Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er en jente på 18 år, som aldri har vært i en romantisk relasjon. Ikke har jeg kyssa, ikke har jeg hatt kjæreste. Har noen tips til hvordan jeg kan initiere noe romantisk mellom meg og en gutt? 

Jeg hater å gå ut blant folk til sosiale sammenkomster, så det er jo en utfordring. Jeg skal IKKE på tinder, og vil ikke finne folk her på kg, men i virkeligheten. 

Hva kan jeg gjøre??????

Anonymkode: c5e06...7d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Tror du det er en spesiell grunn til at du aldri har vært i en sånn situasjon?

Er du frastøtende? Mange i den alderen er også sammen med folk basert på utseende og ikke personlighet, selv om det er skikkelig kjipt. 

Hvis du er en typisk glad person har du uten tvil en fordel, folk tiltrekkes av glade mennesker. 

Lykke til!

Skrevet

yo

i din alder er slike ting ikke viktige i det hele tatt vennen. Det er viktig at du har fokus på deg selv og din fremtid, husk at kjærligheten kommer i sin tid, dont stress it. 

Men prøv å åpn deg for folk, gå ut med venner og bli kjent med andre (ivertfall prøv) dra ut på konserter elle andre samlinger i byen din. 

Masse lykke til !!!!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Geir-Ove21 skrev (1 minutt siden):

yo

i din alder er slike ting ikke viktige i det hele tatt vennen. Det er viktig at du har fokus på deg selv og din fremtid, husk at kjærligheten kommer i sin tid, dont stress it. 

Men prøv å åpn deg for folk, gå ut med venner og bli kjent med andre (ivertfall prøv) dra ut på konserter elle andre samlinger i byen din. 

Masse lykke til !!!!!

Hei Geir Ove!
Takk for svar, høres smart ut👍

TS

AnonymBruker
Skrevet

Folk flest møtes gjennom studier, jobb eller gjennom fritidsaktiviteter.

Å få seg kjæreste handler om å være sammen med nok mennesker over litt tid.

Om du ikke skal studere og har en jobb hvor du møter få mennesker, begynn med fritidsaktiviteter.

Anonymkode: 0f267...79f

AnonymBruker
Skrevet

Ta tiden til hjelp og bli eldre. Få har hatt kjæreste i din alder, jeg var 29 første forholdet mitt 

Anonymkode: ad9c2...358

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...