om det var slitt emalje😂
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #9 Skrevet 3. april 2023 camsl skrev (2 minutter siden): Takk for svar, skal høre med en rørlegger😄 Har tenkt tanken på at emaljen er slitt, men for meg føles det som om flekkene går oppover og i mitt hode hadde det ikke føltes som om det ligger oppå gulvet om det var slitt emalje😂 Prøv dorens! Men bare la den virke litt, sterk klor! Funker veldig bra mott muggflekker etc Anonymkode: e5b86...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå