AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Hei! Jeg har nettopp blitt svindlet av en bruker på Tise, hun ble utestengt. I den anledning har jeg snakket med to andre igjennom mine salgsannonser pga. de også ble svindlet og tok kontakt med meg for å høre om jeg også ble svindlet. Når jeg og hun ene er mitt i samtalen der jeg deler hvilket nr jeg vippset til så blir jeg kastet ut og klarer ikke logge inn igjen. Hun her jenta tar kontakt med meg på insta og sier jeg er utestengt. Hvorfor er jeg utestengt når det er jeg som er blitt svindlet?? Har prøvd å ta kontakt med Tise, men får ikke svar. Har også solgt noe gjennom Tisepayment som jeg venter på betaling for, får jeg disse pengene?? kjenner jeg er meget forbanna atm. Anonymkode: f4fd8...682
Minitroll Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Fordi at den som svindlet deg kan ha hacket kontoen din. Ble forsøkt svindlet på tise, og de som gjorde det hadde tilsynelatende godt rykte og virket seriøse. Her har noen seriøse fått konto hacket uten å vite det og blitt brukt til svindelforsøk. Jeg var redd det samme skulle skje meg. Jeg sletta hele kontoen. superirriterende. Tise har ikke god nok kontroll.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 Hvordan ble dere svindlet? Anonymkode: 23cb2...d8c
Anonym2929 Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 (endret) . Endret 31. mars 2023 av Anonym2929
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Var dumme og vippset.. Så sendte hun aldri varen. Anonymkode: f4fd8...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå