AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Del Skrevet 31. mars 2023 Er Asics joggesko små i størrelsen? Og trange der tærne skal være? Vurderer å kjøpe på nett men er usikker på om de passer. Anonymkode: e33c3...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Del Skrevet 31. mars 2023 Er de sånn som Nike joggesko? De er altfor trange i høyden der tærne mine er. Smale på tuppen. Så Nike passer ikke til beina mine dessverre. Anonymkode: e33c3...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 31. mars 2023 #3 Del Skrevet 31. mars 2023 Nå er det noen år siden jeg sist hadde Asics, så min forrige modell er nok utgått, men jeg var godt fornøyd med mine Asics fordi de var romslige foran. Har dårlig erfaring med Nike, de passer ikke min fot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er Asics joggesko små i størrelsen? Og trange der tærne skal være? Vurderer å kjøpe på nett men er usikker på om de passer. Anonymkode: e33c3...2d8 jeg opplever dem som helt vanlige i størrelsen. Anonymkode: 54ef2...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Del Skrevet 31. mars 2023 Bruker halvannen størrelse større i Asics enn i andre sko. Så ja, veldig små i størrelsen. Anonymkode: 53ad2...067 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Del Skrevet 31. mars 2023 De jeg har hatt har vært normale i størrelsen, og god plass til tærne mine. Dog noen år siden jeg kjøpte sist. Det står vell sikkert oppgitt innvendige mål? Eventuelt sjekke størrelsesguide som bruker å stå oppgitt og måle selv en såle på en sko du har selv. Anonymkode: 7125a...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
°Rozárka° Skrevet 31. mars 2023 #7 Del Skrevet 31. mars 2023 Normale i str. vil jeg si,og ikke trange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninarina Skrevet 31. mars 2023 #8 Del Skrevet 31. mars 2023 Opplever god plass til tær og over rista, men litt små i størrelse. Men usikker på om dette gjelder alle modeller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Del Skrevet 2. april 2023 Kanskje knepp mindre enn vanlig, Nike er små i størrelsen etter min erfaring. Asics har bedre sko enn Nike. Anonymkode: cc46d...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg har et par gode asics men de er små i størrelsen. Anonymkode: c1bfb...8c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Del Skrevet 2. april 2023 Måtte opp en størrelse. De opererer vel med halve størrelser så du kan jo gå opp en halv. Evt stikk innom en sportsbutikk og prøv på et par asics Anonymkode: 6f365...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #12 Del Skrevet 3. april 2023 Små i størrelsen ja. Gikk opp en og en halv størrelse sist, da jeg kjøpte en modell med goretex, for å få plass til ullsokker. Men det var høstsko. Anonymkode: f0de4...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå