Gå til innhold

Stemmer Solvang på Høyre? Synes ikke han griller høyre i det hele tatt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske merkelig hvordan han griller AP som er tydelige på at de er for å bevare EØS avtalen, men lar høyre være i fred.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vært delvis svak i siste programmer.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Han synes helt klart høyrelent i sin opptreden som debattleder.

• Nyttig 3
Skrevet

Etterhvert som bank kontoen vokser + at han nok har fått seg et par venner i det øvre sjiktet,så tenker jeg nok Mr Solvang etterhvert har blitt en Høyre mann. Så absolutt.

Hører det i ordlyden av mange "kjendiser" jeg har fulgt,siden de var "små" Mye høyrelendte tendenser. Selv om overraskende mange ender opp med å stemme f.eks MDG (Ref. Sagen brødrene f.eks) Så sån sett vet man jo aldri. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syntes ikke han var for svak i kveld. Uansett hvilket synspunkt han har, skal han ikke la det farge jobben hans. Han var fantastisk da han grillet sjefen sin om hun syntes dette med «rundpult» var god underholdning, om Sophie og Fetisha podden.

Skrevet
Caniggia skrev (49 minutter siden):

Enig. Han synes helt klart høyrelent i sin opptreden som debattleder.

Det er veldig lett å fremstå som Høyre-velger når det er kun negativt å bli forbundet med venstresiden :hoho:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Drizzt skrev (16 timer siden):

Det er veldig lett å fremstå som Høyre-velger når det er kun negativt å bli forbundet med venstresiden :hoho:

Det kan du kanskje si, men det er vel litt teit for en debattleder og journalist å fremstå som partisk? 

• Nyttig 1
Skrevet

Bra han griller de ansvarlige, uansett hvem det måtte være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...