Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gjentatte ganger fersket han i og slurve med hygienen.. klipper ikke neglene uten og få beskjed, vasker seg ikke skikkelig bak, har opplevd flere ganger skikkelige bremsespor både bokser og toalett. 

Hva kan jeg gjøre ?

Anonymkode: 96295...760

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du sier ifra så bør han bli såpass flau at han tar seg sammen. Er jo helt utrolig at et voksent menneske ikke kan ta vare på seg selv.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
c_buk skrev (1 minutt siden):

Om du sier ifra så bør han bli såpass flau at han tar seg sammen. Er jo helt utrolig at et voksent menneske ikke kan ta vare på seg selv.

Jeg har gitt beskjed såå mange ganger, men til ingen nytte, ekstra slitsomt da vi har 2 små barn sammen

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har gitt beskjed såå mange ganger, men til ingen nytte, ekstra slitsomt da vi har 2 små barn sammen

Tror ikke det er så mye du kan gjøre. Vet ikke helt hva du er ute etter av tiltak. Du kan mase på han, men vet ikke hvor konstruktivt det er. Du har rett og slett giftet deg med en som ikke tar vare på seg selv som et oppegående voksent menneske. 

Du har all sympati herfra. Det høres ekkelt ut.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har gjentatte ganger fersket han i og slurve med hygienen.. klipper ikke neglene uten og få beskjed, vasker seg ikke skikkelig bak, har opplevd flere ganger skikkelige bremsespor både bokser og toalett. 

Hva kan jeg gjøre ?

Du behandler han som et barn, at du gidder... Hvorfor ble du sammen med han da? 

Anonymkode: af5af...451

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at dette er noe som har oppstått nylig og at du ikke har fått barn med en mann som ikke evner å ivareta egen hygiene. I så fall be han ta kontakt med fastlege, det kan være et symptom på depresjon. 

Anonymkode: a9b5d...ddd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke deprimert, er ofte ute og drikker blandt venner

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Få kompisene hans til å nevne det. «F*en, du stinker jo, mann!»

Anonymkode: e3842...066

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke være redd han skal være utro iallfall, fordi ingen orker en mann med bremsespor i bokseren🤢 

Anonymkode: e1f0d...1fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat det er jo et tegn på depresjon.

Det er såpass motbydelig at fysisk intimitet ville vært uaktuelt for min del.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig motbydelig. Jeg ville sagt klart i fra. Om ikke bedring skjer på dagen, ville jeg forlatt ham. Veldig ekkelt å skulle dele seng med en sånn mann. Håper dere ikke har felles barn.

Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 64211...171

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvorfor mener du at han ikke er deprimert bare fordi han gjør det? Merkelig... Du vet kanskje ikke hva depresjon er og at folk er forskjellige?

Anonymkode: a79a5...2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...