Gjest Bodillen Skrevet 28. januar 2006 #41 Skrevet 28. januar 2006 Utrolig voksen kommentar du burde være stolt av. ← Jepp!
Orestes Skrevet 28. januar 2006 #42 Skrevet 28. januar 2006 Nå lurer jeg litt på hva slags skap kvinner som liker analsex angivelig sitter i..?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #43 Skrevet 29. januar 2006 Never! Rompa er til å drite med. Seksuell aktivitet i tarmsystemet er ulogisk og grisete i min verden. Liker man å pule rompe, så får man heller komme ut av skapet, spør du meg... ← kunne ALDRI tenke analsex med menn, men dameromper er noe annet
Gjest Bodillen Skrevet 29. januar 2006 #44 Skrevet 29. januar 2006 Nå lurer jeg litt på hva slags skap kvinner som liker analsex angivelig sitter i..? ← Jeg siktet til menn som liker analsex. Trådstarter her er jo mann. Analsex mellom heterofile er aktivitet adoptert fra sex mellom homofile (på tross av at de fleste homofile faktisk avstår fra analsex).
Gjest Fredrik Skrevet 29. januar 2006 #45 Skrevet 29. januar 2006 Er det noen av dere som har tenkt på at dere kan få urinveisinfeksjon av å rote med stumpen? Jeg har hatt få jenter, men et par av dem har vært sinnsykt kåte mht grisete sex. Jeg ville heller hatt sex med griser enn å leke med septiksystemet. (Unnskyld, alle dyrevernere) ← Enig der, det er og blir ...vel, ikke spesielt feminint og attraktivt.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #46 Skrevet 29. januar 2006 Jeg siktet til menn som liker analsex. Trådstarter her er jo mann. Analsex mellom heterofile er aktivitet adoptert fra sex mellom homofile (på tross av at de fleste homofile faktisk avstår fra analsex). ← Analsex har finnes til alle tider mellom heterofile. Glimrende måte å unngå graviditet på før prevensjon var oppfunnet.
Gjest Karin28 Skrevet 29. januar 2006 #47 Skrevet 29. januar 2006 Tror ikke det er så mange kvinner, som liker analsex, som menn tror...
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #48 Skrevet 30. januar 2006 de som liker det gjør det til det maksimale da. Man bør være kjapp med å trenge inn. forkorter smerten - og forlenger eventuell Nyyyytelse
Gjest Mariuz Skrevet 30. januar 2006 #49 Skrevet 30. januar 2006 Har meningsterroren kommet så langt her inne, at det er forbud mot å ytre at sexaktiviteter i tarmene, altså i avføringshullet til folk, er usedvanlig lite delikat?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #50 Skrevet 30. januar 2006 Neida, mariuz, det kan du gjerne mene! Og heller ikke skal jeg beskylde deg for å være pysete, kjedelig (eller kanskje "tight-assed" ) og konservativ i sengen. Selv om du tydeligvis mener at vi som liker dette er lite delikate, grisete og småperverse. Du har full rett til å mene hva du vil. Men som en klok mann en gang sa: "Man bør prøve alt her i livet ihvertfall EN gang, unntatt incest og folkedans"... Skriver under på den jeg
Gjest Mariuz Skrevet 30. januar 2006 #51 Skrevet 30. januar 2006 Men som en klok mann en gang sa: "Man bør prøve alt her i livet ihvertfall EN gang, unntatt incest og folkedans" ← Jeg vil hverken prøve tarmsex eller incest, men går faktisk på swingkurs nå. På mange måter, så kan jeg ikke unngå å få en følelse av jeg har havnet på riktig side, av seksualitetens grenser.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #52 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har flere venninner som har følt seg presset til analsex. Gutter skal absolutt ha det til at det er helt normalt, noe alle gjør, og a det er et must for et vellykket sexliv. Mange går med på uten å like det i det hele tatt. Jeg tror gutter som absolutt må baki der har så liten tiss at de har problemer med å føle noe.
Gjest gjest Skrevet 30. januar 2006 #53 Skrevet 30. januar 2006 Analsex kan være godt om den du har det med gjør det riktig. Må varme opp hullet godt, med fingre, buttplugg/dildo og med masse glidemiddel. Kan heller ikke holdet det tempoet som man gjør i vagina. Jeg nyter det like mye som han faktisk. Har ingen ting med intligens å gjøre (har høyere utdanning) eller uerfaren og ikke tør si ifra. Har opplevd menn som har vært utålmodig og da funker det dårlig. Jeg anspenner meg og det gjør vondt. Prøve seg frem er viktig og god komunikasjon. Må stole på og kjenne den man har analsex med. Kan ikke anbefale det på en ons. Sammen med en jeg kjenner og er glad i nyter jeg det og få faktisk lettest orgasme med noe i begge hullene.
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #54 Skrevet 30. januar 2006 Never! Rompa er til å drite med. Seksuell aktivitet i tarmsystemet er ulogisk og grisete i min verden. Liker man å pule rompe, så får man heller komme ut av skapet, spør du meg... ← Litt for enkel tankegang vel, Bodillen - man kan nok utmerket godt tenne på det trange og "ulovlige" ved analsex uten å ha homofile tendenser...
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #55 Skrevet 30. januar 2006 Jeg vil hverken prøve tarmsex eller incest, men går faktisk på swingkurs nå. På mange måter, så kan jeg ikke unngå å få en følelse av jeg har havnet på riktig side, av seksualitetens grenser. ← Swingkurs! Now THAT's what I call grisegutt Tror vi får bli enige om å være uenige. Og håpe at vi aldri blir kjærester, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #56 Skrevet 31. januar 2006 Litt for enkel tankegang vel, Bodillen - man kan nok utmerket godt tenne på det trange og "ulovlige" ved analsex uten å ha homofile tendenser... ← Helt enig. Jeg blir tent av ei damerumpe da jeg ser den som j liker den, og da vil jeg gjerne trenge inn i den - hvis det er mulig. Tvinger ikke noen, men Elsker det!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå