Gå til innhold

Orker ingenting annet enn å ta meg av babyen! Når kommer overskuddet tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt 1 "high needs baby" som ble til et "high needs" småbarn også ble baby nr2 født. Hun er heldigvis enklere , men sover urolig og det er mange oppvåkninger og har vært det i 17 måneder. Jeg fungerer ikke lenger! Huset ser konstant bomba ut og jeg lager ikke lenger sunn og næringsrik mat, men halvfabrikata. Jeg har begynt å få inkassovarsler fordi jeg glemmer å betale f.eks. Klarna- regninger i tide. Når kommer overskuddet tilbake? Barnet startet i barnehage til høsten. Far er ute av bilde siden jeg var 4 måneder gravid så har ingen til å avlaste.

Anonymkode: 3d276...b6a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold ut til barnehagestart, senk kravene og be om hjelp fra venner og familie.

Anonymkode: f5a48...b45

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme, og har egentlig ikke noen gode svar annet enn at jeg prøver å ta noen lette øvelser for kroppen min hver dag, for å være mest mulig fysisk sterk. I tillegg tar jeg en haug med vitaminer. 

Meeeen vi vet jo at de blir større for hver eneste dag! Så det går jo i riktig retning ❤️

Anonymkode: 650f4...eb2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har hatt 1 "high needs baby" som ble til et "high needs" småbarn også ble baby nr2 født. Hun er heldigvis enklere , men sover urolig og det er mange oppvåkninger og har vært det i 17 måneder. Jeg fungerer ikke lenger! Huset ser konstant bomba ut og jeg lager ikke lenger sunn og næringsrik mat, men halvfabrikata. Jeg har begynt å få inkassovarsler fordi jeg glemmer å betale f.eks. Klarna- regninger i tide. Når kommer overskuddet tilbake? Barnet startet i barnehage til høsten. Far er ute av bilde siden jeg var 4 måneder gravid så har ingen til å avlaste.

Anonymkode: 3d276...b6a

Jeg har hatt det på samme måte, alene fra fødsel. 

Barnet mitt er nå 2.5 år, i fjor fikset jeg opp i gjeld og gamle ting så jeg lever bedre økonomisk i år. Jeg rydder 30 min hver kveld og vasker huset 2 ganger i mnd. Jeg orket mer fra i fjor, men tok på meg for mye. Jeg ble sykemeldt pga utbrenthet i 2 mnd og er på vei tilbake igjen nå. 

Det går opp og med i perioder. I bedre perioder er jeg mindre trøtt. 

Anonymkode: 2127c...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...