Gå til innhold

Vugge

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen
Skrevet

Første tiden vi hadde babyen vår la vi den i vugge. Etterhvert som babyen vokste seg ut av vuggen kjøpte jeg sprinkelseng til den, siden det så ut som han ikke fikk røre seg noe i vuggen lenger dvs. han slår ut med armene og dunker i kantene på vuggen. Han er nå 6,5 kg og 60 cm.. og 5 mnd gammel.

Så kommer pappaen hans da og mener jeg gjør feil som legger babyen i sprinkelseng, han må ligge i vugge som nå ser ut som han er trøkket ned i en kiste..

er det meg eller pappaen som har problemer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt langt å dra det når du kaller det problemer, men jeg ville vel også byttet til sprinkelseng om vugga helt tydelig var for liten... ;)

Men kan også skjønne at far gjerne fortsatt vil benytte noe han ser poden trives i...;)

Gjest LoisLane
Skrevet

Han er vel så stor nå at han kan begynne å falle ut? Jeg hadde nok gått for sprinkelseng.

Hvem av dere som har problemer, vet jeg ikke.

Gjest mammaen
Skrevet

vel han sover veldig godt i sprinkelsengen og koser seg og vrir på seg og har god armslyng i tillegg har jeg tatt rendene på tvers av midt på sengen så den ikke skal føles så stor for han...

mens pappaen står på sitt at han har det bedre i vuggen...

Skrevet

Dere har vel begge problemer, siden dere må "krangle" om en slik filleting.

Dette er noe dere to må snakke sammen om - uten å søke støtt her inne.

Dere gjør vel begge noe feil når dere ikke snakker sammen om barnet deres - og dere gjør begge noe riktig når dere vil det beste for barnet deres.

Gjest Pecado
Skrevet

Jeg hadde gått for sprinkelsenga. Hva er vitsen med å presse ungen ned i vugga bare fordi han trives i den?

Gjest Gjesta
Skrevet

Helt klart sprinkelseng til en unge på over fem måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...