Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha med meg baby når jeg skal ut for å handle klær. Er det innafor å ta med barnevogna inn i prøverommene eller vil det se mistenksomt ut? 

Anonymkode: b20a4...c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge rommet er stort nok går det bra, jeg satt bare vogna utenfor med liten glippe så jeg kunne se vognen. ( Der det var gardiner) 

Men de fleste prøve rommene er for små til deg p barnevogn 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg må ha med meg baby når jeg skal ut for å handle klær. Er det innafor å ta med barnevogna inn i prøverommene eller vil det se mistenksomt ut? 

Aldri verden om jeg setter igjen babyen min utenfor alene uten tilsyn. Så ja, det er helt innafor. 

Anonymkode: f7512...a3c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver sjeldent klær i butikk, prøver hjemme og leverer/bytter str ved behov. 

Hvis jeg absolutt måtte prøvd i butikk så ville jeg tatt med vogna inn. Blir de mistenksomme så får de gå gjennom vogna etterpå tenker jeg.

Anonymkode: 1ac5c...b09

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har gjort det i større prøverom. Ellers har jeg ''gardinen'' litt åpen slik at jeg kan se vogna og baby rett utenfor. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vært i noen prøverom der det er plass til både meg som skal skifte OG en barnevogn. De fleste prøverom er temmelig små.

Snakker du om en sportstrille eller dypvogn?

Anonymkode: a457d...2f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver på klær med åpent prøverom med vogna rett på utsiden sånn at jeg ser alt. Driter litt i hva andre syns for å være helt ærlig. Fødsel har lært meg å ikke eie skam lol

Anonymkode: 3acf3...7cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort som andre og latt gardinen være litt åpen så jeg kan se baby. Du kan jo evt spørre de ansatte om de kan holde et øye med baby de få minuttene det tar om det er lite folk i butikken ellers. 

Anonymkode: dbb20...880

AnonymBruker
Skrevet

Til de som lurer: det er en del butikker som har ett stort prøvesrom til barnevogn/handicap. Feks hm har ofte det. Men ikke alle butikker har det. 

Anonymkode: 65a59...92d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...