Kia12 Skrevet 31. mars 2023 #1 Del Skrevet 31. mars 2023 Hvilken solkrem til ansiktet anbefaler DU til en hud som er litt tørr og sensitiv? Har dere forslag til hvilket merke og hvilken type? Ønsker en fuktighetsrik solkrem. Ønsker ikke solkrem som gjør deg helt hvit i ansiktet som at du har på deg en hvit krem som er altfor tykk. Ønsker ikke en matt solkrem. Jeg har prøvd flere typer som dessverre ikke fungerer for meg, og gjør at jeg får små nupper/ kviselignende utslett, rødhet osv. Den rinnende og kjente fra La Roche passay fungerte ikke ( som jeg vet mange liker), ikke de fra Avene heller ( gjorde at jeg fikk utslett og nupper selv om de var for sensitiv hud, og de var for tykke og matte) .. Tar i mot alle gode tips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg liker godt den fra Beauty of Joseon😊 Anonymkode: 0821c...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 31. mars 2023 #3 Del Skrevet 31. mars 2023 Ingen slår denne for mitt vedkommende : https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/solpleie-ansikt/cliniderm-age-defence-sun-face-cream-spf50,5002076?gclid=Cj0KCQjwiZqhBhCJARIsACHHEH-Jzz6RJ-iVixjxDTLPbC9cVnu101SXa-iKspN1hYLLC3CoKw0JmfUaAu7MEALw_wcB 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 31. mars 2023 #4 Del Skrevet 31. mars 2023 Anbefalar denne, Skinceuticals Moisturising spf 50 SkinCeuticals Ultra Facial Defense SPF50+ 30 ml | lyko.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 31. mars 2023 #5 Del Skrevet 31. mars 2023 (endret) Min favoritt er COSRX Aloe Soothing: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/solpleie-ansikt/cosrx-cosrxcosrx-solkrem-aloe-soothing-sun-cream-spf50-pa,5032961?searchQuery=Cosrx silkrem Jeg får også nupper og kviser av mange solkremer. Den andre jeg liker er fra Cliniderm, men den gjør huden matt. Heter Light & Mattifying. Endret 31. mars 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 1. april 2023 #6 Del Skrevet 1. april 2023 Liker veldig godt Biotherm Lait Solaire, i tillegg til den som allerede er nevnt, Skinceuticals Moisturising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. april 2023 #7 Del Skrevet 1. april 2023 Kia12 skrev (På 31.3.2023 den 11.05): Hvilken solkrem til ansiktet anbefaler DU til en hud som er litt tørr og sensitiv? Har dere forslag til hvilket merke og hvilken type? Ønsker en fuktighetsrik solkrem. Ønsker ikke solkrem som gjør deg helt hvit i ansiktet som at du har på deg en hvit krem som er altfor tykk. Ønsker ikke en matt solkrem. Jeg har prøvd flere typer som dessverre ikke fungerer for meg, og gjør at jeg får små nupper/ kviselignende utslett, rødhet osv. Den rinnende og kjente fra La Roche passay fungerte ikke ( som jeg vet mange liker), ikke de fra Avene heller ( gjorde at jeg fikk utslett og nupper selv om de var for sensitiv hud, og de var for tykke og matte) .. Tar i mot alle gode tips Har du prøvd mineral SPF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kia12 Skrevet 1. april 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg er litt usikker, tror jeg har prøvd noen uten hell. Men hvilket merke tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå