Gå til innhold

Alle på Tinder vil ha seriøse forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skilt kvinne på 37 år her. Har 3 barn fra før av. Jeg laget meg Tinder for å finne en jeg kunne ha det gøy sammen med når jeg hadde barnefri. Samboerskap og seriøse greier er jeg ferdig med. Men av x antall menn jeg har pratet med, så er det enten full pakke eller kun sex dem vil ha. Er det ingen mannfolk lenger som vil ha en fast sex-partner + det å kunne gjør gøye ting sammen? 

Anonymkode: e0023...72c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skilt kvinne på 37 år her. Har 3 barn fra før av. Jeg laget meg Tinder for å finne en jeg kunne ha det gøy sammen med når jeg hadde barnefri. Samboerskap og seriøse greier er jeg ferdig med. Men av x antall menn jeg har pratet med, så er det enten full pakke eller kun sex dem vil ha. Er det ingen mannfolk lenger som vil ha en fast sex-partner + det å kunne gjør gøye ting sammen? 

Menn tror at alle kvinner vil ha det veldig forpliktende, dvs fengsel. Fordi mange har levd i fengsel med moren til barna. Det er min oppfatning, etter å ha chattet med mange titall de siste årene. K45

Anonymkode: d6500...04c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha en venn + en pulevenn i sammme person?

Anonymkode: 505b4...e72

AnonymBruker
Skrevet

Er du tydelig på hva du er ute etter?  

Jeg er ute etter noe forpliktende, men som særboere, uten felles eiendom eller barn, så kan vi egentlig legge hva vi vil i det forholdet.  Jeg er forbauset om ikke mange andre menn ser etter lignende forenklede forhold. 

Anonymkode: 17233...016

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var mange på Tinder som ville møtes for å "se hva som skjer", er ikke dette ok for deg? Eller er du så bastant på at du IKKE under noen omstendigheter vil ha noe seriøst, at disse ikke er interessert?

Anonymkode: cbde2...a5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ingen mannfolk lenger som vil ha en fast sex-partner + det å kunne gjør gøye ting sammen? 

Nei, for folk har nok venner. En venn man har sex med er ikke en venn man introduserer til resten av gjenger for å henge. Da blir det et ekstra separat forhold man må holde vekk fra resten av livet sitt. Det blir slitsomt. Det er begrenset hvor mye fritid folk har, liksom. 

Anonymkode: d175a...d23

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg har vært tydelig på hva jeg vil. Om det oppstår rette følelser, så tar jo man steget videre å blir særboere. Men jeg opplever at flesteparten vil ha full pakke å leve det lykkelige familieliv. Her vil ikke jeg blande inn ungene på noen som helst måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei, for folk har nok venner. En venn man har sex med er ikke en venn man introduserer til resten av gjenger for å henge. Da blir det et ekstra separat forhold man må holde vekk fra resten av livet sitt. Det blir slitsomt. Det er begrenset hvor mye fritid folk har, liksom. 

Om ts ser etter det, så gjelder jo ikke det alle da. Kan være ts vil gjøre ting privat med denne mannen. Litt som situationship og har ikke det blitt en greie? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Føler jeg har vært tydelig på hva jeg vil. Om det oppstår rette følelser, så tar jo man steget videre å blir særboere. Men jeg opplever at flesteparten vil ha full pakke å leve det lykkelige familieliv. Her vil ikke jeg blande inn ungene på noen som helst måte. 

Mulig at du er i en alder, der du ramler litt mellom stoler, og kanskje må gå 10-15år ned eller opp, for å finne dem som ikke ønsker seg et familieliv?  

AnonymBruker
Skrevet

Det er svært få, om noen, single menn som ikke er interessert i et uforpliktende sex-forhold. 

Den feilen du sannsynligvis  gjør er at du spør hva mennene er ute etter og så tar du svarene du får for god fisk. 

Selvfølgelig vil de aller fleste menn svare at de ser etter et seriøst forhold, for det er det de regner med at du vil høre. 

Anonymkode: e0099...aa7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Skriv detaljert i bio om hva du ser etter, så vet de det før samtalen starter. 

Min erfaring er at damer ikke er helt ærlig på bio, ekstremt mange skriver de ser etter ett seriøst forhold (kanskje for å sile ut de verste creepy folka?), men mange av de ser allikevel etter noe mer avslappet. Så vær direkte fra første sekund er beste rådet jeg kan gi 

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette er fasit svaret. Man vil ikke introdusere dette menneske som ønsker å være din venn til sitt eget nettverk. Pga dere har et intimt forhold i tilegg. Det blir komplisert for familje og venner og det gjør at hele dynamikken velter. Ingen vil omgås om stemningen er sykt rar eller klein.

Har selv hatt slik "venn" som absolutt ikke ville stemple det som et forhold,men som jo 100% var et forhold. Alt ble bare et stort rot. 

Endret av Fant80
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (7 minutter siden):

Dette er fasit svaret. Man vil ikke introdusere dette menneske som ønsker å være din venn til sitt eget nettverk. Pga dere har et intimt forhold i tilegg. Det blir komplisert for familje og venner og det gjør at hele dynamikken velter. Ingen vil omgås om stemningen er sykt rar eller klein.

Har selv hatt slik "venn" som absolutt ikke ville stemple det som et forhold,men som jo 100% var et forhold. Alt ble bare et stort rot. 

Jeg ser ikke problemet med å kalle det et forhold, eller kjæreste, så slipper man det kleine. Det er jo liksom ikke kontrakter og papir involvert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser ikke problemet med å kalle det et forhold, eller kjæreste, så slipper man det kleine. Det er jo liksom ikke kontrakter og papir involvert. 

Men det er jo nettopp det ts ikke vil ha. Hun vil ikke ha kjæreste. Hun vil ha en venn å ha sex med og gjøre kjæresteting med, men ikke være kjærester eller ha et forhold. En slik venn introduserer man ikke for venner og familie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men det er jo nettopp det ts ikke vil ha. Hun vil ikke ha kjæreste. Hun vil ha en venn å ha sex med og gjøre kjæresteting med, men ikke være kjærester eller ha et forhold. En slik venn introduserer man ikke for venner og familie.

Hun sier egentlig ikke noe om hva de skal kalle seg, men bare det at hun ikke vil være samboer, eller noe veldig seriøst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon. Jeg er 33 og har to barn. Jeg er vel på leting etter mer kjæreste kanskje. Bare sex og ikke kunne finne på ting blir kjedelig. Har ingen ønske om samboerskap eller flere barn. Vansklig å finne noe som ikke bare er sex eller full pakke. 

Anonymkode: 6c03b...dc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn tror at alle kvinner vil ha det veldig forpliktende, dvs fengsel. Fordi mange har levd i fengsel med moren til barna. Det er min oppfatning, etter å ha chattet med mange titall de siste årene. K45

Anonymkode: d6500...04c

Hvis en mann omtaler ansvaret det å være pappa medfører som fengsel så hadde jeg mistet all respekt for han for å si det sånn.. 

Anonymkode: a794c...4de

Skrevet

Jeg har løsningen til deg. Si at du ønsker et forhold, så matcher du med dem som ønsker å "se hva som skjer" eller "tar ting som det kommer". Disse mennene tror de ønsker et forhold, men har forpliktelsesangst og stikker hvis det blir for høye forventninger (typ forventninger som er vanlige i et forhold). Med deg vil de da få det de egentlig ønsker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis en mann omtaler ansvaret det å være pappa medfører som fengsel så hadde jeg mistet all respekt for han for å si det sånn.. 

Anonymkode: a794c...4de

Det er nok samboerskapet som oppleves som et fengsel, som det står ganske tydelig. Altså ikke barna. 

Anonymkode: e0099...aa7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun sier egentlig ikke noe om hva de skal kalle seg, men bare det at hun ikke vil være samboer, eller noe veldig seriøst. 

Et (kjæreste)forhold er da seriøst? Selv om man ikke flytter sammen eller får barn så er det jo seriøst. Om man vil ha en venn man har sex med så er det noe som ikke er seriøst. Skal man også finne på ting med denne vennen, men ikke ønsker forhold og at det skal være seriøst så er det jo slik at den andelen av folk som orker dette er forsvinnende liten. Grunnen til det er forklart lenger opp. 

Så fort man begynner å finne på ting, annet enn å ha sex, da er man over i forhold og ikke knullekompis lenger.

Det er mulig det er jeg som er dum altså, men enten så er man kjærester og har et forhold og finner på ting sammen, eller så er man ikke det og møtes kun for sex. Førstnevnte, er for meg, seriøst, sistnevnte er ikke. 

Man kan liksom ikke ha et useriøst kjæresteforhold. Eller et seriøst knullekompisforhold. Det jeg opplever ts ønsker er en person hun ikke er i forhold med, men som hun kan finne på ting med og ligge med i tillegg. Sånne introduserer man ikke til venner og familie fordi man ikke er i noe forhold og ikke ønsker noe seriøst. 

Tror ts bør droppe forventningen om å finne på ting med vedkommende, annet enn sex. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...