AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Holder på å bygge kapselgarderobe og ønsker til våren å investere i noen jeans. Alle mine bukser nå er fra HM og lignende, ingenting galt i det, men nå føler jeg et behov for å oppgradere. Har sett litt på nett, og håper jeg får sett og prøvd litt i butikk i påsken, da vi skal reise til en større by med litt mer utvalg. Trenger dog tips til helt konkrete merker og modeller (og gjerne hvor man kan prøve fysisk i Oslo), slik at jeg har et utgangspunkt. - Leter etter en klassisk modell som kan vare lenge. Kan godt passe med dagens motebilde også, men ikke for supertrendy, hvis det gir mening. - Vil helst ha høy eller normal midje, absolutt ikke lav. - Ønsker ikke stretch i stoffet, men trenger ikke å være den stiveste dongerien heller. - Foretrekker straight fasong, eller i alle fall noe som er mellom skinny og baggy. Åpen for at den kan sitte litt løst ved anklene, men ønsker ikke åpenbar sleng. - Helst lengre enn ankellengde, men åpen for ankel-modeller i tillegg hvis andre krav er innfridd - Pris er jeg litt usikker på, da jeg ikke vet hva som er vanlig å gi for kvalitetsbukser, men ønsker kvalitetsmodell fra kvalitetsmerke, gi meg gjerne innspill på hva som er fornuftig å betale for en bukse som skal vare lenge. På forhånd tusen takk for alle innspill🌸 Anonymkode: 57178...b23
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Levis 501 blir ikke mer klassisk enn det😊 Anonymkode: c3889...2fe 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå