AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Synes datingfasen er slitsom. Er utrygg Skriver med en person og vi planlegger å møtes snart. Han har tatt kontakt først og stemningen er god. Når jeg tar kontakt først er jeg alltid redd for å ikke få svar. At han ikke ønsker å ha kontakt, og egentlig ønsker å avvise. Men kan ikke alltid være han som må ta kontakt heller. Nå han jeg sendt en snap og er redd han ikke skal svare. Hadde det sånn sist jeg datet også, helt til jeg ble trygg i det forholdet jeg var i. Flere som har det som meg? Anonymkode: c991b...f17
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Du bør jobbe med dette Anonymkode: 08df0...e60
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bør jobbe med dette Anonymkode: 08df0...e60 Det skjønner jeg, men hvordan? Anonymkode: c991b...f17
Antiviruset Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjønner jeg, men hvordan? Anonymkode: c991b...f17 Ikke kreve svar med en gang, kunne tolerere at det tar litt tid. Så oppdager du veldig fort om dette er en trend eller ikke. Om en interesse uteblir og han aldri svarer så har du svaret ditt! Da er han ikke tilstrekkelig interessert! Dette er et bomesikkert tegn som du aldri må tolerere. Da trekker du deg tilbake og gir aldri mer en du får. Og responderer han ikke på dette så kutter du det ut. En mann som er genuint interessert vil alltid svare raskt og vise sin interesse. Om dette uteblir over litt tid? Du har svaret ditt, da må du bare akseptere dette og gå videre og blokkere videre kontakt. Dette er fasitsvaret alltid.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Jeg kjenner meg litt igjen, av og til irriterer det meg at det tar for lang tid før han svarer, men jeg vet jo at han har andre ting å gjøre også. Men kjenner litt på frykten for at dette betyr mer for meg enn for ham. Tror kanskje det egentlig er at han har andre ting som er viktige i livet sitt, dvs. barn, de vil alltid komme foran meg, og jeg har "bare" venner, hobbyer og karriere å styre med til daglig. Angående det med å få svar, det beste er vel å ikke dyrke den følelsen man får av "HVORFOR SVARER HAN IKKE?", tenke fornuftig og finne på noe for å få tankene over på noe annet. Anonymkode: 81c88...4a9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6 Skrevet 31. mars 2023 Vel... etter noen runder med ghosting, så lærer man seg å ikke gå "all in" før man er ganske sikker, og heller bare ha et kjølig forhold til det. Det er ikke lett, men det kommer litt av seg selv etter hvert, kalles vel selvoppholdelsesdrift. Anonymkode: 61ddd...1a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #7 Skrevet 31. mars 2023 Jeg forstår deg veldig godt. Er i samme fasen. Nå får jeg svar på alt jeg sender. Men det har vært perioder på noen dager der han har vært kort i praten, og da overtenker jeg. Da trekker jeg meg litt unna, så tar han kontakt etter en stund..(Aldri mer enn en dag eller to). Har hatt noen runder der jeg har tenkt at nå blir jeg ghostet. Anonymkode: 561c0...9b8
drue Skrevet 31. mars 2023 #8 Skrevet 31. mars 2023 (endret) Jeg kan kjenne meg igjen og har en hard fortid med overtenking. Det jeg derimot har lært, er at hvis de er interessert så tar de kontakt/svarer. Og at den følelsen jeg har av at ting kommer til å bli helt jævlig hvis det ikke blir oss to, den går over. Hver eneste gang Og den sannheten har "satt meg fri", jeg er mye mer avslappa nå. Endret 31. mars 2023 av drue
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Skrevet 31. mars 2023 Ts her. Er litt langt imellom jeg møter en jeg kunne tenkt meg noe mere med, så når det skjer blir det viktig litt for tidlig. Lite problem det, fører til mye overtenking og bekymring. Slitsomt Anonymkode: c991b...f17
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 Datingfasen er og skal være slitsom. De fleste møter ikke så mange før man finner noen det klaffer med. Møter du sa mange at du har behov for å bli kald og følelsesløs så gjør du noe elementært feil! Anonymkode: 9449f...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå