AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Har ikke vært i konfirmasjon på noen år og nå skal min konfirmeres. Må kjøpe noe å ha på meg men er helt blank på hva jeg skal se på. Regner med det ikke akkurat er galla? Anonymkode: 4d7e5...65c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 Tenk 17.mai eller dåp Anonymkode: 7685c...855 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 Bunad er lettest, men har sett myyyye rart i konf. En vårlig kjole er helt ok. Anonymkode: ab618...6ca
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Har ikke bunad, da hadde problemet vært løst 😅. 17 mai er som regel svart bukse og bluse pga kaldt vær. 🤣 Siden jeg er mor og vertinne føler jeg at jeg må pynte meg mer enn som så, men har nylig gått ned en del kilo så alt jeg har er for stort for meg nå. Bruker som regel å ha på meg en svart kjole med sølvdetaljer på i dåp og evt bryllup, men den er som sagt for stor nå. Anonymkode: 4d7e5...65c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 Ville tenkt "mild galla", altså ikke ta det helt ut men heller litt retning pen sommerkjole. Hva med denne feks? Vero Moda VMSILLE WRAP MAXI DRESS - Ballkjole - navy/mørkeblå - Zalando.no Anonymkode: c2635...f40
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Siden det er din sønn er jeg enig med personen over. Ellers, bare en fin sommerkjole! Anonymkode: afbdf...6cb
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #8 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ville tenkt "mild galla", altså ikke ta det helt ut men heller litt retning pen sommerkjole. Hva med denne feks? Vero Moda VMSILLE WRAP MAXI DRESS - Ballkjole - navy/mørkeblå - Zalando.no Anonymkode: c2635...f40 Den kjolen er kjempefin, og passer fint til litt pyntet konfirmasjon. Men jeg stusser veldig på hvordan Zalando kan kalle den en ballkjole. Anonymkode: 12bda...86d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ville tenkt "mild galla", altså ikke ta det helt ut men heller litt retning pen sommerkjole. Hva med denne feks? Vero Moda VMSILLE WRAP MAXI DRESS - Ballkjole - navy/mørkeblå - Zalando.no Anonymkode: c2635...f40 Den var superfin! Men utsolgt 😕 Anonymkode: 76b40...33a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #10 Skrevet 31. mars 2023 Jeg var helt blank selv da min datter var konfirmant i fjord. Bunaden fikk hun med meg, så da var jeg "naken" selv 😅 Har som deg også gått for svart kjole med litt bling til finere anledninger og selskap, men ja, egne barn da blir det litt annerledes og mer høytidlig. Hadde lett på nett i lang tid og fant ingenting, så jeg gikk innom en b-young butikk og fikk kjempefin hjelp der. Dette var vell kanskje 2-3 uker for dagen, så var rimelig stressa og oppgitt. Hun heiv seg rundt og fant en knallfin grønn omslagskjole, av alle farger 🤯 Aldri fått så mange positive tilbakemeldinger om min beklendning 😅 Lykke til! Jeg anbefaler b-young om du har det i nærheten, eller på nett, kommer mange fine vårkjoler nå!👌🏻 Anonymkode: f0279...128
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 Synes chiffon som den på zalando er litt gammeldags. Anbefaler å sjekke ut nettsiden thenestshop. Mye forskjellig typer kjoler der. Litt mer moderne og vårlige varianter. Anonymkode: ab618...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå