Gå til innhold

Analsex

Gjest jølsrud  21 år

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen av dere som har tenkt på at dere kan få urinveisinfeksjon av å rote med stumpen? Jeg har hatt få jenter, men et par av dem har vært sinnsykt kåte mht grisete sex. Jeg ville heller hatt sex med griser enn å leke med septiksystemet. (Unnskyld, alle dyrevernere)

Skrevet
Jeg ville heller hatt sex med griser enn å leke med septiksystemet.

:enig_anim:

Skrevet

Ingenting er bedre enn å smøre seg inn med septikk. Dere er så snerpete azz! :roll:

Skrevet

urinveisinfeksjoner unngår man både hos herren og damen ved å skylle mannens kjønnsorgan med whitespirit etter analt samleie.

Skrevet

Jeg tipper at alenemødrene du har møtt helst vil ha den i rompa, fordi de i ALLFALL ikke vil bli alenemor til DINE barn! De har vel lært hvordan de skal unngå å havne i fella...

Skrevet
Det er vel mest de umodne og uerfarne småjentene som er redd for å få den i rompa..

Det kan hende at vi på over førti heller ikke liker å få den i rompa - ikke fordi vi er redde, men fordi det føles som om å drite baklengs.

Skrevet
Det kan hende at vi på over førti heller ikke liker å få den i rompa - ikke fordi vi er redde, men fordi det føles som om å drite baklengs.

Hahha! Gennianalt :D :klappe: Kosemose :klem:

Gjest TarmenLange
Skrevet

Syns mest synd om unge, uerfarne og skrekkslagne jenter som tror at tamen deres MÅ torpederes for at gutter skal like dem.

• 2 uker senere...
Skrevet
Syns mest synd om unge, uerfarne og skrekkslagne jenter som tror at tamen deres MÅ torpederes for at gutter skal like dem.

Sånt skal skje frivillig på Alle måter, men noen jenter frister gutta med ei flott beldreid rompa - og da----

Skrevet
Sånt skal skje frivillig på Alle måter, men noen jenter frister gutta med ei flott beldreid rompa - og da----

VELDREID Rompe

Skrevet

Hvis typen deres aldri har prøvd anal sex før, men ønsket å bare prøve en eneste gang - bare for å ha prøvd det - ville dere da gjort det? Eller hvis dere selv aldri hadde prøvd, ville dere da prøve om enn bare en eneste gang i livet deres?

Skrevet

Nope, ville nok ikke det. Men nå er jeg bare umoden og uerfaren. Sorry, men jeg ser ikke vitsen! Exit only.

Alt 1: Ja, hadde gått med på det, hvis jeg hadde fått lov til å putte noe opp i der på han etterpå. Se hvor lysten han er på det etterpå.

Gjest Bodillen
Skrevet
Hvis typen deres aldri har prøvd anal sex før, men ønsket å bare prøve en eneste gang - bare for å ha prøvd det - ville dere da gjort det? Eller hvis dere selv aldri hadde prøvd, ville dere da prøve om enn bare en eneste gang i livet deres?

Never! Rompa er til å drite med. Seksuell aktivitet i tarmsystemet er ulogisk og grisete i min verden. Liker man å pule rompe, så får man heller komme ut av skapet, spør du meg...

Skrevet
Hvorfor ender alltid analsex-diskusjoner opp med intelligens-faktor?

Jeg vet svaret egentlig.....intelligente mennesker inkluderer ikke tarmene sine i sexlivet.

Har du prøvd analsex???

Og hvis dette har noe med intelligens å gjøre så vil jeg i så fall påstå at det er de som har prøvd analsex som er intelligente som faktisk har funnet ut at det er utrolig deilig.

Skrevet
Nope, ville nok ikke det. Men nå er jeg bare umoden og uerfaren. Sorry, men jeg ser ikke vitsen! Exit only.

Alt 1: Ja, hadde gått med på det, hvis jeg hadde fått lov til å putte noe opp i der på han etterpå. Se hvor lysten han er på det etterpå.

Da synes jeg at du skal gjøre det, for han kommer mest sannsynlig til å like det ettersom mannens g-punkt ligger der! Og analsex trenger ikke å være grisete, er bare å skylle tarmen først det. Eller man kan bruke gummi!

Urinveisinfeksjon får man heller ikke hvis man gjør tingene på en riktig måte. Man har vel ikke analsex for så å ikke vaske seg etterpå vel??? :overrasket:

Skrevet

jeg og kona har prøvd utallige ganger men min er så tykk at det bare går ikke :-( *fillern*

Skrevet
Never! Rompa er til å drite med. Seksuell aktivitet i tarmsystemet er ulogisk og grisete i min verden. Liker man å pule rompe, så får man heller komme ut av skapet, spør du meg...

Utrolig voksen kommentar du burde være stolt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...