Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle farge/bleke tuppene til blond farge. Men satt med fargen litt lenge og det ble kjempe lyst /gull aktig farge. Jeg vil gjøre fargen litt mørkere . Hvorfan kan jeg gjøre det?

Anonymkode: 6eade...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du egentoig ha den tonehøyden men kaldere - eller ønsker du faktisk mørkere?

Dersom kaldt: prøv en veldig kald skyll fra Wella, T18 for eksempel. 

Dersom mørkere som i mer enn 1-2 toner, forsøk Wella semipermanent i 7.1, evt 8.1 osv.

Jeg personlig hadde begynt med en sandfarget kald fargebalsam fra Lyko eller liknende bare for å la nybleket og veldig skadet hår få roe seg minst 1 måned. 

Så GOD kuring med protein og fukt før noe mørkt. 

AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (6 timer siden):

Vil du egentoig ha den tonehøyden men kaldere - eller ønsker du faktisk mørkere?

Dersom kaldt: prøv en veldig kald skyll fra Wella, T18 for eksempel. 

Dersom mørkere som i mer enn 1-2 toner, forsøk Wella semipermanent i 7.1, evt 8.1 osv.

Jeg personlig hadde begynt med en sandfarget kald fargebalsam fra Lyko eller liknende bare for å la nybleket og veldig skadet hår få roe seg minst 1 måned. 

Så GOD kuring med protein og fukt før noe mørkt. 

Jeg bleket håret i okt/nov så det har gått flere måneder siden jeg gjorde det ☺️

Den vella semipermanent som du anbefaler på den står det at den holder til 24 vask. Så det vil si at det ikke er en permanent farge?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bleket håret i okt/nov så det har gått flere måneder siden jeg gjorde det ☺️

Den vella semipermanent som du anbefaler på den står det at den holder til 24 vask. Så det vil si at det ikke er en permanent farge?

TS

Nja, de småljuger jo litt der da - for de semipermanente sitter absolutt i lenge.

Så det skylles på ingen måte helt ut etter 24 vask.

Jeg la en slik på hele håret for 6 mnd siden, stripet - og vedlikeholder farge mee Wella color mask.

Det har lysnet litt, men på ingen måte blitt vasket ut. Er fortsatt samme tonehøyde. 

Så bare bruker jeg Wella i bunn, og selv med endel grå hår er det like dekkende/varig som ulike permanente jeg har brukt 🤷‍♀️

Jeg hadde aldri begynt med permanent, det skader også mye mer. Lettere å bruke semipermanent sånn sett. 

Permanent metter så voldsomt synes jeg. Og blir for veldig mye mørkere enn tenkt. 

AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (16 timer siden):

Nja, de småljuger jo litt der da - for de semipermanente sitter absolutt i lenge.

Så det skylles på ingen måte helt ut etter 24 vask.

Jeg la en slik på hele håret for 6 mnd siden, stripet - og vedlikeholder farge mee Wella color mask.

Det har lysnet litt, men på ingen måte blitt vasket ut. Er fortsatt samme tonehøyde. 

Så bare bruker jeg Wella i bunn, og selv med endel grå hår er det like dekkende/varig som ulike permanente jeg har brukt 🤷‍♀️

Jeg hadde aldri begynt med permanent, det skader også mye mer. Lettere å bruke semipermanent sånn sett. 

Permanent metter så voldsomt synes jeg. Og blir for veldig mye mørkere enn tenkt. 

Ok takk.☺️ da prøver jeg den. Men finnes det kun på nett? Finnes det ikke på fysisk butikk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ok takk.☺️ da prøver jeg den. Men finnes det kun på nett? Finnes det ikke på fysisk butikk?

Mener jeg har sett de på Vita :) 

AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (11 timer siden):

Mener jeg har sett de på Vita :) 

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...