Motelvibes Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Jeg har alltid elska den matretten. Var nylig på en kinarestaurant, og bestilte den samme retten. På bordet kom en fargeløs, smakløs og slimete(!) kylling-Chop suey. Grønnsakene var de samme, sausen, som bruker å være brun, var gjennomsiktig blankt slim(?!) og det hele var egentlig veldig kvalmt. Tvang i meg et par biter før jeg gav opp. Risen var også helt tydelig noen dager gamle. Hva er grunnen til at matretten var slimete? Om jeg F eks løfta opp en grønnsaksbit med gaffelen, var det klumpete gjennomsiktig slim som omslutta den og sakte seig nedover. Jeg spekulerer veldig i hvorfor den var sånn. Noen med erfaring?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 mest sannsynlig for mye maizenajevning, men hadde ikke tatt sjansen og sendt den i retur Anonymkode: 9cdbe...6ed
Motelvibes Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): mest sannsynlig for mye maizenajevning, men hadde ikke tatt sjansen og sendt den i retur Anonymkode: 9cdbe...6ed Ok, ja gikk sikkert fint, inkubasjonstida på matforgiftning er vel kort(?) men tror jeg lager den bedre hjemme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå