AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Hei. Jeg har fått en allergisk reaksjon på et aller annet. Hva vet jeg ikke, men tror det ble litt mye i går. Jeg har hovne øyelokk som svir. Har også fått et sviende utslett på den ene hånda. Er det noen som faktisk vet om det finnes noen krem eller salve eller pille mot dette som fåes på apoteket? Kan egntlig bare gå å spørre, men vil gjerne vite siden jeg må ta med barna og det er kaldt og glatt. Anonymkode: 6336c...66b
Sofakona Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Du kan få det på butikken å.. Zyrtec tror jeg det heter. Hva spiste du i går? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 Piller, zyrtec/cetrizin. Anonymkode: 414b4...638 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 Det finnes reseptrfri allergimedisin ja. F eks Zyrtec eller Telfast Eurax salve kan du bruke på utslett. Evt Xylocain. Anonymkode: f341e...622 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #5 Skrevet 30. mars 2023 Sofakona skrev (3 minutter siden): Du kan få det på butikken å.. Zyrtec tror jeg det heter. Hva spiste du i går? Husker ikke. Potetgull var vel det utenom det vanlige. Husker jeg var så sliten og vasket vekk sminken med håndsåpe.det svidde litt, men tenkte ikke over det siden jeg har gjort det før. Tok på decubal anti dry Spot som jeg pleier fordi jeg sliter med det om vinteren. Lagde nan, hvor melet hadde brent seg i ovnen og det kom røyk i hele kjøkkenet så jeg fikk vondt i hodet AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes reseptrfri allergimedisin ja. F eks Zyrtec eller Telfast Eurax salve kan du bruke på utslett. Evt Xylocain. Anonymkode: f341e...622 Kan det funke mot huden på øyelokk? Vil helst bare ta tablett 😅 Anonymkode: 6336c...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå