Gå til innhold

Flere jenter fikk trusler av han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, åpenbart er dette en mann som enten sliter psykisk eller et eller annet. Jeg har vært på en date med han ute på offentlig sted, og ikke så  bra kjemi, og deretter avviste jeg en date nr 2 med han. Og da skreiv han: du fortjener å bli straffet med masse pinner på kroppen din. Det var også ei annen jente som jeg kjente gjennom ei felles vennine som hadde møtt han, og det var akkurat verre meldinger om at hun var fæl osv, han hadde tatt også helt plutselig kvelertak på hun ut av det blå og skrevet masse meldinger til hun samme greier som meg. Altså hva feiler det denne mannen? Han er direkte farlig, hva om ei   kvinne plutselig blir lurt av han??  Og hun står i fare f.eks for å bli hardt skadet.

Anonymkode: 5ee09...55a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld han for trusler.

Anonymkode: dc8fb...7b6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så viktig hva konkret som feiler han.. Sadist, psykopat. 

Det viktigste er at du kutter han vekk fra livet ditt og aldri snakker med han igjen 

Anonymkode: f09fa...2c4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pinner på kroppen?

Anonymkode: 6e50d...f70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han får fortsette med dette uten at det får konsekvenser- ja så vil han fortsette. Plutselig er de ei som blir alvorlig skadet av vold (du skriver om kvelertak etc).

Anbefaler deg å anmelde for å sette en stopper for oppførselen hans!

Anonymkode: 53355...506

• Liker 2
Skrevet

Skjermdump. Anmeld. Det er bra om flere anmelder.
Det er politiets oppgave å finne ut hva som feiler ham, ikke din.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld ham. Det er ikke sikkert alle fremtidige kvinner slipper «så lett». Farlig fyr.

Anonymkode: d49ce...219

• Liker 1
Skrevet

Bestandig ha med pepperspray på ny date, ikke i veska men i lomma

Skrevet (endret)

Han høres ut som en sånn man møter på tinder og ikke ellers. De som bruker appen mye har gjerne noe spesielt ved seg siden de bruker så mye tid på å lete etter en kjæreste på en sexapp. Vurdert å bytte datingmetode? Lettere å slippe unna de da.

Endret av Majer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...