Majer Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Ganske merkelig hvordan han griller AP som er tydelige på at de er for å bevare EØS avtalen, men lar høyre være i fred.
Caniggia Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 Enig. Han synes helt klart høyrelent i sin opptreden som debattleder. 3
Fant80 Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 Etterhvert som bank kontoen vokser + at han nok har fått seg et par venner i det øvre sjiktet,så tenker jeg nok Mr Solvang etterhvert har blitt en Høyre mann. Så absolutt. Hører det i ordlyden av mange "kjendiser" jeg har fulgt,siden de var "små" Mye høyrelendte tendenser. Selv om overraskende mange ender opp med å stemme f.eks MDG (Ref. Sagen brødrene f.eks) Så sån sett vet man jo aldri. 3
MyMichelle Skrevet 30. mars 2023 #5 Skrevet 30. mars 2023 Jeg syntes ikke han var for svak i kveld. Uansett hvilket synspunkt han har, skal han ikke la det farge jobben hans. Han var fantastisk da han grillet sjefen sin om hun syntes dette med «rundpult» var god underholdning, om Sophie og Fetisha podden.
Drizzt Skrevet 30. mars 2023 #6 Skrevet 30. mars 2023 Caniggia skrev (49 minutter siden): Enig. Han synes helt klart høyrelent i sin opptreden som debattleder. Det er veldig lett å fremstå som Høyre-velger når det er kun negativt å bli forbundet med venstresiden 2 1
Caniggia Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Drizzt skrev (16 timer siden): Det er veldig lett å fremstå som Høyre-velger når det er kun negativt å bli forbundet med venstresiden Det kan du kanskje si, men det er vel litt teit for en debattleder og journalist å fremstå som partisk? 1
Kokeplate Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 Bra han griller de ansvarlige, uansett hvem det måtte være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå