Gå til innhold

Sykt spm kansje, men er det vanlig å ikke få til å fikse uten å stå på en spesiell måte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kollega påstå altså det. Han står på en krakk, stolen eller hva som helst egentlig  av opphøyning når han må slippe seg på jobb. På seminar sendte oss han andre ut i et halvt minutt fordi han trengte plass på benken til å gjøre greia si. Også sett han stå med ene benet på hjulet på bilen min for å gjøre det. Har på en måte bare godtatt det men kan det være sant? Eller gjør han seg til? 

Anonymkode: 173d1...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slippe seg på jobb?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 63fe6...8a1

Skrevet

hvilken "greie" er det du snakker om ts? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du full?

Anonymkode: b56de...893

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tisse du mener? Dette var ikke lett å forstå 🤔

Anonymkode: 9fc15...605

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanskelig er det å forstå "å slippe seg" på jobb?

Anonymkode: d8a5a...f6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min kollega påstå altså det. Han står på en krakk, stolen eller hva som helst egentlig  av opphøyning når han må slippe seg på jobb. På seminar sendte oss han andre ut i et halvt minutt fordi han trengte plass på benken til å gjøre greia si. Også sett han stå med ene benet på hjulet på bilen min for å gjøre det. Har på en måte bare godtatt det men kan det være sant? Eller gjør han seg til? 

Dette skjønner jeg ingenting av. 

Anonymkode: 4882f...c8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er snakk om å fise her.

Anonymkode: 33e89...b95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva det er han prøver å fikse, men av erfaring så tror jeg folk flest prøver å gjøre seg minst mulig til. De fleste ønsker ikke å være spesielle på en sånn måte. Tro på han, du.

Anonymkode: 2299f...3f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts. Ja, var fising jeg mente. Måtte skrive fort 😂

Men altså: min kollega må stå med ene benet på stol, krakk eller forhøyning for å få prompet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men altså: min kollega må stå med ene benet på stol, krakk eller forhøyning for å få prompet. 

Kan han ikke heller gå på do og sette benet på doskåla for å fise? Så slipper dere å plages..😅

Anonymkode: 6cd2a...e9c

• Liker 4
Skrevet

Det mest spesielle her er jo at dette er noe dere faktisk diskuterer. Jeg aner ikke hva som er normalt og ikke, fordi jeg ikke har noe behov for å vite andres vaner på det området...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere må forlate rommet på seminar, fordi han skal stå på en stol og fise i fred? Hva slags arbeidsplass er dette?

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ikke normalt ut - verken å måtte gjøre det på den måten eller å snakke om det.

Hvis han har en skade kan det kanskje være at han har behov for å stå sånn for å slippe lekkasje mens han fiser? Men i sånne tilfeller tiltrekker man seg gjerne minst mulig oppmerksomhet.

Anonymkode: fb692...1b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er dette for slags arbeidsplass? Der en person kan "sende ut" de andre deltagerne fordi han må stå og fise i fred? Da får vel HAN gå på toalettet og gjøre sitt da, ikke få alle andre til å føye seg.

Rareste jeg har hørt.

Jeg har aldri hørt om noen andre som må stå på en spesiell måte for å klare og fise, nei. Jeg tror dette må være tullprat.

Anonymkode: f1a93...310

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

17.11 skrev (10 minutter siden):

Dere må forlate rommet på seminar, fordi han skal stå på en stol og fise i fred? Hva slags arbeidsplass er dette?

Han er sjef på vår avdeling.  Høres ikke så ille ut som jeg først skrev det. Var kommet lite mennesker før han ba oss om å vente ute til han var ferdig. 

Men tenker jo som dere at dette kan gjøres på toalettet. Hvis jeg skulle sagt fra, bør jeg si fra direkte til HAN eller til ledelsen?

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør deg til. Dette er jo bare sprøyt. 

0/10

Anonymkode: a4665...67d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du gjør deg til. Dette er jo bare sprøyt. 

0/10

Anonymkode: a4665...67d

Får la være å svare da hvis du synes ting er løgn og sprøyt! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er sjef på vår avdeling.  Høres ikke så ille ut som jeg først skrev det. Var kommet lite mennesker før han ba oss om å vente ute til han var ferdig. 

Men tenker jo som dere at dette kan gjøres på toalettet. Hvis jeg skulle sagt fra, bør jeg si fra direkte til HAN eller til ledelsen?

Jeg ville nok spurt han direkte der og da, om ikke det var bedre å gjøre det på toalettet. Ellers ville jeg ikke tatt opp noe sånt med ledelsen med mindre det ble veldig plagsomt for dere.

Anonymkode: 2299f...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...