AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #1 Skrevet 31. mars 2023 Snakket med en venn/flørt nylig og det er noen gnister mellom oss uten at det har skjedd noe fysisk. Så sier han plutselig at "jeg har så mye fint jeg kan si om deg, men jeg er usikker på om det vil ha effekt" Jeg visste ikke hva jeg skulle svare og snakket om noe annet. Men hva kan han ha ment med "usikker på om det vil ha effekt"? Hva slags effekt? Anonymkode: 86025...b24 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2 Skrevet 31. mars 2023 At du er kald eller ikke tar til deg komplimenter? Anonymkode: 88db8...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 Hvorfor skriver du enda en tråd om det samme? Du har allerede fått masse svar. Anonymkode: 904e1...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 Effekt på hva, hva skal han oppnå med det? Når man sier noe fint til noen så er det for å gi dem noe, men han mener kanskje at du ikke evner å ta imot eller? Anonymkode: d3cf8...d48 2
Gjest Refreng Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Slikte vage kommentarer får meg umiddelbart til å tenke på manipulative løgnere. Istedet for å bare gi deg et kompliment, så forsøker de gjøre deg usikker med vagt vissvass. Han gir deg ikke sjansen til å reagere, han bestemmer på forhånd at han "ikke vet om det vil ha effekt". Han gir deg ikke sjansen til å vise hvordan du ville reagerte en gang. Han har antatt at du muligens er ei kald kjerring som ikke bryr deg om komplimenter Jeg ville sagt at dette er et backhanded compliment. Det kan være et kompliment, men det kan like gjerne tolkes som en fornærmelse.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 Tipper du fremstår litt sutrete/usikker. Anonymkode: 28298...a1c 1
Maskinfører Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Sikkert sjekketriks men han er sikkert redd du skal avvise han er vel det han mener med effekt 🙂 ingen av de jentene jeg har truffet har jeg hatt noen effekt på men de hadde effekt på meg forhold jeg burde unngått 1
exictence Skrevet 31. mars 2023 #8 Skrevet 31. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakket med en venn/flørt nylig og det er noen gnister mellom oss uten at det har skjedd noe fysisk. Så sier han plutselig at "jeg har så mye fint jeg kan si om deg, men jeg er usikker på om det vil ha effekt" Jeg visste ikke hva jeg skulle svare og snakket om noe annet. Men hva kan han ha ment med "usikker på om det vil ha effekt"? Hva slags effekt? Anonymkode: 86025...b24 Ååå, så fint og romantisk sagt av ham. Da ville jeg svart: "Så koselig å høre at du har mye fint å si om meg" Vet ikke hva han mente med om at han er usikker på om det har en effekt. Kanskje ville jeg i tillegg spurt hva han tenkte på når han sa det med effekt. Endret 31. mars 2023 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Skrevet 31. mars 2023 exictence skrev (1 time siden): Ååå, så fint og romantisk sagt av ham. Da ville jeg svart: "Så koselig å høre at du har mye fint å si om meg" Vet ikke hva han mente med om at han er usikker på om det har en effekt. Kanskje ville jeg i tillegg spurt hva han tenkte på når han sa det med effekt. Dette er ikke en romantisk fyr. Ts postet en utvidet versjon for ikke lenge siden, og han virker forferdelig usikker og spiller et spill. Sier at hun er så pen og henger sikkert på Frogner det alle de pene henger og at hun liker vel at andre kikker på henne etc. når hun blir usikker, kikker han på henne og smiler og sier ikke noe. Anonymkode: 904e1...dc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå