Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har opplevd utroskap og det gjør fryktelig vondt. Det skjedde mellom min (eks) kjæreste og venninne. Jeg var med dem flere ganger mens de sto i, og jeg visste ingenting.

Jeg har en smittsom kjønnssykdom, har hatt den lenge og jeg og min da kjæreste brukte ikke beskyttelse da den kun er smittsom i perioder. Jeg vet at de heller ikke beskyttet seg og jeg kjenner jeg har lyst å si det til henne; at jeg har den sykdommen og det kan godt hende hun er smittet. Mest fordi jeg vil gjøre henne stresset for å ta litt igjen.. hva er deres tanker rundt det?

Anonymkode: b2a3e...1ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil bare drite ut deg selv. Om hun er smittet la hun oppdage det på egenhånd. Om du sier noe om det så får du rykte på deg ikke bare for å være den hevngjerrige eksen og bitre venninna men den hevngjerrige eksen og bitre venninna med kjønnssykdom. 

Anonymkode: ed8ba...839

• Liker 1
Skrevet

Skjønner du tenker på hevn, stor forståelse for det.

Det å fortelle henne at du er smittet og at hun mye mulig også er det er jo helt innafor. Det burde helt klart din ex ha fortalt henne for lenge siden. Men det er viktig at du legger det frem som en "positiv" opplysning, ikke en hevngjerrig opplysning. Det vil skade deg. Men mer, du vet han er smittet?

Men gå ikke lenge å bær på dette, det skader deg. Du må bare komme deg videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...