Gjest mammaen Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Første tiden vi hadde babyen vår la vi den i vugge. Etterhvert som babyen vokste seg ut av vuggen kjøpte jeg sprinkelseng til den, siden det så ut som han ikke fikk røre seg noe i vuggen lenger dvs. han slår ut med armene og dunker i kantene på vuggen. Han er nå 6,5 kg og 60 cm.. og 5 mnd gammel. Så kommer pappaen hans da og mener jeg gjør feil som legger babyen i sprinkelseng, han må ligge i vugge som nå ser ut som han er trøkket ned i en kiste.. er det meg eller pappaen som har problemer??
Thomasine Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Kanskje litt langt å dra det når du kaller det problemer, men jeg ville vel også byttet til sprinkelseng om vugga helt tydelig var for liten... Men kan også skjønne at far gjerne fortsatt vil benytte noe han ser poden trives i...
Gjest LoisLane Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Han er vel så stor nå at han kan begynne å falle ut? Jeg hadde nok gått for sprinkelseng. Hvem av dere som har problemer, vet jeg ikke.
Gjest mammaen Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 vel han sover veldig godt i sprinkelsengen og koser seg og vrir på seg og har god armslyng i tillegg har jeg tatt rendene på tvers av midt på sengen så den ikke skal føles så stor for han... mens pappaen står på sitt at han har det bedre i vuggen...
Chiquita Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Dere har vel begge problemer, siden dere må "krangle" om en slik filleting. Dette er noe dere to må snakke sammen om - uten å søke støtt her inne. Dere gjør vel begge noe feil når dere ikke snakker sammen om barnet deres - og dere gjør begge noe riktig når dere vil det beste for barnet deres.
Gjest Pecado Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 Jeg hadde gått for sprinkelsenga. Hva er vitsen med å presse ungen ned i vugga bare fordi han trives i den?
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Helt klart sprinkelseng til en unge på over fem måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå