Gå til innhold

Analsex

Gjest jølsrud  21 år

Fremhevede innlegg

Gjest jølsrud  21 år
Skrevet

Jeg er en mann som har reist over vårt langstrakteland og hatt tilfeldig sex med mange forskjellige damer, både tykke og tynne. Det som overrasker meg er at det nesten ikke er noen som liker og få den i rompa på dette forumet. Min er erfaring er at 1 av 3 tar den i rompa første kveld. Det virker som at spesielt alenemødre er spesielt tilbøylig for denne aktiviteten. Er det bare jeg som har flaks med alle disse kvinnene eller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hva var poenget med å nevne at du har hatt sex med både tykke og tynne?

Du burde heller ikke sette alenemødrene i bås når det gjelder sexuelle aktiviteter.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg tipper på at pi**en din er så tynn at de fleste foretrekker å ta den bak for i det hele tatt å føle noe.

Hadde vært interessant å høre om det er de tykke eller de tynne som er mest keen på å rompesex.

Skrevet

Herregud.... :overrasket:

Dette må da være tull? Trådstarter....du tuller nå??

Gjest Pecado
Skrevet

Klart han er seriøs. Jeg er alenemor og dersom jeg skal ha pikk skal den iallefall i rompa. Hva ellers liksom?

Skrevet
Jeg tipper på at pi**en din er så tynn at de fleste foretrekker å ta den bak for i det hele tatt å føle noe.

Hadde vært interessant å høre om det er de tykke eller de tynne som er mest keen på å rompesex.

:ler2:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Klart han er seriøs. Jeg er alenemor og dersom jeg skal ha pikk skal den iallefall i rompa. Hva ellers liksom?

Er du tykk eller tynn?

Gjest Pecado
Skrevet

Jeg føler vi burde laget en statestikk på dette.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg for min del har ikke født ennå, (ei heller blitt gravid) så hold du den stakan unna min anus. Så klart kan du spør igjen om noen år.

(og ja du har en stor og god penispikk som alle dager liker, vær så snill da VÆR SÅ SNILL LA MEG TA PÅ DEN!! du var så sykt overbevisende i startinnlegget ditt! Kom an da, jeg betaler)

Skrevet
Jeg er en mann som har reist over vårt langstrakteland og hatt tilfeldig sex med mange forskjellige damer, både tykke og tynne. Det som overrasker meg er at det nesten ikke er noen som liker og få den i rompa på dette forumet. Min er erfaring er at 1 av 3 tar den i rompa første kveld. Det virker som at spesielt alenemødre er spesielt tilbøylig for denne aktiviteten. Er det bare jeg som har flaks med alle disse kvinnene eller ?

Det stemmer bra med mine erfaringer, har og hatt en del kvinner fra nord til sør:-) Tror ikke det har noe med at de er alenemødre, det er bare de som en treffer mest av og som er lettest å få: 1 over på ryggen, 2 gjøre mye rart med, og de er seksuelt erfarne.

Synes ikke de gifte er så anderledes, de tar den og gjerne i rompa og første kvelden:-)

Det er vel mest de umodne og uerfarne småjentene som er redd for å få den i rompa..

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Påtakelig mange analtråder her inne i det siste. Er det sånn at det er en gruppeoppgave i konfirmantundervisningen på Snåsa på gang?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er mulig det er en gjeng med anal-fabeter.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er vel mest de umodne og uerfarne småjentene som er redd for å få den i rompa..

Ah. Så det er umodent å tenne på sitt?

Jeg synes det hadde vært mer umodent å ligge og ta den imot som en sjenert skolejente som ikke tør å si ifra, jeg.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)
Det er mulig det er en gjeng med anal-fabeter.

Urin-vånerne der oppe er gjerne det.

Endret av barne- og familiemedister
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen ganger tar disse diskusjonene på KG litt avsted.... men G så morsomt der er å lese da.... :ler::ler::ler::ler: :grine2: :grine2: :grine::klappe:

Skrevet

Hvorfor ender alltid analsex-diskusjoner opp med intelligens-faktor?

Jeg vet svaret egentlig.....intelligente mennesker inkluderer ikke tarmene sine i sexlivet.

Skrevet
Hvorfor ender alltid analsex-diskusjoner opp med intelligens-faktor?

Jeg vet svaret egentlig.....intelligente mennesker inkluderer ikke tarmene sine i sexlivet.

Gjelder det også alle andre sexuelle preferanser enn det du liker?

Skrevet

Noen ganger sier sambo til meg på "tull" - Kom i mine tarmer små!

Burde jeg tatt et hint..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...