Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer med søskenbrett?

Vurderer å kjøpe til storebror på 2år. Vi har søskenvogn vi bruker for trilleturer hjemme, men den er stor og tung å dra med seg i bilen. F.eks. når begge barna skal være med på butikk, helsestasjon e.l. Ikke ofte vi har bruk for det, men ser for meg at det kanskje er mer aktuelt i sommerferien. Samtidig føler jeg på at jeg ikke kan bruke så mye penger for tiden, og må vurdere nøye om behovet egentlig er stort nok. Selvfølgelig kan ikke dere vite så mye om vårt behov, men vil gjerne høre andres erfaringer med søskenbrett. 

Er det verdt pengene? 

Er det veldig i veien for den som triller vognen?

Med eller uten sete?

Hvilket søsken rett har du god erfaring med (som passer både Emmaljunga og Britax)?

Anonymkode: f9170...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synes søskenbrett var helt ubrukelig. Det eneste det kanskje kunne brukes til er korte turer hvor det eldste barnet blir sliten av å gå og trenger å stå litt, f.eks. når man triller hjem fra butikken eller barnehagen. For lengre turer eller sommerferier hvor man er mye på farten store deler av dagen og hvor det eldste barnet har behov for skikkelig hvile underveis og kanskje til og med sove litt (de fleste toåringer sover jo på dagen ennå) er ikke søskenbrett nok. Hvis dere absolutt ikke vil bruke søskenvogn hadde jeg heller gått for sete enn ståbrett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...