AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Hei! Jeg har et spørsmål ang kropp, vekt og selvbilde. Problemet mitt er at jeg føler meg helt enorm! Jeg har gått op cirka 20 kg på kort tid. Veier 66-68 kg. Er 170cm høy. Har pleid å veie mellom 49-52kg. Jeg forstår at vekten jeg har nå er mye sunnere og bedre for kroppen. 50 kg er altfor lite for noen som er på min høyde. Likevel klarer jeg ikke å se meg i speilet. Jeg føler meg som et vandrende berg av flesk, og synes ikke jeg er fin fra noen som helst vinkler. Har dere noen tips til hvordan man kan akseptere at kroppen har en mye høyere vekt? Forstår jo at vekten jeg har nå er god, men skammer meg sånn over utseendet mitt. Trenger hjelp! Anonymkode: 01209...da4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Kan du sette pris på at du har en sunn og sterk kropp? En funksjonsfrisk kropp? Prøve å snu fokus vekk fra utseende, og over på funksjon? Anonymkode: 12d17...2fc
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 Kanskje https://nettros.no/ har noen gode råd? Har du vært i kontakt med dem? Anonymkode: 9caa9...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå