AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 SV en eller annen grunn stoppet produksjonen av fostervann. Dette ble fulgt opp helt til det var tomt og jeg ble satt i gang. Ingen senskader eller noe slikt. Noen som har opplevd dette og turt å prøve seg på et svangerskap til? Anonymkode: 9f769...f04
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Jeg har også vært igjennom en konisering siden, kun tappen, siden første svangerskap. Jeg lurer på hvor trygt dette er? Anonymkode: 9f769...f04
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 Hadde lite fostervann på slutten, så det sammen med begynnende svangerskapsforgiftning og liten vekst hos babyen førte til igangsettelse på termindato. Aldri tenkt at vi ikke skal ha føere barn på grunn av det. Anonymkode: 36d22...dea
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 Da jeg var på kontroll i uke 39, var det ikke noe fostervann. Usikker på hvor lenge det hadde vært slik, da jeg ikke hadde vært på UL siden uke 18. Hadde ikke lekt vann heller, så vet ikke hvorfor det ble sånn. Var dessuten så ung, så tenkte ikke mere på det. Fikk aldri noe svar heller. Uansett, et friskt barn kom ut med keisersnitt. Hadde en del tørr hud pga mangelen på fostervann, ellers helt perfekt. De to andre svangerskapene gikk problemfritt, men fikk flere UL grunnet dette. Anonymkode: eb457...8b9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #5 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): SV en eller annen grunn stoppet produksjonen av fostervann. Dette ble fulgt opp helt til det var tomt og jeg ble satt i gang. Ingen senskader eller noe slikt. Noen som har opplevd dette og turt å prøve seg på et svangerskap til? Anonymkode: 9f769...f04 Venninnen min hadde lite fostervann og ble bedt om å drikke minst 3 liter vann om dagen. Anonymkode: a4291...305
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #6 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg var på kontroll i uke 39, var det ikke noe fostervann. Usikker på hvor lenge det hadde vært slik, da jeg ikke hadde vært på UL siden uke 18. Hadde ikke lekt vann heller, så vet ikke hvorfor det ble sånn. Var dessuten så ung, så tenkte ikke mere på det. Fikk aldri noe svar heller. Uansett, et friskt barn kom ut med keisersnitt. Hadde en del tørr hud pga mangelen på fostervann, ellers helt perfekt. De to andre svangerskapene gikk problemfritt, men fikk flere UL grunnet dette. Anonymkode: eb457...8b9 For lite fostervann kan også komme av for lite væskeopptak og dehydrering. Tørr hud er jo en super-indikasjon på dehydrering og for lite vann i kroppen 😉 Anonymkode: a4291...305
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #7 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For lite fostervann kan også komme av for lite væskeopptak og dehydrering. Tørr hud er jo en super-indikasjon på dehydrering og for lite vann i kroppen 😉 Anonymkode: a4291...305 Det var babyen som hadde tørr hud, ikke mor. Drakk mye væske pg spiste svært sunt. Så var nok ikke derfor🙂 Anonymkode: eb457...8b9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #8 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde lite fostervann på slutten, så det sammen med begynnende svangerskapsforgiftning og liten vekst hos babyen førte til igangsettelse på termindato. Aldri tenkt at vi ikke skal ha føere barn på grunn av det. Anonymkode: 36d22...dea Jeg fikk en kort beskjed på føden, uten mer informasjon om at neste svangerskap vil bli verre. Jeg finner bare ingen fakta som støtter opp dette. Så jeg tenkte å sjekke om andre har opplevd dette. Anonymkode: 9f769...f04
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #9 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk en kort beskjed på føden, uten mer informasjon om at neste svangerskap vil bli verre. Jeg finner bare ingen fakta som støtter opp dette. Så jeg tenkte å sjekke om andre har opplevd dette. Anonymkode: 9f769...f04 Fikk jeg aldri noen beskjed om 🤷🏼♀️ har aldri hørt noe om det heller Anonymkode: 36d22...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå