Gå til innhold

Sinne og irritasjon på jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært høyt stressnivå på jobb og jeg har noen kolleger som ikke alltid gjør en god jobb, slik at jeg må bære hovedansvaret for å komme i mål. Dette har tært på meg i det siste og jeg begynner å bli utrolig lei, merker jeg er irritabel, har høy puls og kort lunte. Har ikke latt det gå utover kollegene, men kjenner på mye frustrasjon inni meg. Hva kan man gjøre for å få ned stresset?

Anonymkode: 3d75e...d4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er på nippet til å bli utbrent, hadde samme situasjonen på min jobb.. Jeg valgte å gjøre lik innsats som alle andre å bare slutte å bry meg så himla mye, på sikt førte det til at de andre måtte bidra mere for at vi skulle nå mål.. Dette funker kanskje ikke på alle arbeidsplasser da, men på min utgjorde det en stor forskjell for meg

Anonymkode: d1f4a...474

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har vært høyt stressnivå på jobb og jeg har noen kolleger som ikke alltid gjør en god jobb, slik at jeg må bære hovedansvaret for å komme i mål. Dette har tært på meg i det siste og jeg begynner å bli utrolig lei, merker jeg er irritabel, har høy puls og kort lunte. Har ikke latt det gå utover kollegene, men kjenner på mye frustrasjon inni meg. Hva kan man gjøre for å få ned stresset?

Anonymkode: 3d75e...d4d

Gi mer faen

Anonymkode: daa04...b5a

Skrevet
  • Ikke dekk over for andres dårlige innsats
  • Er det så nøye å komme i mål?
  • Skriv avvik på de oppgavene som ikke blir gjort istedet for å gjøre andres
  • Dra de andre med i planlegging og fordeling av oppgaver, og fortsatt; ikke gjør de andres oppgaver
  • Iblant er det greit å skjelle ut folk som ikke gjør jobben sin, og påfører andre belastninger eller forhindrer måloppnåelse
  • Kjøp boksesekk, den kan ta imot mye sinne og frustrasjon  - og det er lov å brøle mens man slår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...