Gå til innhold

Sorgen ved avliving.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min på 17 går mot veis ende, og det gjør ufattelig vondt! Så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg til tider... Veterinæren kommer hjem her om ca 2 uker 💔

Det går bra i perioder, men så treffer det meg skikkelig, og slusene bare åpner seg.

Alle årene vi har delt, alle minnene, personligheten hans, potene som har gått ved min side i så mange år, alle turene, de myke ørene og det gode brune blikket som har sin helt egen sjarme, som har ligget i fotenden alle netter. Det har liksom bare vært meg og han så lenge og nå skal han bare forsvinne?! Hvordan i all verden skal jeg komme gjennom det her? Hvordan kan jeg se han trekke sitt siste pust? Jeg gråter ikke foran noen, men det er så mange ganger om dagen jeg bare ser på han og bryter helt sammen... Jeg vil gjøre tiden han har igjen fin, men bare det å vite at han har en utløpsdato er så så vondt!

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, trengte vel bare å få det ut, men håper dere som har hund gir dem en skikkelig god klem og verdsetter den tiden dere har 💗

Anonymkode: 8bf5e...8ce

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ufattelig vondt å miste et kjæledyr man har hatt tid til å bli skikkelig glad i. Var helt ødelagt forrige gang og tør ikke tenke på den dagen det skjer igjen, men samtidig må man prøve å huske på at det at det gjør så vondt er fordi ting har vært så bra ♥ Tenk hvor godt å ha hatt gleden av hverandre så lenge at det gjør så vondt når det er over, det er et sant privilegie.

Anonymkode: 5f369...a00

• Hjerte 1
Skrevet

Sånt er så utrolig vondt ☹️❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en katt på 15 år han er helt unik. Så snill.  Jeg forstår deg så godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle der når pus dør. Han har vært der i alle år. Og all kosen han gir oss hver dag. Klorer aldri,  bare god. ❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: eb2d0...f9b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er så ufattelig vondt, har mistet hunder og en katt. Nå har jeg kun en katt igjen. Det er det verste med å eie dyr å ta farvel. Alle urnene ligger på en hylle med bilde av dem på. Sender deg en stor klem Ts.

Anonymkode: 26b18...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...