AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Har hatt 1 "high needs baby" som ble til et "high needs" småbarn også ble baby nr2 født. Hun er heldigvis enklere , men sover urolig og det er mange oppvåkninger og har vært det i 17 måneder. Jeg fungerer ikke lenger! Huset ser konstant bomba ut og jeg lager ikke lenger sunn og næringsrik mat, men halvfabrikata. Jeg har begynt å få inkassovarsler fordi jeg glemmer å betale f.eks. Klarna- regninger i tide. Når kommer overskuddet tilbake? Barnet startet i barnehage til høsten. Far er ute av bilde siden jeg var 4 måneder gravid så har ingen til å avlaste. Anonymkode: 3d276...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 Hold ut til barnehagestart, senk kravene og be om hjelp fra venner og familie. Anonymkode: f5a48...b45 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 Jeg lurer på det samme, og har egentlig ikke noen gode svar annet enn at jeg prøver å ta noen lette øvelser for kroppen min hver dag, for å være mest mulig fysisk sterk. I tillegg tar jeg en haug med vitaminer. Meeeen vi vet jo at de blir større for hver eneste dag! Så det går jo i riktig retning ❤️ Anonymkode: 650f4...eb2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har hatt 1 "high needs baby" som ble til et "high needs" småbarn også ble baby nr2 født. Hun er heldigvis enklere , men sover urolig og det er mange oppvåkninger og har vært det i 17 måneder. Jeg fungerer ikke lenger! Huset ser konstant bomba ut og jeg lager ikke lenger sunn og næringsrik mat, men halvfabrikata. Jeg har begynt å få inkassovarsler fordi jeg glemmer å betale f.eks. Klarna- regninger i tide. Når kommer overskuddet tilbake? Barnet startet i barnehage til høsten. Far er ute av bilde siden jeg var 4 måneder gravid så har ingen til å avlaste. Anonymkode: 3d276...b6a Jeg har hatt det på samme måte, alene fra fødsel. Barnet mitt er nå 2.5 år, i fjor fikset jeg opp i gjeld og gamle ting så jeg lever bedre økonomisk i år. Jeg rydder 30 min hver kveld og vasker huset 2 ganger i mnd. Jeg orket mer fra i fjor, men tok på meg for mye. Jeg ble sykemeldt pga utbrenthet i 2 mnd og er på vei tilbake igjen nå. Det går opp og med i perioder. I bedre perioder er jeg mindre trøtt. Anonymkode: 2127c...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå