Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde du på tarmkreft? Eller de du kjenner….

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fint hvis noen tar seg tid til å svare.

Anonymkode: 34745...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om ei som nylig fikk det og hun var helt frisk, til hun begynte å føle seg annerledes, energiløs, og så kom blodet. Koloskopi som var fin, ny koloskopi fire mnd etter, med kreft og spredning til lunger. Forventet livslengde som er igjen: 9 måneder til ett år. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (4 minutter siden):

Vet om ei som nylig fikk det og hun var helt frisk, til hun begynte å føle seg annerledes, energiløs, og så kom blodet. Koloskopi som var fin, ny koloskopi fire mnd etter, med kreft og spredning til lunger. Forventet livslengde som er igjen: 9 måneder til ett år. 

Alder? Var hun ikke plagete luft eller smerter?

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min fikk tarmkreft med spredning diagnose, og da hadde han følt seg sliten et års tid, hatt nattesvette innimellom et par år og hatt litt blod på dopapiret av og på noen måneds, og det var symptomer på kreft.

Symptomene var også symptomer på helt vanlige ting når man er sliten etter arbeid, for varm dyne/varmt soverom eller hemoroider.

Han er i god form etter 22 mnd med cellegift og helsekost og håper å bli kvitt kreften, selv om den er uhelbredelig i utgangspunktet.

Anonymkode: dad46...d07

• Hjerte 2
Skrevet

Ekstreeeeeeeeeemt skremmende lesing. Jeg grøsser. I midt hodet har jeg dette nå...... 😱

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger en kanal på youtube: Tiffanythinks. Ung, britisk kvinne som nylig er har vært gjennom cellegift/stråling og ble operert i julen for tarmkreft. 

Hun var så sliten at hun ikke greide jobbe. Hun raste også ned og blødde fra tarmen. Hun har spilleliste for "cancerjourney" der hun starter med en video der hun forteller litt om symptomer. Hun ble diagnostisert i sept 2021.

Anonymkode: fe548...0c8

AnonymBruker
Skrevet

*raste ned i vekt

Anonymkode: fe548...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Min far har hatt kreft i tykktarmen. Han gikk ned i vekt, hadde magesmerter, ending i avføringen og blod til slutt. Var slapp og energiløs. Kom seg til legen og tok avf.prøve og coloscopi. Han er kreftfri og fikk raskt hjelp. 

Anonymkode: e6b26...95b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Alder? Var hun ikke plagete luft eller smerter?

Forstoppelse, smerter i mage, utmatthet. Kommer nok luftplager med forstoppelse. Sene 40-år. 

Anonymkode: d7134...ae9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forstoppelse, smerter i mage, utmatthet. Kommer nok luftplager med forstoppelse. Sene 40-år. 

Det var meg som plutselig var anonym. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var meg som plutselig var anonym. 

🔝

AnonymBruker
Skrevet

Moren min hadde hatt diverse mageplager, og kom seg til slutt til legen. Der målte de blod i avføringen. Hun var gjennom både kolonskopi og gastroskopi, fant en liten svulst i tykktarmen, den ble fjernet kirurgisk. Hun slapp cellegift, og alle prøver var vært bra i ettertid, det er nå to år siden. 

Anonymkode: 91c3d...0d4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...