AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Vi har vært sammen i 5 år, ingen barn. Han er en flott mann, veldig snill, omtenksom, får meg ofte til å le. Stiller ofte opp for andre, flink til å holde på i huset. Lager mat til oss. Og han vil alltid jeg skal ha det bra. Men.. sexlivet vårt er helt elendig. Det er sjelden, men når det først skjer er det ikke så mye å snakke om 🙈 Vi er 30+ begge to. Jeg vil gjerne ha barn, men han sier han ikke er klar. Vil ha, men ikke enda. Prøver å spørre når han tenker, at jeg er ikke fruktbar for alltid. Da blir han litt irritert, og sier jeg spør så mye hele tiden. Prøver å snakke med han når jeg syns noe er vanskelig, men han vil liksom ikke høre det. Han nekter overnatte noe annet sted enn hjemme. Familien lim er et par timer unna, vi kan ta dagstur, men det ville vært lettere til tider om vi kunne sove der. Resultatet er at han nesten aldri er med. Foreldrene mine begynner å lure på om han ikke liker de, og jeg er begynner bli lei alltid finne på en grunn til hvorfor han ikke er med. Har siste tiden begynt å tenkt om det er sånn resten av livet mitt skal være. Hva hvis han aldri er klar for barn.. ting bare fortsetter være som de er. Men jeg er redd jeg vil angre om jeg går. Han er virkelig verdens snilleste. Jeg elsker han, og har følelser for han, men syns ting er vanskelig. Ville dere her inne gitt det en skikkelig sjanse til? Anonymkode: 0d494...82a
Anonym-bruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 Fant80 skrev (1 minutt siden): Parterapi ? Kan foreslå det. Tviler på han vil.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 Er det du som har hatt minst en annen tråd om dette i det siste? Uansett, mitt svar er det samme som sist. Du må bestemme deg for om du vil ha barn eller ikke. Vil du ha barn har du ikke tid til å vente for å se hva han lander på ang. barn. Siden dere begge er over 30 år har dere ikke tid til å vente, ergo må du nesten bare anta at han ikke ønsker barn, eller at han ikke ønsker barn med deg, siden han er villig til å vente og dermed også ta sjansen på at det blir for sent for dere å få barn. Dessuten, han virker såpass lite interessert i din familie at det i seg selv tyder på at han ikke er veldig inni forholdet. Jeg ville gitt ham et ultimatum, enten starter dere å forsøke å få barn, ellers må du gå for å finne en mann som du kan få barn med. Anonymkode: f470d...4ee 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #5 Skrevet 30. mars 2023 Ser nå at du er samme bruker som har spurt om dette for få dager siden. Du kan ikke presse ham eller endre ham. Du må finne ut om du vil ha barn eller ikke. De signalene han gir deg er at han ikke vil ha barn, eller at han ikke vil ha barn med deg. Anonymkode: f470d...4ee 2
Anonym-bruker Skrevet 30. mars 2023 #6 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser nå at du er samme bruker som har spurt om dette for få dager siden. Du kan ikke presse ham eller endre ham. Du må finne ut om du vil ha barn eller ikke. De signalene han gir deg er at han ikke vil ha barn, eller at han ikke vil ha barn med deg. Anonymkode: f470d...4ee Jeg kan leve uten barn. Men jeg tror ikke jeg kan leve med og ikke ha prøvd engang. At jeg ikke får barn for han aldri bestemte seg.
Andro Skrevet 30. mars 2023 #7 Skrevet 30. mars 2023 - Et dårlig sexliv er alvorlig - En mann på 30+ som ikke vil ha barn nå kommer aldri til å ville ha barn - i alle fall ikke med deg - Har det noe å si om han er med til familien din? Hvorfor finne opp grunner? Kan du ikke bare si at han ikke sover borte? Kanskje de like gjerne kan komme til deg/dere. - En mann på over 30 kommer ikke til å endre seg. Det er slik livet ditt er - og blir - om du blir der 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #8 Skrevet 30. mars 2023 Kanskje du må ta litt ansvar for sexlivet… gi en blowjob i ny og ne… foreslå en ny stilling… send en dirty snap osv… da blir han nok giret skal du se… Anonymkode: b94d5...a21
Anonym-bruker Skrevet 30. mars 2023 #9 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du må ta litt ansvar for sexlivet… gi en blowjob i ny og ne… foreslå en ny stilling… send en dirty snap osv… da blir han nok giret skal du se… Anonymkode: b94d5...a21 Det vil han ikke. Jeg kan ligge på fanget hans uten genser, mens han stryker meg på ryggen, men han stopper alltid. Han kan være på badet mens jeg står naken, uten å gjøre noe seksuelt. Jeg savner så det.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #10 Skrevet 30. mars 2023 Andro skrev (4 minutter siden): - Et dårlig sexliv er alvorlig - En mann på 30+ som ikke vil ha barn nå kommer aldri til å ville ha barn - i alle fall ikke med deg - Har det noe å si om han er med til familien din? Hvorfor finne opp grunner? Kan du ikke bare si at han ikke sover borte? Kanskje de like gjerne kan komme til deg/dere. - En mann på over 30 kommer ikke til å endre seg. Det er slik livet ditt er - og blir - om du blir der Hvis man går inn på profilen til ts og leser bakover, så forstår jeg veldig godt hvorfor han er betenkt. Både når det gjelder barn og andre ting. Anonymkode: adc47...3c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #11 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi har vært sammen i 5 år, ingen barn. Han er en flott mann, veldig snill, omtenksom, får meg ofte til å le. Stiller ofte opp for andre, flink til å holde på i huset. Lager mat til oss. Og han vil alltid jeg skal ha det bra. Men.. sexlivet vårt er helt elendig. Det er sjelden, men når det først skjer er det ikke så mye å snakke om 🙈 Vi er 30+ begge to. Jeg vil gjerne ha barn, men han sier han ikke er klar. Vil ha, men ikke enda. Prøver å spørre når han tenker, at jeg er ikke fruktbar for alltid. Da blir han litt irritert, og sier jeg spør så mye hele tiden. Prøver å snakke med han når jeg syns noe er vanskelig, men han vil liksom ikke høre det. Han nekter overnatte noe annet sted enn hjemme. Familien lim er et par timer unna, vi kan ta dagstur, men det ville vært lettere til tider om vi kunne sove der. Resultatet er at han nesten aldri er med. Foreldrene mine begynner å lure på om han ikke liker de, og jeg er begynner bli lei alltid finne på en grunn til hvorfor han ikke er med. Har siste tiden begynt å tenkt om det er sånn resten av livet mitt skal være. Hva hvis han aldri er klar for barn.. ting bare fortsetter være som de er. Men jeg er redd jeg vil angre om jeg går. Han er virkelig verdens snilleste. Jeg elsker han, og har følelser for han, men syns ting er vanskelig. Ville dere her inne gitt det en skikkelig sjanse til? Anonymkode: 0d494...82a Har dere snakket noe sammen angående sex da? Hvorfor blir det så lite, hva kan gjøres for å spice opp osv. Dere må jo kommunisere, men han høres også ut som en fyr som ikke er interessert i å prate om ting? Det med barn er jo typisk reaksjon fra en som kun utsetter og utsetter, og til slutt sier han ikke vil likevel. Du må lytte til deg selv. Siden du faktisk skriver denne tråden regner jeg med at du allerede vet hva du ønsker, men ønsker en bekreftelse på at det er greit å gå. Det er greit å gå, hvis det er det du ønsker. Anonymkode: 32a00...ba8
Andro Skrevet 30. mars 2023 #12 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis man går inn på profilen til ts og leser bakover, så forstår jeg veldig godt hvorfor han er betenkt. Både når det gjelder barn og andre ting. Kommer aldri til å diskutere bruker istedet for teksten i ts. Slarvekjerring. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #13 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi har vært sammen i 5 år, ingen barn. Han er en flott mann, veldig snill, omtenksom, får meg ofte til å le. Stiller ofte opp for andre, flink til å holde på i huset. Lager mat til oss. Og han vil alltid jeg skal ha det bra. Men.. sexlivet vårt er helt elendig. Det er sjelden, men når det først skjer er det ikke så mye å snakke om 🙈 Vi er 30+ begge to. Jeg vil gjerne ha barn, men han sier han ikke er klar. Vil ha, men ikke enda. Prøver å spørre når han tenker, at jeg er ikke fruktbar for alltid. Da blir han litt irritert, og sier jeg spør så mye hele tiden. Prøver å snakke med han når jeg syns noe er vanskelig, men han vil liksom ikke høre det. Han nekter overnatte noe annet sted enn hjemme. Familien lim er et par timer unna, vi kan ta dagstur, men det ville vært lettere til tider om vi kunne sove der. Resultatet er at han nesten aldri er med. Foreldrene mine begynner å lure på om han ikke liker de, og jeg er begynner bli lei alltid finne på en grunn til hvorfor han ikke er med. Har siste tiden begynt å tenkt om det er sånn resten av livet mitt skal være. Hva hvis han aldri er klar for barn.. ting bare fortsetter være som de er. Men jeg er redd jeg vil angre om jeg går. Han er virkelig verdens snilleste. Jeg elsker han, og har følelser for han, men syns ting er vanskelig. Ville dere her inne gitt det en skikkelig sjanse til? Anonymkode: 0d494...82a Har dere snakket noe sammen angående sex da? Hvorfor blir det så lite, hva kan gjøres for å spice opp osv. Dere må jo kommunisere, men han høres også ut som en fyr som ikke er interessert i å prate om ting? Det med barn er jo typisk reaksjon fra en som kun utsetter og utsetter, og til slutt sier han ikke vil likevel. Du må lytte til deg selv. Siden du faktisk skriver denne tråden regner jeg med at du allerede vet hva du ønsker, men ønsker en bekreftelse på at det er greit å gå. Det er greit å gå, hvis det er det du ønsker. —— Hallo? Det er jo du som skrev en tråd forrige uke angående en gammel flamme og typen din. Fikk du ikke nok råd og input i den forrige tråden? Kom du ikke frem til noe - selv om du fikk utrolig mange gode råd? Har du fortsatt ikke snakket med typen din? 🤔. Det skal to til for å ha et godt parforhold, skal man prøve å endre på et dårlig mønster så må man kommunisere sammen og finne løsninger - var du ikke interessert i dette? Anonymkode: 32a00...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #14 Skrevet 30. mars 2023 Anonym-bruker skrev (4 minutter siden): Det vil han ikke. Jeg kan ligge på fanget hans uten genser, mens han stryker meg på ryggen, men han stopper alltid. Han kan være på badet mens jeg står naken, uten å gjøre noe seksuelt. Jeg savner så det. Han er nok egentlig ferdig med forholdet, han vil knapt ha nærhet med deg, han vil ikke ha barn med deg, han vil ikke en gang diskutere fremtiden deres. Aksepter det han viser deg nå, og gjør det du må for å få et bedre liv. Anonymkode: f470d...4ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #15 Skrevet 30. mars 2023 Jeg er sammen med en sånn vinglepetter, og gave rett og slett et ultimatum. Endten prøver vi å få barn, ellers så må jeg gå fordi barn er viktig for meg. Gav han noen måneder til å tenke på det, også snakket vi om det når fristen var over. For vår del ble det start på prøving. Men jeg var også tydelig på at dette måtte være noe han også ønsket, for han fikk ikke komme senere å beskylde meg for å tvinge han til noe. Hans avgjørelse, og ville han ikke så var det greit. Men da måtte jeg gå videre med mitt liv. Anonymkode: 2e83f...818
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #16 Skrevet 30. mars 2023 Nei jeg tror du vil være glad du gikk fra han. Blir nok tungt i starten men etterhvert skjønner du hvor forskjellige dere egentlig er og du finner deg en mann som er mere på bølgelengde med deg som får deg til å tenke "æsj, hva surra jeg med så lenge med med eksen, burde gått før!" Anonymkode: 9a0ca...cd9 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #17 Skrevet 30. mars 2023 Anonym-bruker skrev (6 minutter siden): Det vil han ikke. Jeg kan ligge på fanget hans uten genser, mens han stryker meg på ryggen, men han stopper alltid. Han kan være på badet mens jeg står naken, uten å gjøre noe seksuelt. Jeg savner så det. Men hvis jeg ligger på fanget til samboeren min under en hel film, så er det ikke sånn at han stryker på meg i 2 timer heller 😂. Det er det neppe noen som gjør, man stryker og koser litt så ligger man der å koser seg sammen. Kanskje kjæresten din er engstelig for at all nærhet skal føre til sex, kanskje han har en dårlig periode og har vanskeligheter for å snakke om det. De aller fleste mannfolk har problemer med å snakke dårlig prestasjon med kjærestene sine, det er skamfullt og flaut. Anonymkode: 32a00...ba8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #18 Skrevet 30. mars 2023 Anonym-bruker skrev (10 minutter siden): Det vil han ikke. Jeg kan ligge på fanget hans uten genser, mens han stryker meg på ryggen, men han stopper alltid. Han kan være på badet mens jeg står naken, uten å gjøre noe seksuelt. Jeg savner så det. Det virker ikke som han er så god til å ta hint. Du må kanskje ta enda mer initiativ.. sug han mens du ligger der uten genser. Si at han skal knulle deg når du står naken på badet. Anonymkode: b94d5...a21
Anonym-bruker Skrevet 30. mars 2023 #19 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har dere snakket noe sammen angående sex da? Hvorfor blir det så lite, hva kan gjøres for å spice opp osv. Dere må jo kommunisere, men han høres også ut som en fyr som ikke er interessert i å prate om ting? Det med barn er jo typisk reaksjon fra en som kun utsetter og utsetter, og til slutt sier han ikke vil likevel. Du må lytte til deg selv. Siden du faktisk skriver denne tråden regner jeg med at du allerede vet hva du ønsker, men ønsker en bekreftelse på at det er greit å gå. Det er greit å gå, hvis det er det du ønsker. —— Hallo? Det er jo du som skrev en tråd forrige uke angående en gammel flamme og typen din. Fikk du ikke nok råd og input i den forrige tråden? Kom du ikke frem til noe - selv om du fikk utrolig mange gode råd? Har du fortsatt ikke snakket med typen din? 🤔. Det skal to til for å ha et godt parforhold, skal man prøve å endre på et dårlig mønster så må man kommunisere sammen og finne løsninger - var du ikke interessert i dette? Anonymkode: 32a00...ba8 Jeg har snakket med han. Han sier han ønsker barn, men ikke enda. Og at jeg bare stille han masse spørsmål.
Anonym-bruker Skrevet 30. mars 2023 #20 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Men hvis jeg ligger på fanget til samboeren min under en hel film, så er det ikke sånn at han stryker på meg i 2 timer heller 😂. Det er det neppe noen som gjør, man stryker og koser litt så ligger man der å koser seg sammen. Kanskje kjæresten din er engstelig for at all nærhet skal føre til sex, kanskje han har en dårlig periode og har vanskeligheter for å snakke om det. De aller fleste mannfolk har problemer med å snakke dårlig prestasjon med kjærestene sine, det er skamfullt og flaut. Anonymkode: 32a00...ba8 Han har ikke dårlig periode, Han har sagt han ikke har behov for mer. Og jeg klagde vel ikke på at han ikke stryker meg på ryggen under hele filmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå