densatt Skrevet 31. mars 2023 #21 Del Skrevet 31. mars 2023 Nok en elskerinnetråd. Ååh det er så synd på mannen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #22 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fint innlegg. Du er et fint menneske som føler empati med din kollega. Så fint at du var der for han! Jeg kan si at jeg har samme situasjon som han. Ingen sex etter at barnet vårt ble unnfanget og for oss er det er 10 år siden. Det er mange gode menn som sørger over at mange kvinner setter seg selv først og ikke har forståelse for, eller liker, menns følelsesliv. Dere andre som svarer her og som ikke har empati for andre mennesker … det er skremmende å se tankegangen til narcissister. Anonymkode: 6f68e...96e Jeg har selv født barn og vet noe om hvordan sexlivet forandrer seg i den fasen. Og jeg vet en hel del om menn som ikke evner å omstille seg ved å ta vare på mor følelsesmessig og fysisk, på en måte som holder ved like de intime følelsene. Hvis dere ikke har hatt sex på 10 år vedder jeg armen min på at scenariet IKKE er at du gjør alt riktig, men hun vil ikke. Tipper det er ganske sannsynlig at dere begge har feilet i å holde det ved like. Sexlyst endrer seg med hormonendringer, fødsel, amming osv. Hvis en som mann bare sitter på rævva og venter på at stinga i underlivet skal gro og så er alt som før igjen, og med en gang det trekker ut, viser utålmodighet - ja da går sexlivet i dass. Se litt på deg selv du! Anonymkode: 10218...5c9 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #23 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er ganske godtroende. Anonymkode: c2645...fc8 Huff, ja, stakkars! Anonymkode: 76089...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 31. mars 2023 #24 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fint innlegg. Du er et fint menneske som føler empati med din kollega. Så fint at du var der for han! Jeg kan si at jeg har samme situasjon som han. Ingen sex etter at barnet vårt ble unnfanget og for oss er det er 10 år siden. Det er mange gode menn som sørger over at mange kvinner setter seg selv først og ikke har forståelse for, eller liker, menns følelsesliv. Dere andre som svarer her og som ikke har empati for andre mennesker … det er skremmende å se tankegangen til narcissister. Anonymkode: 6f68e...96e Du kan ikke sammenligne det. Å ikke ha sex noen måneder etter fødsel og ti år. Er man narcissism om man ikke synes synd på en mann som ikke får sex noen måneder etter fødsel? Og hvorfor er det bare mannen som ikke får sex man skal ha empati med? Hva med hun som har født, mulig depresjon, hormonell, sliten, kanskje lite søvn, babyen som krever mye, som ikke har lyst og overskudd til sex. Ikke så lett for henne heller... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. mars 2023 #25 Del Skrevet 31. mars 2023 Stakkars mann ser ut som han blir helt bortglemt i dette ekteskapet ☹️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #26 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg synes ikke synd på ham i det hele tatt. idiot. Anonymkode: 4931d...243 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 31. mars 2023 #27 Del Skrevet 31. mars 2023 Så la oss anta at denne veldig film-inspirerte historien er sann Dere må begynne med litt kildekritikk, folkens. Om noen forsøker bedra sin partner på verste måte med dere, så spør dere selv om dere tror dette er en person som er ærlig. Det kan ikke være en ærliten sjans for at han lyver? Det finnes faktisk mennesker som lyver for å fremstå bedre, eller for å få viljen sin. Ikke tro på det alle sier alltid. Spesielt om de for 2 minutter siden forsøkte gjøre noe veldig grusomt mot noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #28 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fint innlegg. Du er et fint menneske som føler empati med din kollega. Så fint at du var der for han! Jeg kan si at jeg har samme situasjon som han. Ingen sex etter at barnet vårt ble unnfanget og for oss er det er 10 år siden. Det er mange gode menn som sørger over at mange kvinner setter seg selv først og ikke har forståelse for, eller liker, menns følelsesliv. Dere andre som svarer her og som ikke har empati for andre mennesker … det er skremmende å se tankegangen til narcissister. Anonymkode: 6f68e...96e Gode menn er ikke utro mens kona er i barsel. Gode menn prater med kona, stiller krav og forlater kona hvis de fortsatt ikke klarer å få forholdet til å funke. SÅ ligger de med andre, når de er single. Anonymkode: 8d1bc...0ef 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #29 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fint innlegg. Du er et fint menneske som føler empati med din kollega. Så fint at du var der for han! Jeg kan si at jeg har samme situasjon som han. Ingen sex etter at barnet vårt ble unnfanget og for oss er det er 10 år siden. Det er mange gode menn som sørger over at mange kvinner setter seg selv først og ikke har forståelse for, eller liker, menns følelsesliv. Dere andre som svarer her og som ikke har empati for andre mennesker … det er skremmende å se tankegangen til narcissister. Anonymkode: 6f68e...96e Empati har lite med sex å gjøre. Setter seg selv først? Mener du at hun skal ligge med deg når hun ikke vil, kanskje føler avsky, smerte osv? Og du snakker om empati??Menns følelsesliv handler altså om å "få" sex eller ikke??Har stor forståelse for at hun ikke orker sex med deg når du innehar disse synspunktene. Og dessuten er det bare til å gå fra henne hvis det er så jævlig. Anonymkode: 4931d...243 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. mars 2023 #30 Del Skrevet 31. mars 2023 Skjønner godt at det er kjipt når partneren nekter å være intim i over et år. Det er likevel veldig upassende å skulle utlevere hele samlivet til en kollega. Han får jo ikke orden på samlivet ved å prøve og være utro, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #31 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): På jobbtur og etter middagen tok jeg en øl med en mannlig kollega. Da vi sa god natt spurte han om jeg ville være med på rommet, på en høflig måte. Men jeg svarte jeg ikke var interessert i det og dessuten at han er gift. Men jeg følte han trengte en å prate med så vi tok en øl til og snakket i baren. Jeg spurte om han var lykkelig i ekteskapet og han åpnet opp. Han og kona fikk barn i fjor sommer. Sist de hadde sex var når barnet ble unnfanget. Hun vil knapt klemmes og han sover oftest på gjesterommet og hun med barnet. Før det var de også lite intime og ting han ville prøve/oppleve ble brått avvist (slapp av, ikke noe kinky) Han fortalte det virket som han ikke var nødvendig lengre nå som barnet var her. Jeg spurte om de hadde tenkt på rådgiving men kona vil ikke og han har blitt pga av barnet. Men nå begynner det å bli for mye. Han innrømmet at han gikk over streken med meg men ikke nødvendigvis for sex men å ligge påkledd i skje hadde vært nok. Han skal ha pappaperm i sommer og redd for at kona vil gjøre seg vanskelig om han ber om brudd/pause før det. Mulig jeg er litt for medfølende her men hadde jeg levd i et sexløst forhold hvor mannen ikke ville prøve å snakke om det hadde ikke jeg blitt lenge heller. Bare hans side av saken? Jada, men jeg har nok vennepar som sitter nøyaktig samme situasjon så usannsynlig er det ikke… Anonymkode: afdb1...1bd Dette er virkelig den klassiske elskerinnesamtalen. Vi kvinner faller ekstra lett når vi både blir begjært OG får vise omsorg og støtte. Og du gikk rett på. Plutselig veldig viktig for deg at denne stakkar, stakkar mannen med en barselkvinne hjemme får nok sex! 🥺 Så GOD du er som SER han! ❤ Det trenger ikke være helt oppspinn heller, å få barn har helt sikkert gått ut over sexlivet deres. Men hvis mor ikke har hatt noe lyst på sex i snart ett år etter fødsel, kan du banne på at han gjør noe feil også. Det krever en del omstilling når hormonene herjer, kroppen er forandret, du er utslitt av amming osv. Man er supervár på signaler fra mannen i denne tiden. Man trenger gjerne en følelsemessig connection, i tillegg til mye tålmodighet og omsorg. Man er på en måte en helt ny kvinne, i en ny og ukjent kropp. Hvis han går rundt som en umoden gutt og tror at hun skal ha nøyaktig samme tenningsmønster og energi som før, og ikke viser omsorg og vilje til å finne tilbake til en ny intimitet, da blir det gjerne utrolig vanskelig for henne. Legg på fødselsdepresjon, fødselsskader eller lignende, så blir det ekstra vanskelig. Tenk hvis dagens menn hadde satt seg inn i barselskvinnens kropp, hormoner og følelser, og vært der for henne! Giddet å google bittelitt i det minste! Men neida. Første innskytelse er å svikte hun som har født barnet ditt og få seg noe nytt å pule på. Noen som ikke er så vanskelige og needy bare fordi de har født litt, lissom... Vår generasjon kvinner er i tillegg oppdratt i en kultur hvor det er viktig å please mannen. Det er fortsatt skamfullt for mange å uttrykke egne seksuelle behov, og vi har "vokst opp" med å fake, fordi det tross alt er viktigst at mannen føler at han har tilfredsstilt oss. Satt på spissen da, selvsagt. Det kan være vanskelig for mange å plutselig trenge mye mer. En blir for eksempel mindre våt når man ammer, og mange menn tar det personlig. Man kan ha vondt, eller kjenne mindre, og synes det er vanskelig å si fra om at man trenger tid til å lære seg å nyte igjen. Kanskje på en ny måte. Vi blir veldig sårbare for forventinger vi ikke kan innfri, og det kan bli lettere å ikke ta initiativ i stedet. I tillegg til at man selvsagt er utrolig sliten med baby i hus, og trenger at mannen hjelper med å finne tilbake til intimiteten sammen med oss. Mas eller sure, halvskjulte hint vil drepe det som finnes av seksuelle lyster i den fasen der. Anonymkode: 10218...5c9 9 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #32 Del Skrevet 31. mars 2023 Som kvinne og menneske blir jeg flau over at det finnes så mange dumme kvinner der ute. Tror dere på alt menn sier til dere bare fordi han prøver seg på et ligg? Altså... Og om vi skal prøve å tro på han da, hvorfor i alle dager kommuniserer han ikke med partneren sin? Han kan da ikke utlevere sin partner på den måten, han må ta tak i problemene og snakke sammen. Anonymkode: c7f63...d63 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #33 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fint innlegg. Du er et fint menneske som føler empati med din kollega. Så fint at du var der for han! Jeg kan si at jeg har samme situasjon som han. Ingen sex etter at barnet vårt ble unnfanget og for oss er det er 10 år siden. Det er mange gode menn som sørger over at mange kvinner setter seg selv først og ikke har forståelse for, eller liker, menns følelsesliv. Dere andre som svarer her og som ikke har empati for andre mennesker … det er skremmende å se tankegangen til narcissister. Anonymkode: 6f68e...96e Men er du mann så velger du å gå fremfor å være utro. Du utleverer ikke partneren din som sjekketaktikk heller. Dét er bare smålig. Anonymkode: c43eb...575 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #34 Del Skrevet 31. mars 2023 Hadde en kollega utlevert sin partner på den måten, om det er sannheten eller ikke det han sa, så hadde jeg mistet all respekt for vedkommende. Anonymkode: afb66...18a 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #35 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): … Dere andre som svarer her og som ikke har empati for andre mennesker … det er skremmende å se tankegangen til narcissister. Anonymkode: 6f68e...96e Spørsmålet er vel hvem som er mest narsissistisk - hun som sliter med å ha sex etter fødsel mens hun forsøker å tilpasse seg tilværelsen som småbarnsmor, eller han som ikke har evnen til å ta hensyn til hvordan kona har det etter en slitsom fødsels- og barselstid. Og attpåtil forsøker å være utro, og deretter skylder på kona. Det handler ikke om mangel på empati for folk som lever i sexløse samliv. Det handler om å se sine egne utfordringer opp mot andres, og sette sine egne behov litt til side i perioder der partneren behøver det. Jeg er kvinne, og har hatt en lang periode uten sex med min kjæreste. Han sliter mentalt. Det er ikke noe problem for meg å ta hånd om mine egne behov, uten å være utro. Selvfølgelig gjør det litt vondt når jeg får oppmerksomhet eller bekreftelser fra flotte menn, men jeg kjenner kjæresten min godt og vet hva han sliter med. Har ingen barn selv, men synes at det er vondt å lese om kvinner som presser kroppen sin gjennom en tung graviditet og fødsel, fordi hun og partneren vil stifte familie. Deretter blir hun bedratt av mannen sin, fordi hun ikke har kapasitet til å oppfylle alle hans behov, samtidig som hun forsøker å ta hånd om barnet og selv komme seg til hektene igjen. Anonymkode: 9708e...67b 11 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 31. mars 2023 #36 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men jeg følte han trengte en å prate med så vi tok en øl til og snakket i baren. Det ble feil allerede her. Om han trenger å prate med noen så er dama han nettopp prøvde seg på den absolutt siste personen å åpne seg for. Han har alle mulige motiver for å smøre på for å rettferdiggjøre sin egen oppførsel og få sympati. Du er faktisk ikke det eneste mennesket i verden som er i stand til å høre på noen klage over ekteskapet sitt. Såfremt du ikke koser deg med slike historier så håper jeg du lar være å gå inn i slike samtaler med menn som har uredelige hensikter med deg i utgangspunktet. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #37 Del Skrevet 31. mars 2023 Gifte menn ELSKER om de får sjans og sympati av andre kvinner, om de lever i et tilsynelatende dødt forhold. De gønner på til de får dem til sengs. Hvem du er, eller hvordan du ser ut, er revnende likegyldig. De skal KUN få dekket sexbehovet, og jobber iherdig med å få det. Anonymkode: 8b4f1...9b0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #38 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du er ganske godtroende. Anonymkode: c2645...fc8 Eller prøver å rettferdiggjøre lysten til å ødelegge en familie. Anonymkode: 44150...ee1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #39 Del Skrevet 31. mars 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Stakkars mann ser ut som han blir helt bortglemt i dette ekteskapet ☹️ Ja, huff, bayer tar alt for mye oppmerksomhet vettu. Anonymkode: 540dc...a57 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #40 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, huff, bayer tar alt for mye oppmerksomhet vettu. Anonymkode: 540dc...a57 *Babyer Anonymkode: 540dc...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå