Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr fra Tinder 3 ganger.  Jeg føler jeg er veldig åpen og gir uttryk for at jeg virkelig liker han. Jeg er veldig kresen på gutter, få jeg liker, og han her var utseendemessig ikke en type jeg tiltrekkes av; men følte bare at jeg kunne snakke evig med han her når jeg møtte han.. jeg likte han så utrolig godt.   Føler at han gir uttrykk for  det samme..  Jeg har midt blandt disse datene blitt spurt ut av to andre gutter, og den ene gangen sa jeg det til tinderfyren, og at jeg avslo, fordi det føltes feil ift. han/oss. Jeg føler nesten jeg har funnet fyren min, liksom.. Han sa han var glad for at jeg sa det og satte pris på at jeg hadde avslått. Vi kommuniserer gjennom hele dagen, og har gjort det siden første melding på Tinder, egentlig. 
Vi skulle snart ha våres 4. date, 5, uke med snakk 24/7 (vi bor med avstand) og da åpner jeg  Tinder, for - ekkelt å skrive det, var nysgjerrig på om han brukte den.  Og det gjorde han.. han skulle på jobb og så avstanden ble oppdatert gjennom dagen. Mens vi skrives hvert minutt av dagen.

og jeg ble så kvalm.. jeg fikk liksom bare lyst til å skrive at han kan date videre og heller kontakte meg når han er ferdig/funnet ut av det. Jeg synes det var skikkelig vondt å vite at han søker videre der inne, vel viten om at jeg avslår dater etc.  Så jeg avlyste 4. daten, og løy om grunnen. Jeg ble så utrolig såret av det, følte meg så verdiløs.   Det virket som at han ble lei seg for det, som i det mindste gjorde at jeg følte at det betydde litt for han.  Men,  så sitter han da fortsatt der inne, mens han sier at han vil møtes igjen så fort jeg kan.  Tinderen oppdateres enda. Det er så teit, men det her må være grunnen til at jeg hater Tinder og egentlig ikke vil møte en fyr derfra.  

Hvorfor er han enda der inne? Han må jo åpentbart snakke med noen, men hvorfor når alt går på skinner med oss? Er det i håp om å finne noe bedre?

Anonymkode: cd2da...850

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert han snakker med noen, men bare sitter å sveiper av kjedsomhet. 

Og om han snakker med noen, så kan det være at han ikke synes de er noe interessante, og dermed avslutter etter kort tid. 

Det beste du kan gjøre er å snakke med han. Spør om hva han ser for seg med dere to, og hva som er veien videre. 

Anonymkode: 8e569...441

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er fortsatt på jakt da tydeligvis. Du burde bare droppe han, ikke ta han tilbake når han er ferdig med å date rundt og velger deg som femte valget 

Anonymkode: f7b2d...5aa

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er livet, frem til man blir enige om å være eksklusive. 

Dette er noe både menn og kvinner gjør. De holder alle alternativer åpne helt til de er trygge på hverandre. 

Du høres forøvrig ganske dramatisk ut. 

Anonymkode: c2b65...d87

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men du var jo også inne der, kanskje han skulle se om du var aktiv. 

Anonymkode: 3d4dd...621

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Men kan det ikke være at avstanden oppdateres automatisk om appen har tilgang til det hele tiden? Eller må man inn på appen for at den skal gjøre det? 🤔

Utenom det så virker det som mange hele tiden leter etter noe bedre selv om de har funnet noen de dater over tid. Jeg synes det derfor er vanskelig å stole på folk, for selv om jeg har datet noen endel ganger så vet jeg ikke om han snakker med andre damer og er på jakt.

Jeg liker å konsentrere meg om en person om det er noen jeg har gått på flere dater med fordi jeg synes det er vanskelig å få skikkelig kontakt om jeg skal ha andre menn som jeg snakker med og dater på samme tid. Men det virker som mange ikke tenker sånn og heller dater andre selv om man har vært på flere dater 😔

Anonymkode: 59819...946

• Nyttig 1
Skrevet

Du var jo der selv. Kanskje han også avslo en date. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn er livet, frem til man blir enige om å være eksklusive. 

Dette er noe både menn og kvinner gjør. De holder alle alternativer åpne helt til de er trygge på hverandre. 

Du høres forøvrig ganske dramatisk ut. 

Anonymkode: c2b65...d87

Jeg skjønner jeg høres ganske dramatisk ut..og det er det jo også..  Derfor jeg poster her fremfor å spørre han. . Høres jo helt gal ut.. bare møtt stakkaren 3 ganger. Er bare det at følelsen føles så genuin, og så vondt at den nok da kanskje ikke er like genuin gjensidig

tidligere ekskjærester har jeg møtt organisk, aå det her har liksom ikke vært noe problem. Generelt egentlig vært lite sjalusi i de.  

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor lenge han har vært på Tinder, eller hvor gamle dere er, men det virker som de fleste fortsetter å ha det en stund etter det har begynt å date noen mer fast. Mine mannlige venner sier at de får så få matcher at de ikke vil starte på nytt hver gang det ikke har fungert med en date.

Jeg ville gitt ham en sjanse. Avtal ny date og si at du tenker du nå er såpass sikker på at du vil bli bedre kjent og at om han føler det samme kan dere sette Tinder litt på pause da det er en stor distraksjon når man egentlig bør fokusere på den man dater.

Jeg gikk på en smell der og avviste en jeg datet uten å gi ham en sjanse når jeg skjønte han fortsatt var aktiv på Tinder. Angrer enda, har ikke funnet noen bedre. Jeg kom rett ut av et veldig av og på-forhold og orket ikke nok en usikker fyr, men skulle gitt ham en mulighet til å slette appen i det minste.

Anonymkode: e49b3...3ee

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Du var jo der selv. Kanskje han også avslo en date. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men du var jo også inne der, kanskje han skulle se om du var aktiv. 

Anonymkode: 3d4dd...621

Ikke sjans at han er inne for å sjekke meg. Jeg bor, jobber, trener og er sosial her jeg er i sentrum. Så min avstand hadde ikke endret seg. Vi snakket faktisk om det i begynnelsen.  Men, skulle ønske det var derfor

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvor lenge han har vært på Tinder, eller hvor gamle dere er, men det virker som de fleste fortsetter å ha det en stund etter det har begynt å date noen mer fast. Mine mannlige venner sier at de får så få matcher at de ikke vil starte på nytt hver gang det ikke har fungert med en date.

Jeg ville gitt ham en sjanse. Avtal ny date og si at du tenker du nå er såpass sikker på at du vil bli bedre kjent og at om han føler det samme kan dere sette Tinder litt på pause da det er en stor distraksjon når man egentlig bør fokusere på den man dater.

Jeg gikk på en smell der og avviste en jeg datet uten å gi ham en sjanse når jeg skjønte han fortsatt var aktiv på Tinder. Angrer enda, har ikke funnet noen bedre. Jeg kom rett ut av et veldig av og på-forhold og orket ikke nok en usikker fyr, men skulle gitt ham en mulighet til å slette appen i det minste.

Okei, den her var egentlig veldig fin for meg å lese.. for den eneste grunnen til at du avviste var at han var aktiv på Tinder? For det er jo der jeg også er, jeg tør jo ikke si det for det høres så dumt ut. Kanskje stoltheten, jeg vet ikkke. Men vil også bare avslutte alt ..  bare glemme det og fortsette å date videre.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei, den her var egentlig veldig fin for meg å lese.. for den eneste grunnen til at du avviste var at han var aktiv på Tinder? For det er jo der jeg også er, jeg tør jo ikke si det for det høres så dumt ut. Kanskje stoltheten, jeg vet ikkke. Men vil også bare avslutte alt ..  bare glemme det og fortsette å date videre.

Mer spesifikt fordi han var så veldig og at jeg hadde sagt at jeg var litt skeptisk til hele nettdatingkobseptet. Hadde han vært litt mer tilbakelent hadde jeg kanskje ikke reagert så mye.

Han presterte å sveipe på min venninnne, som hadde Tinder gull og kjente ham igjen fra bilde jeg hadde vist. Han la seg ganske flat da jeg konfronterte ham og sa han kunne slette alt, men jeg var såret og sint og fadet ut hele fyren. Vi har fortsatt sporadisk kontakt på melding, men han har aldri tid til å treffes (tror han tenker jeg er veldig dramatisk, noe som er helt feil normalt sett 😄). 

Det er ikke det at jeg tror jeg surret bort mitt livs kjærlighet eller noe, kanskje hadde det tatt slutt noen dater senere, men hadde jeg gitt det en sjanse hadde jeg ikke gått rundt og lurt på om jeg overreagerte nå. 

Skrevet

Det er ikke lurt å ha kjæresteproblemer før man er kjærester... 

Kan du ikke si at du ønsker at dere skal være kjærester og være eksklusive, for å finne ut om han er på samme sted som deg og ønsker det samme? 

AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (47 minutter siden):

Det er ikke lurt å ha kjæresteproblemer før man er kjærester... 

Kan du ikke si at du ønsker at dere skal være kjærester og være eksklusive, for å finne ut om han er på samme sted som deg og ønsker det samme? 

Nei, helt sant. Tinder er en dårlig start i utgangspunktet. Synes kanskje det er litt tidlig å spørre om å bli kjærester etter 3. date..hahha

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Mer spesifikt fordi han var så veldig og at jeg hadde sagt at jeg var litt skeptisk til hele nettdatingkobseptet. Hadde han vært litt mer tilbakelent hadde jeg kanskje ikke reagert så mye.

Han presterte å sveipe på min venninnne, som hadde Tinder gull og kjente ham igjen fra bilde jeg hadde vist. Han la seg ganske flat da jeg konfronterte ham og sa han kunne slette alt, men jeg var såret og sint og fadet ut hele fyren. Vi har fortsatt sporadisk kontakt på melding, men han har aldri tid til å treffes (tror han tenker jeg er veldig dramatisk, noe som er helt feil normalt sett 😄). 

Det er ikke det at jeg tror jeg surret bort mitt livs kjærlighet eller noe, kanskje hadde det tatt slutt noen dater senere, men hadde jeg gitt det en sjanse hadde jeg ikke gått rundt og lurt på om jeg overreagerte nå. 

Ååh den hadde sittet hardt hos meg også.. men, det lunne jo åpenbart skjedd her også, siden han er aktiv.

men, hvor lenge hadde dere møttes da? Før han hadde sveipet på venninnen din?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, helt sant. Tinder er en dårlig start i utgangspunktet. Synes kanskje det er litt tidlig å spørre om å bli kjærester etter 3. date..hahha

Ikke noe galt med Tinder. Hvis det er for tidlig å spørre om å være kjærester, er det også for tidlig å forvente kjæresteoppførsel ved at daten ikke snakker med andre damer...

Endret av ESFP
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men når man legger inn apper som tinder feks, så får man opp ett alternativ.

Det står vil du at appen skal oppdateres også er det stort sett 3 valg.

Aldri, når appen er i bruk, alltid.

At den viste at han rørte på seg trenger ikke å bety at han var innpå der.

Jeg tror du har behov for en pause og heller gå litt i deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Han er fortsatt på jakt da tydeligvis. Du burde bare droppe han, ikke ta han tilbake når han er ferdig med å date rundt og velger deg som femte valget. Bare blås i hele fyren og finn deg en som er dedikert til deg fra starten av! 

Anonymkode: f7b2d...5aa

AnonymBruker
Skrevet

Det var grunnen til at jeg hatet Tinder når jeg var singel. Var så vanskelig å finne noen som kun var interessert i meg. Var alltid noe bedre der ute.

Jeg skulle møte en fyr på kino en gang. Det var en jeg kjente fra før, men som jeg hadde matchet med på Tinder også. Trodde vi hadde noe fint på gang. Så får jeg en rar følelse og sjekker om han er aktiv på Tinder (den gangen kunne man se det). Og da hadde han vært aktiv for to min siden. Vi hadde jo bare kommunisert på Messenger så det var ikke meg han skulle snakke med. Synes bare hele opplegget var ubehagelig. 

Anonymkode: f49ba...1ba

AnonymBruker
Skrevet
Tøvftta skrev (4 timer siden):

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men når man legger inn apper som tinder feks, så får man opp ett alternativ.

Det står vil du at appen skal oppdateres også er det stort sett 3 valg.

Aldri, når appen er i bruk, alltid.

At den viste at han rørte på seg trenger ikke å bety at han var innpå der.

Jeg tror du har behov for en pause og heller gå litt i deg selv.

Kan ikke du være 100% sikker før du går ut med sånn der? Det stemmer ikke. Og han har vært på jobb uten at den har oppdatert seg også.  Jeg har sikkert behov for både en pause og å gå litt i meg selv da, det tror jeg du har 100% rett i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...