miracle Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 leser at man skal spise minst 4 ganger om dagen, det vil si en frokost, lunsj, middag og kvelds... tenkte da å kunne kjøpe inn litt gode salater, med mais, egg, tunfisk, ananas og annet godt... dette skulle vel være sunt. men hvordan i all verden, ikke kan jeg ha ost i.. og jeg som synes dette er godt, og dressing... hva slags dressing burdt ejeg satse på?`som er godt!?og sunt! ?? råd??
Gjest Hippopotamus Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Kesam med hvitløk, sennep, sitron, balsamico-eddik, salt og pepper.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 Salatdressingene med 5 % fett er gode! Spesielt den med Creme Fraiche.
Gjest gjest Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Kesam med hvitløk, sennep, sitron, balsamico-eddik, salt og pepper. ← mmm,hørtes godt ut. hvor lenge holder det seg i kjøleskapet?
Gjest Embla s Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 Kjøp en skikkelig god balsamico! jeg bruker det med nykvernet salt og pepper. Veldig godt!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #7 Skrevet 1. januar 2006 cottage cheese synes jeg er veldig godt til salater. Og det har jo veldig høyt proteininnhold, så det er i samsvar med Fedonske tanker.
Gjest Hippopotamus Skrevet 2. januar 2006 #8 Skrevet 2. januar 2006 mmm,hørtes godt ut. hvor lenge holder det seg i kjøleskapet? ← Si det; vi pleier egentlig å lage bare litt og litt... Men mener å huske at vi har hatt det stående i i hvert fall 3-4 dager et par ganger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå