Gå til innhold

Skal tatovere meg idag, drikke samme dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal tatovere meg senere idag. Det er ikke en veldig stor tatovering med masse farger osv. kun noe tekst på skulderen.. Men lurte på om det går fint å kunne ta seg 2-3 øl på kvelden? Hadde lovet å være med noen venner på byen idag men tenkte å ta det rolig. Noen som vet om dette går greit? Har hørt at man ikke skal drikke alkohol i groprossessen eller dagene når du har tatt tatovering og etter.. Noen tatovører her eller folk med tatoveringer som vet om dette går fint?

Anonymkode: 16368...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har hørt at man ikke skal drikke alkohol i groprossessen eller dagene når du har tatt tatovering og etter..

Sier ikke egentlig det her sitt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke tatovøren når du er der?

Anonymkode: 7fefa...213

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal tatovere meg senere idag. Det er ikke en veldig stor tatovering med masse farger osv. kun noe tekst på skulderen.. Men lurte på om det går fint å kunne ta seg 2-3 øl på kvelden? Hadde lovet å være med noen venner på byen idag men tenkte å ta det rolig. Noen som vet om dette går greit? Har hørt at man ikke skal drikke alkohol i groprossessen eller dagene når du har tatt tatovering og etter.. Noen tatovører her eller folk med tatoveringer som vet om dette går fint?

Anonymkode: 16368...3f7

Det går helt fint å ta et par, tre øl etter en liten tatovering. 

Null stress! 

Anonymkode: c6e5d...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol er blodfortynnende, derfor skal du ikke drikke samme dag eller ha ei skikkelig fest dagen før

Ødelegger sårtilhelingen. Har null betydning om det er med eller uten farge og bare skrift. Det er likevel et sår som blir laget

Anonymkode: 49c53...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...