AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Ser et program på NRK 2 som handler om ei som har komplisert sorg etter å ha mista forloveden. Hun har slitt med selvskading bl.a. så det er jo mer heavy greier det er snakk om. Men en del av behandlinga var å høre sanger fra forlovedens begravelse. For det har hun unngått i 1,5 år. Siden eneste musikksjanger forloveden ikke likte var rock, er rock det eneste hun har hørt på for å ikke bli minnet om det som skjedde. Det er mer enn 10 år siden en av mine nærmeste døde, og 8 år siden en annen nær døde. Jeg unngikk sanger fra begravelsene, så ikke gamle bilder av dem, snakket lite om dem. En stund.. så hang jeg opp bilder av dem i stua, kunne snakke litt om dem, høre sangene fra begravelsene. Men nå har det vært sånn ganske lenge at jeg bytter kanal hvis jeg hører et par av sangene på radioen (de spilles ofte). Jeg fikk et bilde av en av de som er døde, og en mimremelding fra en venn. Jeg begynte å gråte, men stengte av fort for jeg var på jobb. Endel folk tror nok at jeg ikke vil snakke om dem. Men jeg synes egentlig det er godt å mimre, spørs nok på dagsformen min. Men er dette noe jeg bør ta tak i? Har blitt mor etter at de døde, og synes det er helt jævlig trist at barna mine ikke får møte dem. Og at de ikke er her mer... Anonymkode: 9af3d...7d6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Psykologen min sier at det er unngåelse som opprettholder problemene og de vonde følelsene. Men jeg er heller ikke der hvor jeg klarer å møte det jeg unngår men psykologen min har mål om at jeg skal klare å eksponeres for det Husker du hva programmet du så het fornoe? Anonymkode: 95475...114
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Husker du hva programmet du så het fornoe? Anonymkode: 95475...114 Sinnssykt. Episode 3 tror jeg. Søstera til Else Kåss Furuseth som har programmet. Anonymkode: 9af3d...7d6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 Synes det høres normalt ut det du beskriver jeg TS. Du kjenner på følelsene dine. Du måtte stoppe deg selv på jobb, det er ikke alltid at det passer å gråte. Anonymkode: 4d495...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå