AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Del Skrevet 30. mars 2023 På jobbtur og etter middagen tok jeg en øl med en mannlig kollega. Da vi sa god natt spurte han om jeg ville være med på rommet, på en høflig måte. Men jeg svarte jeg ikke var interessert i det og dessuten at han er gift. Men jeg følte han trengte en å prate med så vi tok en øl til og snakket i baren. Jeg spurte om han var lykkelig i ekteskapet og han åpnet opp. Han og kona fikk barn i fjor sommer. Sist de hadde sex var når barnet ble unnfanget. Hun vil knapt klemmes og han sover oftest på gjesterommet og hun med barnet. Før det var de også lite intime og ting han ville prøve/oppleve ble brått avvist (slapp av, ikke noe kinky) Han fortalte det virket som han ikke var nødvendig lengre nå som barnet var her. Jeg spurte om de hadde tenkt på rådgiving men kona vil ikke og han har blitt pga av barnet. Men nå begynner det å bli for mye. Han innrømmet at han gikk over streken med meg men ikke nødvendigvis for sex men å ligge påkledd i skje hadde vært nok. Han skal ha pappaperm i sommer og redd for at kona vil gjøre seg vanskelig om han ber om brudd/pause før det. Mulig jeg er litt for medfølende her men hadde jeg levd i et sexløst forhold hvor mannen ikke ville prøve å snakke om det hadde ikke jeg blitt lenge heller. Bare hans side av saken? Jada, men jeg har nok vennepar som sitter nøyaktig samme situasjon så usannsynlig er det ikke… Anonymkode: afdb1...1bd 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 30. mars 2023 Hahah den klassiske elskerinnetalen. Garantert bare vrøvl sagt for å prøve å ikke avsløre seg som den utro dusten han er Anonymkode: 7df9f...ae8 61 2 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Del Skrevet 30. mars 2023 Haha. God historie. Anonymkode: 91679...fbd 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Del Skrevet 30. mars 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg følte han trengte en å prate med så vi tok en øl til og snakket i baren. Og han følte at han hadde en sjanse allikevel 😄 Anonymkode: 90718...4c1 29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 30. mars 2023 #5 Del Skrevet 30. mars 2023 Tror det er ganske vanlig. Kanskje hun er deprimert. Skjønner godt at han føler seg fanget og ensom. Han bør prøve å sette seg inn i hvordan hun har det. Hun kan ha fødselsdepresjon. Det kan være bra for henne at han er hjemme istedet, og at hun får litt andre stimuli. Han bør holde ut det første året før han vurderer å pakke og dra. 11 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #6 Del Skrevet 30. mars 2023 Stakkars mann som ikke får pult ja. Pleier du synes synd på menn som ikke får pult? Eller er det bare han her du fikk medfølelse for? Kanskje kona får mer lyst når hun får høre han prøvde seg på en kollega mens hun var hjemme med barnet. Anonymkode: ff3c6...79b 40 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #7 Del Skrevet 30. mars 2023 Andro skrev (12 minutter siden): Tror det er ganske vanlig. Kanskje hun er deprimert. Skjønner godt at han føler seg fanget og ensom. Han bør prøve å sette seg inn i hvordan hun har det. Hun kan ha fødselsdepresjon. Det kan være bra for henne at han er hjemme istedet, og at hun får litt andre stimuli. Han bør holde ut det første året før han vurderer å pakke og dra. Det er det samme jeg tenker også. Anonymkode: afdb1...1bd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #8 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På jobbtur og etter middagen tok jeg en øl med en mannlig kollega. Da vi sa god natt spurte han om jeg ville være med på rommet, på en høflig måte. Men jeg svarte jeg ikke var interessert i det og dessuten at han er gift. Men jeg følte han trengte en å prate med så vi tok en øl til og snakket i baren. Jeg spurte om han var lykkelig i ekteskapet og han åpnet opp. Han og kona fikk barn i fjor sommer. Sist de hadde sex var når barnet ble unnfanget. Hun vil knapt klemmes og han sover oftest på gjesterommet og hun med barnet. Før det var de også lite intime og ting han ville prøve/oppleve ble brått avvist (slapp av, ikke noe kinky) Han fortalte det virket som han ikke var nødvendig lengre nå som barnet var her. Jeg spurte om de hadde tenkt på rådgiving men kona vil ikke og han har blitt pga av barnet. Men nå begynner det å bli for mye. Han innrømmet at han gikk over streken med meg men ikke nødvendigvis for sex men å ligge påkledd i skje hadde vært nok. Han skal ha pappaperm i sommer og redd for at kona vil gjøre seg vanskelig om han ber om brudd/pause før det... Anonymkode: afdb1...1bd Dette er en veldig upassende samtale mellom to kolleger som begge er gift med andre. Han prøver å fiske etter sjanse til å være utro, og du lar ham. Anonymkode: 37d69...723 14 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #9 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er en veldig upassende samtale mellom to kolleger som begge er gift med andre. Han prøver å fiske etter sjanse til å være utro, og du lar ham. Anonymkode: 37d69...723 Nei, jeg er singel og det skjedde ikke noe. Anonymkode: afdb1...1bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #10 Del Skrevet 30. mars 2023 Du er ganske godtroende. Anonymkode: c2645...fc8 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #11 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg er singel og det skjedde ikke noe. Anonymkode: afdb1...1bd Samtalen er fortsatt upassende. Anonymkode: a0521...188 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #12 Del Skrevet 30. mars 2023 Haha god historie, du er bra naiv om du faller for det der.. Hun har født for ikke lenge siden og ammer fremdeles, - og de fleste vet at da føles ofte all ennen kroppskontakt ut som mas/ekkelt. Du er full av hormoner, muligens fortsatt ikke grodd, lekker melk, har melkespreng og noen som konstant suger på puppene dine - da er sex det siste man tenker på. Dette burde han ha lest om før han valgte å sette liv til verden, ikke sutre fordi han ikke får tømt seg i noen eller blir litt nedprioritert til fordel for sitt nye barn. Mann sa du? gutteunge Anonymkode: c9ee1...bc4 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #13 Del Skrevet 30. mars 2023 Det er typisk noe en mann sier, for å rettferdiggjøre for seg selv at han er utro. Fatter ikke at det finnes kvinner son fremdeles går på dette, og til og med syns synd i mannen. OM han har det så ille i forholdet, må han ta ansvar for det selv, og ikke legge skylden på kona for at han velger å være utro. Det er tross alt et voksen menneske vi snakker om her. Men det er typisk menn som er utro, de har alltid en unnskyldning for å være utro (da legges skylden på kona) og de har alltid en unnskyldning for å ikke gå ut av forholdet. Nå legger han skylden på at han er redd for at permisjonen hans blir ødelagt, og når han ikke kan bruke den unnskyldningen mer, så finner han på noe annet. Nei, ts. Det er ikke synd i denne voksne mannen. Og du vil nok få en helt annen side av saken om du snakker med kona. Anonymkode: c9af4...710 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #14 Del Skrevet 31. mars 2023 Fy flate så forbannet jeg ville ha blitt om mannen min hadde utlevert samlivet vårt til en kvinnelig kollega etter nettopp å ha prøvd seg på henne! Han der er ikke noen mann, han er kun en utro dust. Han hadde vært utro med deg om du hadde gått med på å bli med på rommet. Noe så kvalmt, og du unnskylder ham nærmest og føler sympati overfor en sånn type. Det ligger tusen tråder her inne om kvinner som har gått på den elskerinnetalen, der de smører godt på for å vinne sympati. Likevel blir altså mange kvinner fullstendig rundlurt av disse typene. Anonymkode: 1a13e...c8f 23 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #15 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): På jobbtur og etter middagen tok jeg en øl med en mannlig kollega. Da vi sa god natt spurte han om jeg ville være med på rommet, på en høflig måte. Men jeg svarte jeg ikke var interessert i det og dessuten at han er gift. Men jeg følte han trengte en å prate med så vi tok en øl til og snakket i baren. Jeg spurte om han var lykkelig i ekteskapet og han åpnet opp. Han og kona fikk barn i fjor sommer. Sist de hadde sex var når barnet ble unnfanget. Hun vil knapt klemmes og han sover oftest på gjesterommet og hun med barnet. Før det var de også lite intime og ting han ville prøve/oppleve ble brått avvist (slapp av, ikke noe kinky) Han fortalte det virket som han ikke var nødvendig lengre nå som barnet var her. Jeg spurte om de hadde tenkt på rådgiving men kona vil ikke og han har blitt pga av barnet. Men nå begynner det å bli for mye. Han innrømmet at han gikk over streken med meg men ikke nødvendigvis for sex men å ligge påkledd i skje hadde vært nok. Han skal ha pappaperm i sommer og redd for at kona vil gjøre seg vanskelig om han ber om brudd/pause før det. Mulig jeg er litt for medfølende her men hadde jeg levd i et sexløst forhold hvor mannen ikke ville prøve å snakke om det hadde ikke jeg blitt lenge heller. Bare hans side av saken? Jada, men jeg har nok vennepar som sitter nøyaktig samme situasjon så usannsynlig er det ikke… Anonymkode: afdb1...1bd Bla bla bla Anonymkode: 8c1fb...b0a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #16 Del Skrevet 31. mars 2023 Fint innlegg. Du er et fint menneske som føler empati med din kollega. Så fint at du var der for han! Jeg kan si at jeg har samme situasjon som han. Ingen sex etter at barnet vårt ble unnfanget og for oss er det er 10 år siden. Det er mange gode menn som sørger over at mange kvinner setter seg selv først og ikke har forståelse for, eller liker, menns følelsesliv. Dere andre som svarer her og som ikke har empati for andre mennesker … det er skremmende å se tankegangen til narcissister. Anonymkode: 6f68e...96e 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishavsrøya Skrevet 31. mars 2023 #17 Del Skrevet 31. mars 2023 Så upassende av han å utlevere henne på denne måten. Hvis han har det så fælt får han gå da. Men da bør det være uten å ha sjekket markedet først. Dessuten burde han tenke at det første året etter fødsel er unntaks tilstand. Og snill er han ikke. Han hadde hatt sex med deg om du gikk på🤢 Ikke mye til mann 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mars 2023 #18 Del Skrevet 31. mars 2023 Så... han tenkte da at om han fikk knulle en annen kvinne så ville det hjelpe på ekteskapet? 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #19 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): På jobbtur og etter middagen tok jeg en øl med en mannlig kollega. Da vi sa god natt spurte han om jeg ville være med på rommet, på en høflig måte. Men jeg svarte jeg ikke var interessert i det og dessuten at han er gift. Men jeg følte han trengte en å prate med så vi tok en øl til og snakket i baren. Jeg spurte om han var lykkelig i ekteskapet og han åpnet opp. Han og kona fikk barn i fjor sommer. Sist de hadde sex var når barnet ble unnfanget. Hun vil knapt klemmes og han sover oftest på gjesterommet og hun med barnet. Før det var de også lite intime og ting han ville prøve/oppleve ble brått avvist (slapp av, ikke noe kinky) Han fortalte det virket som han ikke var nødvendig lengre nå som barnet var her. Jeg spurte om de hadde tenkt på rådgiving men kona vil ikke og han har blitt pga av barnet. Men nå begynner det å bli for mye. Han innrømmet at han gikk over streken med meg men ikke nødvendigvis for sex men å ligge påkledd i skje hadde vært nok. Han skal ha pappaperm i sommer og redd for at kona vil gjøre seg vanskelig om han ber om brudd/pause før det. Mulig jeg er litt for medfølende her men hadde jeg levd i et sexløst forhold hvor mannen ikke ville prøve å snakke om det hadde ikke jeg blitt lenge heller. Bare hans side av saken? Jada, men jeg har nok vennepar som sitter nøyaktig samme situasjon så usannsynlig er det ikke… Anonymkode: afdb1...1bd Hehehe. Løsningen er ikke å sitte å grine over dette til en kollega over øl, og prøve å få sex, for stakkars ham altså, løsningen er å ta tak i eget liv og ekteskap. Taper. Anonymkode: 34d56...979 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #20 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg mistet helt lysten etter min siste fødsel. Hadde et tøft svangerskap og en tøff fødsel. Var frustrerende for meg også, men jeg trengte tid. Heldigvis hadde jeg en mann som ikke prøvde å være utro og utleverte meg ovenfor kollegaer, men en mann som støttet meg, betrygget meg på at det var greit og som tok mer ansvar i hjemmet for at jeg skulle hente meg inn. Han la også til rette for at vi kunne oppleve nærhet og være fysiske uten ar det nødvendigvis var sex. Det kom seg etterhvert og nå har vi bedre sexliv enn noensinne. Anonymkode: c5023...10f 14 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå